לאחר ההצלחה ב'מצפה האלה':

ISA GROUP מרחיבה פעילות ברמב"ש - מאות דירות חדשות

ISA GROUP מרחיבה פעילות ברמב"ש ד'3 ומשיקה מאות דירות חדשות בפרויקט נוסף 'מצפה החורש', "משוכנעים שאנו כחברה מביאים משהו שחסר בשוק, ולכן הביקושים הגבוהים" (נדל"ן, שיווקי)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

תחת הכותרת "כן, זה משנה מי בונה", משיקה חברת ISA GROUP פרויקט נוסף וחדש ברמת בית שמש, תוך שהיא מדגישה את המחויבות למצוינות ואיכות חיים העומדים בבסיס ה"אני מאמין" של החברה ומגדירים את ייחודיותה בשוק הנדל"ן.

"היום כל אחד יודע", אומר אסף בויאר מנהל השיווק ב-ISA GROUP "לקנות דירה באחד מהפרויקטים המובילים שלנו, זה להיות בטוח בכך שהוא מקבל יותר מבחינת מקצועיות ואיכות הבנייה וברמה הגבוהה של המפרט".

אין ספק שהחברה העבירה כברת דרך משמעותית את שוק הנדל"ן כולו וקבעה רף חדש ומאתגר לקבלנים ויזמים נוספים, ברגע שאיכות הבנייה בחברה גדולה המשפיעה על השוק, עולה ברמת המקצועיות, ההשקעה, התכנון, וכן, גם השירות, זה מכניס סטנדרטים חדשים בענף וזה כבר מבורך.

אבל יתרה מכך, לדברי בויאר, "אם פעם היית רוצה לקנות דירה בפרויקט היית צריך לוותר על רמת מפרט ואולי רמת בניה ולקבל את המינימום במחיר מינימום, היום המצב שונה לחלוטין. היום אתה יודע שבפרויקטים המובלים על ידי חברת ISA GROUP אתה יכול לקבל מפרט משודרג, רמת בניה גבוהה ולקבל את המקסימום במחיר מצוין".

בחברת ISA GROUP מציינים כי זהו למעשה הפרויקט השני אותו משווקת החברה ברמת בית שמש, לאחר שתקעה בשנה האחרונה יתד של פעילות בעיר, כהתרחבות פעילותה ובהמשך לפרויקטים המובילים בירושלים הנבנים על ידה, כמו שכונת 'מצפה רמות', אחוזת היוקרה 'ג'רוזלם אסטייטס' בשנלר ועוד.

"הופתענו מהיקף הפניות וההצלחה בס"ד ב'מצפה האלה', שם למעשה נחטפו דירות מעבר למצופה", אומרים במטה השיווק של החברה, "אבל אנחנו משוכנעים שאנחנו, כחברת ISA GROUP מביאים משהו שחסר, שיש אליו ביקוש ולא מספיק היצע - וזה איכות בניה גבוהה, רמת מפרט גבוהה ובאופן כללי פשוט לתת את המקסימום בכל פרויקט בקטגוריה שלו ולכן אנחנו ממשיכים לראות ביקושים גבוהים, אנשים, כולל לקוחות חוזרים מפרויקטים נוספים שלנו, מביעים שוב ושוב אמון ב-ISA GROUP ובאופן מוצדק לגמרי". מצפה החורש, רמת בית שמש ד' 3 מציע מגוון דירות בגדלים שונים המותאמים לזוגות צעירים ומשפרי דיור כאשר מחצית מהפרויקט משווק במסגרת "מחיר למשתכן". הפרויקט החדש נהנה מתנאים טופוגרפיים ייחודיים עד שיש המגדירים אותו כ"מרפסת הנוף של רמת בית שמש".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר