מתוך תחושת שליחות:

הוקם סניף ארגון זק"א ישראל ברחובות

כ-50 מתנדבים בני העיר רחובות הצטרפו לארגון זק"א ישראל ויצאו לפעילויות בזירות קשות ואירועי אסון • האירוע נערך סביב שולחנות ערוכים בראשות ראשי זק"א ואישי ציבור (בריאות, מקודם)

(צילום: שלומי כהן)

במעמד מרשים הצטרפו כ-50 מתנדבים חדשים לזק"א ישראל והוקם סניף חדש לארגון בעיר רחובות. עשרות המתנדבים החדשים התכנסו סביב שולחנות ערוכים בראשות ראשי זק"א ואישי ציבור, ונחנך הסניף החדש אותו ירכז מרדכי שנייבוים. מתנדבי הארגון יטפלו בזיהוי קורבנות אסון ובהמשך יצטייד הסניף גם ברכבי שטח מיוחדים המתאימים לטיפול בזירות אסון.•

בדברי ברכה שנשא רבה של זק"א ישראל הרב חיים הורביץ הוא קישר את הפרשה עם הקמת הסניף ואמר "בכל פעם שאני מדבר על זק"א ישראל והתמונות חולפות מול עיני , אני חוזר לרגעי האימה שלאחר הפיגוע. אני מודה לקב"ה ששלח לנו איש נאמן, חזי שבקס מנכ"ל זק"א ישראל, שמשים לילותיו כימים כדי להעלות חיוך על פני אלמנות ויתומים, לידידי יו"ר זק"א ישראל הרב ישראל מורגנשטרן שהוא המנוע המרכזי, כמו גם ידידי משכבר הימים מר צביקה כהנא שמביא את כל המשאבים והכוחות כדי שזק"א תוכל לפעול, ועתה שמעתי שהצדיקים מרחובות עומדים להיות חלק מזק"א ישראל וזו בשורה לעם ישראל. הקב"ה שש ושמח שקבוצה כזו מצטרפת לפעילות החשובה".

יו"ר אגודת ישראל ברחובות ומחזיק תיק הכספים בעירייה הרב פנחס הומינר התכבד אף הוא לשאת דברים והביע את הערכתו למתנדבים אשר נטלו על עצמם את המשימה החשובה. "עשרות הצטרפו לסניף שזה עתה הוקם ואנו תקווה כי ידיהם יהיו מחוסרות עבודה, אבל אין ספק שכאשר הם יידרשו – הם ייצאו לפעילות בכל המסירות".

מנכ"ל זק"א ישראל חזי שבקס הודה בראשית דבריו ליו"ר אגודת ישראל ברחובות חבר המועצה הרב פנחס הומינר על היוזמה שנטל על עצמו לאגד את המתנדבים ולהקים סניף חדש לארגון. "שיתוף הפעולה עם המשטרה הוא מלא, ואני מבקש בהזדמנות זו להודות לצביקה כהנא על פועלו ללא לאות למען הקמת היחידה."

סנ"צ יוסי פיטוסי רכז מתנדבים מחוז מרכז במשטרת ישראל נשא אף הוא דברים וציין כי "ההתנדבות הינה בעלת ערך עליון – טיפול בזיהוי קורבנות, ואני רוצה להודות לכם על הסיוע שלכם למשטרה בכל אסון קשה". פיטוסי ציין כי המתנדבים יעברו קורס קצר בו יועברו הנושאים החשובים ובסיומו ישובצו המתנדבים תחת המשטרה וזק"א ישראל בזירות אסון.

יו"ר זק"א ישראל הרב ישראל מורגנשטרן הודיע למתנדבים כי היות והעבודה כרוכה באתגר לא פשוט ובזירות קשות הרי שהארגון יפעל לקיום ימי התאחדות וגיבוש למתנדבים ובני משפחותיהם כדי לפעול לרווחתם.

דברי ברכה בפני המתנדבים נשא גם פרקליט הצמרת עו"ד עמית חדד המלווה רבות בשנים את פעילות הארגון: "זק"א ישראל היא אות ודוגמה לפעילות התנדבותית חשובה" ציין.

"למעשה הפעילות שאתם עושים, היא הפוכה מטבע האדם, אנו מנסים להתכחש למוות, אך פה, בניגוד לטבע האדם, יש אנשים שנכנסים לתוך האש. זהו דבר מעורר השתאות וכל הכבוד לכם.

"שיתוף הפעולה בין זק"א של המוות לזק"א של החיים, זהו שיתוף פעולה שיוצר שלם שאין בשום מקום אחר, מתוך המוות רואים שיש גם חיים".

כן נשא דברים מנכ"ל זק"א ת"א הרב צבי חסיד שאמר כי "בזק"א ההתנדבות הינה ייחודית, ואינה דומה להתנדבות בשום גוף. ההתנדבות דורשת תעצומות נפש וזה יסוד ההצלחה של היחידה הזו".

יו"ר מד"א - הצלה רחובות הרב אליהו טייטלבוים הודה למנכ"ל זק"א ישראל חזי שבקס ופנה למתנדבים: "לא מובנת ההירתמות האינסופית שלכם בכל זמן ובכל מקום – דבר אותו אנו רואים גם אצל חלקכם המתנדבים בהצלה, והלוואי וכולנו נהיה מחוסרי עבודה" איחל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר