מהפכת ההייטק החרדי עולה על המפה:

למעלה מ-5000 גולשים כבר דירגו את אנשי השנה בהייטק החרדי

פרוף אוף קונספט: מנהל הרשות הלאומית, הדוקטורנט בעברית, מנהלת המחלקת בבנק והיזם שכבר עושה שת"פ באפריקה, הם רק חלק קטן מרשימה מכובדת של חרדים שמתמודדים על תואר איש השנה בהייטק החרדי שתפורסם לקראת 'ועידת ההייטק החרדי 2020' (הייטק, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

אחרי שנים של כותרות, ההייטק החרדי הופך להיות דבר אמיתי ואפילו מתגבשת לראשונה רשימת אנשי השנה, כמו שמקובל בתחום בכל העולם. אתר האינטרנט החרדי הגדול 'כיכר השבת' חבר למתחם היזמות והעסקים לחרדים – ביזמקס, ויזמו את רשימת אנשי השנה בהייטק החרדי. הרשימה הראשונה מסוגה, תפורסם באירוע 'ועידת ההייטק החרדי 2020' שתיערך בתחילת חודש ינואר במלון וולדורף אסטוריה בירושלים.

מי שעוקב אחרי התקדמות ההייטק החרדי לא יכול לפספס את ההתקדמות המשמעותית שנעשתה בשנים האחרונות. החל מתכניות להכשרת חרדים וצעירים שהשתלבו בתפקידי מפתח בחברות המובילות ועד ליזמים פורצי דרך. הרשימה שכוללת 23 גברים ונשים מהציבור החרדי, היא עוד שלב בהתפתחות סצינת ההייטק החרדי.

כעת, לאחר תהליך הגשת מועמדויות ארוך שבו הוזמן הקהל להציע את המועמדים הטובים ביותר, נקראים גולשי האתר לדרג את אנשי ההייטק החרדים שמחולקים לשלוש קטגוריות: לימודים, תעסוקה ויזמות.

הרשימה מורכבת מכל גווני הציבור החרדי: גברים, נשים, חסידים, ליטאים, ספרדים, חוזרים בתשובה ואפילו בחור ישיבה הייטקיסט צעיר בן 18 שעובד כמנהל פיתוח מוצר בחברה שבבעלותו.

החלוקה לקטגוריות השונות, נועדה לחשוף את הקהל הרחב לאתגרים השונים איתם מתמודדים חרדים וחרדיות שמעוניינים להשתלב בתעשיית ההייטק. כך למשל בקטגוריית לימודים ניתן למצוא מועמדים שעשו את הבלתי אפשרי והצליחו להגיע לתארים שניים ודוקטורנט, למרות הלימודים בישיבות וללא רקע בלימודי ליבה. גם בקטגוריות תעסוקה ויזמות, מופיעים חרדים וחרדיות מעוררי השראה, שהוכיחו עשיה משמעותית בתחום.

לדברי איציק קרומבי מנכ"ל 'ביזמקס': "את החלוצים אנשי הדור הראשון של ההייטקיסטים החרדים, היה ניתן לספור על אצבעות יד אחת. גם היום, כשאנחנו עוברים על רשימת המועמדים לתואר אנשי השנה בהייטק החרדי - חרדיות חרדים שהגיעו להישגים מרשימים בהייטק בזכות עבודה קשה וקהילה תומכת, אנחנו מודעים לכך שהדרך עד לשילוב מלא של חרדים בתעשיית ההייטק, היא עוד ארוכה. אנו מצפים שהמדינה, המעסיקים והתעשיה ישלבו ידיים יחד איתנו כדי לפתור את אתגר שילוב החרדים בהייטק".

ההצבעה תימשך עד ליום חמישי 2.1.20

לכניסה לאתר הפרוייקט>>

לרכישת כרטיס לוועידה לחצו כאן>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר