תזמורת הנשים החרדית הרשימה את חברות המשלחת הבינלאומית

תזמורת 'זמורה' מבית הקונסרבטוריון החרדי 'רון שולמית' הופיעו בטקס אירוח רשמי שערכה עיריית ירושלים לפילנתרופיות מארה"ב • "ייצוג מעורר כבוד לירושלים" (מקודם)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

תזמורת 'זמורה' מבית הקונסרבטוריון החרדי 'רון שולמית' הופיעה בשבוע שעבר באירוע רשמי של עיריית ירושלים שאירחה את המשלחת הפילנתרופיות הבין לאומית 'ישראל בונדס' מארצות הברית.

מי שיזמה את הופעת התזמורת היא המשנה לראש העיר ואחראית קשרי החוץ של העירייה, ח"מ פלר חסן - נחום, שהשתתפה במופע הסליחות של התזמורת, התחברה ויצרה עמה חיבור משמעותי.

משתתפות האירוע הביעו את התרשמותן העמוקה מהמקצועיות והעושר האמנותי והיצירתי של התזמורת, וביררו אודות שיתופי פעולה עתידיים.

"התזמורת הזו היא מבחינתי ייצוג מעורר כבוד לעיר ירושלים", אמרה המשנה לראש העיר פלר חסן נחום, והוסיפה: "התגובות של המשתתפות היו נלהבות, ולא בכדי. ההופעה המקצועית שלהן היא סוחפת, מרגשת ומעוררת השראה".

כידוע תזמורת הנשים החרדית ‘זמורה’ מבית קונסרבטוריון רון שולמית הוקמה בשנת תשס”ב (2002) והפכה תוך זמן קצר למבוקשת ואהובה על כל חלקי הציבור, הן על מוזיקאיות מקצועיות והן על חובבות מוסיקה. בשנה האחרונה התרחבה התזמורת משמעותית הודות לתמיכת משרד התרבות בראשותה של השרה מירי רגב.

התזמורת מורכבת ברובה מבוגרות הקונסרבטוריון 'רון שולמית', כאשר גם המנצחת, ברכה בדיל, הינה בוגרת רון שולמית.

אחד ממאפייניה הייחודיים של התזמורת הוא האקלקטיות של התכניות המוסיקליות שהיא מגישה הכוללות יצירות קלאסיות קומוניקטיביות, מוסיקה יהודית שורשית ופופולרית, יצירות חדשות עכשוויות ועוד. הקונצרטים מלווים בדברי הסבר ובהדגמות מוסיקליות קודם ביצוע היצירות מתוך מטרה להנגיש את המוסיקה האמנותית לקהל המאזינות.

התזמורת מגישה קונצרטים חדשים בהתאמה לחגי ישראל. סבב הקונצרטים הבא יתקיים בעזרת ה' בחנוכה, לאחריו טו' בשבט, פורים, שבועות ואלול.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר