סגולה להצלה

הגר"ד לאו מצטרף למיזם כתיבת ספרי התורה העולמי להצלה מהקורונה

הרב הראשי לישראל, הגאון רבי דוד לאו, מצטרף למיזם כתיבת ספרי התורה העולמי המתקיים בימים אלו, להצלה ממגיפת הקורונה, וקורא לציבור להיות חלק מהמיזם בכתיבת אותיות בספרי התורה.

הגר"ד לאו בכתיבת אותיות - כעת מצטרף למיזם (צילום: באדיבות המצלם)
"אשרי מי שזוכה לקיים את המצווה הגדולה ולהשתתף בה, בכתיבת ספר תורה. מצווה שעל ידה, אנחנו מייחלים שיקוים "ברוך אשר יקים את דברי התורה הזאת" והברכה לא תסור מביתו", אומר הגר"ד בסרטון תמיכה במיזם, אותו פרסם.
ברכתו של הגר"ד לאו וקריאתו להצטרף למיזם, מצטרפת גם לברכתו של מרן שר התורה, הגאון רבי חיים קנייבסקי, שהביע גם הוא את תמיכתו במיזם והעניק לו את ברכתו. בנוסף לגדולי הדור, אל המיזם הצטרפו גם ענקי הזמר החסידיים, הזמרים אברהם פריד, מרדכי בן דוד ומוטי שטיינמץ.

להשתתפות בקניית אות בספרי התורה וסיוע למניעת התפשטות המגיפה, >>>לחצו כאן. או ב*6881

מיזם כתיבת ספרי התורה העולמי החל רק לפני מעט יותר משבוע, אך עד כה הצטרפו אליו כבר למעלה מ-200,000 יהודים מרחבי העולם. המיזם שנוצר ע"י קבוצת יהודים חרדים מהקהילות היהודיות בניו יורק, בשיתוף יהודים מהארץ, נוצר בעקבות סיפור עתיק יומין מימי הבעל שם טוב: לפני למעלה ממאתיים שנים, פרצה מגיפה קשה בעיירה מז'יבוז' שבאוקריאנה, שגבתה קורבנות רבים. בעצת הבעל שם טוב, נכתב ספר תורה, שהביא לעצירת התפשטות המגיפה.

להשתתפות בקניית אות בספרי התורה וסיוע למניעת התפשטות המגיפה, >>>לחצו כאן. או ב*6881

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר