כנס רפואה והלכה של 'כללית' במודיעין עילית בשיתוף בית ההוראה 'נאות שמחה'

בהשתתפות הגאון רבי יצחק לוקסנברג העומד בראש בית ההוראה 'נאות שמחה' ובהשתתפותם של רבנים ומורי הוראה לצד מומחי 'כללית' • מנהל המגזר החרדי של 'כללית' במחוז מרכז הרב אברהם וייס: "לכנס חשיבות רבה בהיותו משפיע על השותפות בין הרבנים שמנחים את הציבור בכל שכונה בעיר לנציגי כללית'(חדשות בריאות, מקודם)

ביוזמת מנהלי קשרי הלקוחות של 'כללית' במודיעין עילית, הרב ירחמיאל מרקוביץ והרב שלמה ליכטשטיין, נערך כנס ייחודי מסוגו שעסק בנושאי רפואה והלכה בשיתוף 'כללית' ובית ההוראה 'נאות שמחה' שבראשות הגאון רבי יצחק לוקסנברג שליט"א. בו השתתפו עשרות רבנים ומורי הוראה מהעיר מודיעין עלית שהגיעו ליטול חלק בדיונים ההלכתיים ולשמוע סקירה אודות הפיתוחים הטכנולוגיים החדשים ודרכי הרפואה מפי מומחי 'כללית'.

'כללית' שנענתה להיות שותפה לטובת רבני בית ההוראה ותושבי העיר, ניצחה על החלק הרפואי באמצעות הרצאה רפואית מיוחדת שמסר ד"ר ישראל יולס, מנהל מרכז בריאות האישה וראש תחום רפואת נשים במחוז מרכז, שהציג את הנתונים המקצועיים. במהלך ההרצאה, הרחיב ד"ר יולס על ההיבטים הרפואיים תוך שהוא מציג בפני הרבנים את המכשור הרפואי האיכותי והמקצועי העומד לרשות הרופאים.

בתוך כך, הציג ד"ר יולס בפני הנוכחים את הסגל הרפואי העומד לרשות לקוחות כללית והרחיב על התמחותם בפעולות רפואיות שונות. בדבריו ציין ד"ר יולס את החשיבות שבקיום הכנסים מהסוג הזה ואמר כי "הנהלת כללית בכלל והנהלת כללית במודיעין עלית בפרט, מחויבות בדאגה לכל הנדרש למגזר החרדי ומבטיחה להמשיך להעניק את שירותי הבריאות והרפואה בשירות, בעדינות, בדיסקרטיות ובצניעות המאפיינים את פעילות הקופה ואת המגזר שהיא משרתת".

במהלך הכנס נידונו נושאים רבים ומגוונים בהלכות הקשורות לתחומי הרפואה הדורשים, בין היתר, הבנה עמוקה של הפעולות השונות והחידושים הטכנולוגיים שפותחו במהלך השנים האחרונות. הכנס עסק בהיבטים ההלכתיים, בפסיקות השונות ובשאלות הסבוכות בהן נתקלים במסגרת לימודי הלכות רפואה ובמענה היומיומי שמשיבים הרבנים לשואלים. על השאלות הסבוכות וההיבטים ההלכתיים המורכבים, השיב הגאון רבי יצחק לוקסנברג שליט"א במהלך השיעור המעמיק שמסר בפני הנוכחים.

מנהל המגזר החרדי של 'כללית' במחוז מרכז, הרב אברהם וייס, ציין בסיפוק את הפעילות העניפה של מנהלי קשרי הלקוחות הרב מרקוביץ והרב ליכטשטיין ובקיומו של הכנס החשוב ושיתוף הפעולה עם בית ההוראה. הרב וייס אמר כי "הנהלת הקופה רואה לעצמה את הזכות לעמוד מאחורי יוזמות המעניקות ערך מוסף מעבר לשירות הרפואי השוטף. 'כללית' תמשיך ללוות את המגזר החרדי ולהעניק לו את השירות היעיל ביותר, המקצועי ביותר והמתאים ביותר לאורח חייו. לכנס חשיבות רבה בהיותו משפיע על השותפות בין הרבנים שמנחים את הציבור בכל שכונה בעיר לנציגי כללית".

עם סיום הכנס הודו המשתתפים לכללית על נטילת חלקם במיזם המבורך שממנו תצא הוראה, וציינו את התועלת המרובה שהפיקו מהידע שהועבר שם באופן ייחודי, מרתק ומקצועי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר