פתרון יעיל ומוכח לימים של דאגה, קושי, מתח, רעב ו... בידוד: 2904*

ההנחיות מתעדכנות בכל ערב ומנחיתות על כולנו עוד ועוד גזירות מדאיגות. אסור להתקהל, אין מסעדות פתוחות אבל הרעב מצידו - ממשיך כאילו אין קורונה. לא עוד! רשת ממפיס הכשרה למהדרין מתגברת את מערך השליחויות (אוכל, מקודם)

(צילום: שי מאיר | בועז בן ארי)

הימים קשים, מצב הרוח נמוך, וההנחיות מתעדכנות בכל ערב ומנחיתות על כולנו עוד ועוד גזירות מדאיגות. אסור להתקהל, אין מסעדות פתוחות אבל הרעב מצידו - ממשיך כאילו אין קורונה. לא עוד! רשת ממפיס הכשרה למהדרין מתגברת את מערך השליחויות ומוודאת שגם בחדר הבידוד תוכלו ליהנות מבורגר הכשר למהדרין הכי טוב בתבל, 100% בשר איכותי ו 100% כשר למהדרין.

אורי מלמד (49) הוא רב, סטנדאפיסט, מבקר מסעדות, מוזיקאי, יזם ובשנים האחרונות גם בעליה של רשת המבורגר לוהטת וכשרה Memphis. כמי שמעורה עם הבריות, וככזה שרואה למרחוק, הורה מלמד למנהלי המסעדות להיערך במהירות ולתת מענה לרבבות הרגילים לממפיס אך בלהט ההנחיות הרשמיות שלא להגיע למסעדות נותרים רעבים ומאוכזבים...

אנשי מערך השליחויות מוגנים וחדורי שליחות, שועטים לאורכה ולרוחבה של הארץ, כשבכליהם מתכון סודי ומושקע של קציצת המבורגר פרימיום, עשויה מ 100% בקר טרי משובח, מנתחים בשלושה גדלים המוגשות לצד תוספות מרהיבות ורוטב סודי.

גולת הכותרת של ממפיס על ג' סניפיו (ירושלים, פ"ת ות"א), הוא כמובן ההמבורגר המוגש עם רוטב מסתורי ותוספות מפנקות שהופכות אותו למושחת במיוחד. וכך, עם הקציצה המרשימה יכולים להגיע גם ביצת עין, מיקס פלפלים, אננס לוהט בצ'ילי, אסאדו מפורק, נתחים דקיקים של אנטריקוט ועוד. עוד בתפריט המשלוחים: חזה עוף בפנקו, כריך אנטריקוט, סלט חזה עוף ועוד.

עם קצת מזל (מי לא צריך היום?) ניתן להזמין ב 2904* גם כנפיים בצ'ילי ושום, וופל עוף במייפל וחמאת בוטנים וחטיפים נוספים שמלווים כאמור את ההמבורגר הכשר למהדרין הטוב בתבל.

  • כשר למהדרין בהשגחת בד"צ בית יוסף

  • שירות המשלוחים פועל בין השעות 11:00 ל 23:00, לחיים!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר