בדיקת שטח:

כמה קומות תצטרכו לטפס כדי להגיע לפנטהאוז שלכם?

מי שחושב שהנדל"ן שרוי בקיפאון, מוזמן לדפדף בעיתונות החרדית ולראות כי בריכוזים החרדיים, בכל רחבי הארץ מוצעים פרוייקטים רבים. אך יש משהו שונה בירושלים - מהו? (מקודם)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מי שחושב כי שוק הנדל"ן שרוי בקיפאון עמוק, מוזמן לדפדף בעיתונות החרדית ולראות כי דווקא הנדל"ן בריכוזים החרדיים מעולם לא היה רותח יותר. ברמת בית שמש לבדה מתמודדים עשרות יזמים וקבלנים עם שיווק אלפי דירות חדשות, כשחלק ניכר מהדירות הוגרלו במחיר למשתכן והחלק האחר משווק לשוק החופשי. בפרויקטים הגדולים והמובילים באזור ניתן למנות את חברת נתיב הבונה את 'גני האלה' ופרויקטים נוספים, את אפי קפיטל הבונה ברמב"ש ד', את 'פסגות' הנבנה ע"י חברות טעמן נדל"ן וארידר, ISA GROUP הבונה את פרויקט 'מצפה האלה' ופרויקט נוסף -'מצפה החורש' ופרויקטים רבים נוספים של חברות שונות.

בירושלים המצב דומה אולם בהבדל אחד, הפרויקטים מכוונים גבוה יותר, ללקוחות דירות יוקרה. וכשהביקוש וההיצע גבוהים, גם הלקוחות יכולים לקבל יותר הזדמנויות לדירות יוקרה ופנטהאוזים מפוארים. אז כמה קומות תצטרכו לטפס כדי להגיע לפנטהאוז החלומות שלכם? הבניינים הולכים ונבנים גבוהים יותר, ובפרויקטים רבים תיאלצו לעלות שבע או שמונה קומות כדי ליהנות מפנטהאוז יוקרתי. כך למשל ב'פסגות ירושלים' של טעמן נדל"ן, מיקומו של הפנטהאוז הוא בקומות 9-10, בפרויקט תנובה בקומות 8-9 כשמספר דומה נבדק גם בפרויקטים בולטים נוספים.

שונה מכולם הוא הפנטהאוז הנדיר בשלב ג' של 'מצפה רמות' הנבנית ע"י ISA GROUP שם על פי הבדיקה שלנו, בשל התנאים הטופוגרפיים היחודיים, תעלו קומה וחצי מלובי הכניסה, ואתם יכולים להתרווח בפנטהאוז המפואר הצופה אל נופי עמק הארזים. כמו שאומרים במשרד השיווק "קומה וחצי בלבד מקומת הכניסה, ואתם חיים על הגג של ירושלים".

מדובר ככל הנראה באחד הפנטהאוזים הנוחים בירושלים - 150 מ"ר + 60 מ"ר מרפסת בתכנון אקסקלוסיבי מוקפד ומותאם אישית, עם מפרט פרימיום ייחודי ונוף פנורמי מכל החדרים הצופה אל נופי ירושלים. אז אם גם אתם חולמים על מגורים בשכונת יוקרה מצליחה, בפנטהאוז מפואר, באחד האזורים המבוקשים ביותר בירושלים, ב-ISA GROUP מזמינים אתכם לבקר במשרד המכירות ולהתרשם מקרוב מההזדמנות הנדירה והייחודית.

פנטהאוז החלומות בירושלים נמצא במרחק של לחיצת כפתור>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר