תוכנית אומנתית מושקעת

עולם התורה הספרדי נערך למעמד "סיום הש"ס" ב'ארנה'

האירוע המרכזי לרגל "סיום הש"ס", לבני הציבור הספרדי, יתקיים בהיכל 'ארנה' בירושלים, בראשות רה"י חכם שלום כהן ומאות רבנים. דגש רב הושם על התוכנית האומנתית עם אברהם פריד והתזמורת האנדלוסית (חרדים)

אילוסטרציה (צילום: יעקב כהן)

"סיום הש"ס המרכזי", לציבור הספרדי, שיתקיים ב'זאת חנוכה', נמצא בשלבי תכנון סופיים, המעמד יתקיים בראשות ראש הישיבה, חכם שלום כהן, חברי ונציגי תנועת ש"ס ובהשתתפות גדולי הזמר החסידי, אברהם פריד, הפייטן משה לוק והתזמורת האנדלוסית בליווי 40 נגנים.

הוועדה המכינה של הכנס, בראשות מנכ"ל ש"ס, חיים ביטון, יחד עם ועדות המשנה עובדים על הכנת הבימה של הכנס שלפי הדיווחים, אמורה להיות חסרת תקדים בגודלה והיקפה, כאשר מאות רבנים, רבני ערים, ראשי ישיבות, דיינים, רבני קהילות ומגידי שיעורים מכל רחבי הארץ, אשר תציג את שמנה וסלתה של המנהיגות הרוחנית הספרדית לכבודה של תורה.

סיום הש"ס ב'זאת חנוכה' בביתו של נשיא המועצת, לפני שנתיים

הבימה ענקית וחסרת תקדים תוקם בקונסטרוקציה מיוחדת ומרהיבה שלדברי המארגנים, "לא הייתה כמותה". חברי הכנסת של ש"ס, מיכאל מלכיאלי וינון אזולאי החלו בהוצאת משלחות מכובדות לבתיהם של מרנן ורבנן גדולי הדור שליט"א כדי להזמינם למעמד.

מעמד "סיום הש"ס המרכזי" נערך לרגל סיום במחזור ה-י"ג ללומדי ה'דף היומי' בתלמוד בבלי ותחילת לימוד הש"ס במחזור ה-י"ד, וכמפגן הוקרה לעמלי התורה די בכל אתר ואתר.

המעמד יתקיים אי"ה ביום שני, ב' טבת, 'זאת חנוכה', באצטדיון ה'ארנה' בירושלים ע"י עיריית ירושלים" בחסותו של ראש העיר מר משה ליאון אשר יכבד את המעמד בהשתתפותו וכן ארגון "אל המעיין" בניהולו של משה אילוז.

אירוע מרכזי זה הנערך לרגל סיום הדף היומי, הנו ציון דרך מופלא של הציבור התורני על כל גווניו בהרמת קרנה של תורה על פי הדרך הסלולה. רבים בציבור זוכרים בערגה את מעמד סיום הש"ס הקודם שנערך לפני 7 שנים באצטדיון טדי, בהשתתפות מרן רבנו עובדיה יוסף זיע"א, שהופעתו כבוד במעמד זה ודבריו המרוממים נחרתו בליבות רבים לנצח.

התוכנית האמנותית

מארגני האירוע החליטו לשים דגש רב על התכנית מוזיקלית האמנותית שתנעים את המעמד ההיסטורי. מדובר בגלריית אמנים ומקהלות מהשורה הראשונה בישראל שיופיעו על במה אחת.

החל מגדול הזמר החסידי אברהם פריד שיגיע במיוחד מחו"ל בליווי תזמורתו המורחבת של המעבד יובל סטופל. במהלך האירוע יבצע אברהם פריד את השיר המיוחד "אבא" בדואט משותף עם הזמר ארי היל.

בנוסף, על הבמה תנגן התזמורת האנדלוסית בלווי 40 נגנים, בניצוחו של המאסטרו הפייטן ר' משה לוק, שינעים בשירה ופיוט כמיטב המסורת. בימים אלה נערכות חזרות מיוחדות עם התזמורת המלאה כדי לעבוד על הביצועים המיוחדים שינוגנו בערב.

מרדכי זלצר מארח את יוסי גולדשטיין בסינגל חדש לכבוד סיומי הש"ס - השנה

כמו כן, באירוע יופיעו להקות מיוחדות כמו להקת "נשמה" וכן להקת ילדים מיוחדת ברפרטואר ייחודי עבור המעמד. במקביל, גדולי המלחינים והמעבדים שוקדים בימים אלה על הפקת שיר מיוחד, השיר הרשמי שילווה את מעמד סיום הש"ס ויוצג במצגת מרהיבה ומושקעת במהלך האירוע.

המארגנים מציינים כי יוכשרו, אולמות נוספים לצפייה במעגל סגור לאלפים הרבים שיגיעו למעמד. כמו כן, יוקצה אולם מיוחד ורחב עבור ציבור הנשים, שיכלול שידור חי מהאירוע וכן תכנית אמנותית נפרדת.

בימים הקרובים יתפרסמו הודעות מיוחדות לגבי סדרי האירוע ומוקדי הכרטיסים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר