עושות עסק 6

'עושות עסק' של עיתון 'משפחה' בימי מכירות אחרונים

מחלקת האירועים של עיתון 'משפחה' משלימה את הכנותיה האחרונות לקראת הכנס השישי 'עושות עסק' תש"פ • ערב שכולו העצמה וקידום עבור נשות עסקים חרדיות (מעניין, מקודם)

'משפחה' מפיקה ערב שכולו העצמה וקידום עבור נשות עסקים חרדיות • ממתחם האופנה והבופה בפתיחה, דרך הכלים יקרי הערך שיעניקו מומחים, ועד המופעים המוזיקליים בסיום: כל מה שמחכה למשתתפות בכנס שיתקיים בעוד פחות משבועיים

נשלמות ההכנות האחרונות לקראת אירוע 'עושות עסק' בהפקת מחלקת האירועים של עיתון 'משפחה', שיתקיים ביום שני, כ"ב בשבט (17 בפברואר) באולמי כתר הרימון בבני ברק.

אירוע 'עושות עסק', המיועד לנשות עסקים וליזמיות חרדיות, מופק זו השנה השישית על ידי עיתון 'משפחה', במטרה ליצור אירוע ייחודי ומעצים שיעניק לנשות עסקים חרדיות כלים לקידום העסק ולקידום אישי. האירוע מציע שילוב יוצא דופן של הרצאות טד קצרות ונקודתיות של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, הזדמנות ליצירת חיבורים עסקיים בין נשות עסקים חרדיות, והופעות אמנותיות ברמה הגבוהה ביותר.

כמיטב המסורת של עיתון משפחה, האירוע יתקיים במתכונת יוקרתית ומפנקת. בשלב הראשון של הערב יתאספו 1200 המשתתפות במתחם קבלת הפנים, שיכלול בופה בשרי עשיר ומתחם אופנה מעוצב בניחוח תצוגות האופנה הבינלאומיות. במתחם האופנה יוצגו טרנדים עדכניים ומותאמים לזירה העסקית – חרדית. במתחם קבלת הפנים יתקיים מינגלינג חופשי והמשתתפות ייהנו מהזדמנויות לנטוורקינג וליצירת חיבורים עסקיים.

בשלב השני של הערב, המשתתפות יעברו למתחם ההרצאות, בו יימסרו שלוש הרצאות מרתקות בסגנון 'טד'. כידוע, מדובר בטרנד עולמי סוחף, המאפשר הרצאות קצרות ומתומצתות בנושאים משתנים. בפורמט של 'טד', מומחה מוכר בתחומו עולה לבמה ומוסר את העיקרים החשובים ביותר של דבריו באופן תמציתי, ברור וכובש. שלושת המומחים שידברו בערב 'עושות עסקים' יציידו אתכן בכלים לקידום משמעותי של העסק ולצמיחה אישית.

המרצה הראשון, ד"ר נדב גולדשמידט, מנכ"ל 'המרכז למצוינות בשירות', יגלה לכן את סודות השירות המנצח, שירות שגורם ללקוחות לחזור שוב ושוב דווקא אליכן, גם בשוק גדוש במתחרים. מההרצאה שלו תצאו עם ידע ברור ומסודר כיצד להפוך את השירותיות לשם הנרדף שלכן, וכך לשמר לקוחות קיימים ולרכוש לקוחות חדשים.

המרצה והמאמנת הגב' רותם חג'ג' תמסור את הרצאת הטד השנייה, 'האושר טמון גם בך', שתסביר כיצד שינויים אישיים ובין אישיים שאנו עורכות יכולים להפוך למנוע אדיר שיעיף את העסק קדימה.

ההרצאה השלישית נועדה להעניק לכל בעלת עסק ארגז כלים ברור, רלוונטי ומקצועי להצמחת העסק שלה. היזמית והמנטורית ספיר זיסמן תסביר כיצד יוצרים מתווה לתכנית אסטרטגית יעילה מהסוג שכל עסק זקוק לה.

בסיום הרצאות ה'טד', יעברו המשתתפות לאולם המרכזי של מתחם כתר הרימון, להמשך ערב של העצמה וצמיחה. תזמורת אביבים, בניצוחה של הגב' שלי קרמר, תנגן מגוון קטעים מוזיקליים. בנוסף יתקיים מופע מחול דינמי מבית 'בלרינה' בהגשת מירי ברנשטיין.

לצד המזון לנפש, לא שוכחים ב'משפחה' אף פעם גם את המזון כפשוטו, ולמשתתפות האירוע תוגש בהגשה אישית ארוחת ערב בשרית, עשירה ויוקרתית.

עדיין לא רכשת כרטיס? מחלקת האירועים של העיתון משפחה מזמינה אותך להבטיח את מקומך באירוע חד פעמי ובלתי נשכח!

לפרטים ולהרשמה חייגו עכשיו: 0506680113 או כנסו לכאן>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר