חיידק השירות והפינוק של מסעדת 'אנטריקוט'

מסעדת הבשרים הידועה 'אנטריקוט', יוצאת בשירות משלוחים מיוחד עבור תושבי העיר הממעטים בימים אלו לצאת מהבית, כאשר חלקם אף נתונים תחת הסגר או בידוד (צרכנות, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

במסעדת הבשרים הידועה ממשיכים גם בימים אלו להעניק שירות מצוין לתושבי העיר הנמצאים בביתם. לדברי דור אסרף, השף הראשי: "נעשה כל מאמץ כדי שכולם ימשיכו ליהנות מהתפריט העשיר והמשובח שלנו, תוך הקפדה על כללי ההיגיינה והוראות משרד הבריאות"

לדברי דור אסרף, השף הראשי של 'אנטריקוט': "מדובר ביוזמה ברוכה עבור לקוחות המסעדה, הוותיקים והחדשים, שהיו רגילים להגיע אלינו וליהנות ממבחר בשרים ומטעמים באיכות ובטיב הידועים של אנטריקוט. מאחר ומשבר הקורונה מזמן לכולנו אתגרים לא פשוטים, החלטנו לעשות כל מאמץ כדי שגם התושבים הסגורים בבתיהם יוכלו לפחות להתפנק בביתם מהתפריט העשיר והמשובח שלנו".

במסעדה הירושלמית המוכרת והאהובה, העבודה נעשית תוך שמירה קפדנית על כל הוראות משרד הבריאות וכללי ההיגיינה המחייבים. "אם במשך כל השנה נשמרת רמה גבוהה של היגיינה במסעדה", אומר אסרף, "הרי שבימים אלו השמירה היא שבעתיים".

כידוע, הבשר הטרי והטעים של מסעדת 'אנטריקוט' מגיע היישר מהסניף הראשי של רשת קצביות וול-דאן, הממוקם בסמוך למסעדה. השירות והאיכות הם השילוב המנצח של המותג, הן בקצביות והן במסעדה. וכשמדברים על שילוב מנצח, אי אפשר שלא להעלות על נס את הכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית, כאשר השחיטה נעשית הן לפי חומרות הבית יוסף והן לפי שיטת הרמ"א – מה שמנגיש את הבשר האיכותי לכל העדות והחוגים. גם עכשיו, בימים הלא-פשוטים של משבר הקורונה, נערכים במסעדה – בהוראת אסרף – להמשיך את השירות המצוין כמו בימי שגרה.

כמו כן, ניתן ליהנות גם מהמוצרים הנלווים של המותג וול-דאן, כגון; רטבים, תבלינים, מאפים, ויינות משובחים, המוסיפים למנות היוקרתיות טעם וריח, "שעליהם", אומר אסרף בחיוך ,"אין מה להתווכח".

להתרשמות מהתפריט כנסו לכאן>>

להזמנה מפנקת וטעימה עד פתח הבית

02-5717002 050-3337739

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר