Track Virus

האפליקציה שתעדכן אתכם אם הייתם בסביבת חשש קורונה

אפליקציה ישראלית חדשה בשם Track Virus הפועלת בשיתוף עם איחוד הצלה תעדכן את משתמשיה במקרה ששהו בסביבתו של חולה קורונה שזוהה על ידי משרד הבריאות (חדשות הבריאות)

אילוסטרציה (צילום: ללא קרדיט)

האפליקציה, שזמינה להורדה באנדרואיד ובקרוב תהיה זמינה גם לאייפון, שומרת את מיקומי המשתמשים מרגע ההורדה, שנשארים אנונימיים, על גבי הסמארטפון ולא בענן. התקנתה אינה דורשת הזדהות. היא מצליבה את המיקומים עם המסלולים של חולי הקורונה אשר מפרסם משרד הבריאות. במידה והמשתמש היה במקום בעת ששהה שם חולה קורונה מאומת, הוא יקבל התראה על כך מהאפליקציה.

דובי מייזל, סמנכ"ל המבצעים באיחוד הצלה, מסביר כי "ככל שמספרם של חולי הקורונה עולה כך קשה לציבור לעקוב אחר העדכונים והמסלולים שעשו החולים. מה גם שלעיתים האזרחים מתקשים לשחזר היכן היו ומתי לאחר מספר ימים. האפליקציה פותרת זאת. היא מתעדכנת בזמן אמת מהפרסומים הרשמיים של משרד הבריאות ומצליבה את מסלולי המשתמשים עם אלו של החולים. אם המשתמש היה בסביבתו של חולה הוא מקבל על כך עדכון מהאפליקציה ובכך הוא יודע כי הוא היה בסכנה של חשיפה לנגיף ויכול לפעול בהתאם. חשוב לציין כי האפליקציה דוגמת את מיקום המשתמשים מרגע ההורדה ואינה עושה זאת רטרואקטיבית, לכן חשוב להתקין אותה מהר ככל האפשר".

אורי פדלון מייסד Track Virus מוסיף "אנחנו שמחים שארגון גדול כמו איחוד הצלה מצטרף אלינו למעקב לעצירת התפשטות הקורונה באמצעות טכנולוגיה מתקדמת. החל ממחר בבוקר עשרות אלפי המשתמשים יקבלו את המידע הרבה יותר מהר, מעודכן ומדויק".

להורדה חפשו Track Virus בגוגל סטור. ניתן להוריד את האפליקציה גם מאתר איחוד הצלה או כאן בקישור>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר