בית שמש מצילה חיים:

איחוד הצלה ונורופן יכשירו 500 מתושבי העיר בהגשת עזרה ראשונה מהירה

היוזמה נולדה בעקבות מקרה שהתרחש בעיר בחודש שעבר, אז התמוטטה חן דנצינגר, מורה בחודש התשיעי להריונה, מדום לב בביה"ס בעיר בו היא מלמדת (חדשות בריאות, מקודם)

הדרכת עזרה ראשונה בקורס "משפחה בטוחה" של איחוד הצלה (צילום: דוברות איחוד הצלה)

היום (שני), בפעם הראשונה מאז המקרה, חזרה חן לבית הספר שקיים לכבודה אירוע מיוחד במעמד ראשת העיר בית שמש, עליזה בלוך, ומכובדים נוספים ביניהם נציגי איחוד הצלה שהיו בין אנשי הרפואה שהצילו את חייה של דנצינגר.

מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק, אמר כי "המקרה של חן ריגש את כולנו ומדגים עד כמה חשובה הכשרה בהגשת עזרה ראשונה, גם אם היא בסיסית. בהצלת חיים כל שניה קובעת ואנו פועלים בכל שנה להכשיר אלפי אזרחים במתן עזרה ראשונה מתוך הבנה כי הדבר מציל חיים. הגדלה של מספר התושבים בבית שמש שידעו להגיש עזרה ראשונה במקרה שאדם בסביבתם יפצע או יחלה, תשמור על בריאותם וביטחונם של תושבי העיר ותציל חיים". פולק הוסיף כי "אני מודה לחברת רקיט בנקיזר, משווקת נורופן לילדים, המסייעת לנו מזה 6 שנים להכשיר עשרות אלפי אזרחים במתן עזרה ראשונה במסגרת פרויקט 'משפחה בטוחה'".

גיא ינאי, מנכ"ל רקיט בנקיזר, אמר: "אנו רואים בפרויקט משפחה בטוחה פרויקט דגל של החברה שנועד להכשיר אלפי אזרחים כל שנה למתן טיפול ראשוני מציל חיים במצבי חירום קיצוניים ובכך לקצר משמעותית את זמן התגובה עד הגעת כוחות ההצלה. השת"פ עם איחוד הצלה נמשך שנים רבות ודרכו נחשפנו לארגון מדהים עם אלפי מתנדבים שמרגשים את כולנו כל פעם מחדש".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר