מהפכת ההתאמה ב'שמיר':

הגר"ש עמאר סייר בבית החולים והביע את התפעלותו

הראשון לציון ערך השבוע ביקור במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) והביע את התרשמותו והתפעלותו מהשינויים אותם ביצע בית החולים עבור הציבור החרדי (חדשות בריאות, מקודם)

(צילום: יח"צ)

ביקור רב רושם נערך השבוע במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) עת הגיע למקום רבה של ירושלים, הראשל"צ רבי שלמה משה עמאר שליט"א.

ביקורו של הגר"ש עמאר התקיים כחלק ממהפכת ההתאמה לציבור החרדי, במסגרתה הוכשרו וטופלו כל הבעיות ההלכתיות העלולות להיווצר במחלקות השונות בבית חולים, כך שאלו יתאימו באופן המהודר ביותר עבור ציבור שומרי המצוות.

במהלך ביקורו סייר הראשל"צ במחלקות והאגפים השונים, ושוחח עם הצוות הרפואי והניהולי.

הראשל"צ הביע את התפעלותו והתרשמותו העמוקה מהסטנדרט ההלכתי הגבוה של בית החולים והביע תקוה כי גם מרכזים רפואיים נוספים ילכו בעקבותיו.

כידוע, בית החולים נמצא בשיאה של מהפכת התאמה לציבור החרדי, בדגש על מחלקת היולדות. כחלק מהמהפכה המתוארת הוכשר רוב שטח בית החולים מפני טומאת כהנים והותקנו פתרונות טכנולוגים המונעים חילולי שבת ממי ששובת במקום.

במחלקת היולדות נהנות היולדות החרדיות – כמו גם בני משפחותיהן – מהתאמה לאורח החיים החרדי ע"פ כל דקדוקי ההלכה, לרבות מנות גורמה למהדרין, יחס אישי והתחשבות בכל דרישה ובקשה במהלך האשפוז.

תוצאות המהלכים המתוארים כבר ניכרות בשטח עם מאות יולדות חרדיות מכל רחבי הארץ שבחרו ללדת ב'שמיר' בחודשים האחרונים, מספר שהולך וגדל כל העת לנוכח האמון הרב והשם הטוב של שמיר ברחוב החרדי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר