לאור משבר הקורונה:

אפליקציית התשלומים PAY מבית לאומי משיקה את שירות 'עוסקים זעירים'

מעתה בעלי עסקים זעירים יוכלו לגבות כסף מלקוחותיהם בחלוקה לתשלומים, ללא מגבלת תקבולים שנתית ועם פטור מלא מעמלות (צרכנות, מקודם)

השירות יאפשר לעוסקים פטורים ועוסקים מורשים, חסרי קופה, לקבל את מלוא הסכום בגין העסקה באופן מיידי, בעוד שלקוחותיהם יוכלו לחלק את הסכום לתשלומים

עקב משבר הקורונה, ולאור פריחתה של צריכת שירותים ומוצרים מקוונים בימים אלו, לאומי הודיע היום על צעד ראשון מסוגו, שנועד להקל על העוסקים הזעירים, עד כמה שניתן.

במסגרת המהלך, עוסקים פטורים ועוסקים מורשים יוכלו להירשם לשירות 'עוסקים זעירים' באפליקציית התשלומים PAY מבית לאומי, וליהנות מחבילת תנאים שתסייע להם לצלוח כלכלית תקופה מורכבת זו. מדובר, למשל, במורים פרטיים, מדריכי יוגה ופילאטיס, פסיכולוגים, מאמנים אישיים וכיו"ב.

השירות החדש מאפשר ללקוחות לחלק את התשלום לנותן השירות לעד חמישה תשלומים (כאשר סכום עסקה בודדת נע בין 400 ₪ ל-2,000 ₪), בעוד שבעל העסק, כלומר נותן השירות, מקבל את הסכום המלא מיידית.

בנוסף, עוסקים זעיריםלא ישלמו עמלה בגין השירות, ולקוחות לאומי אף ייהנו מפטור מלא מעמלות שורה, אותה משלמים באופן רגיל על כניסת כספים לחשבון העו"ש, במידה והכסף מגיע מאפליקציות תשלום אחרות.

כמו כן, בשלב ראשון הוחלט להגדיל ללקוחות לאומי את מגבלת התקבולים השנתית שהם יכולים לקבל באמצעות PAY, העומדת כיום על 50,000 ₪, לסכום של 1,000,000 ₪ בשנה, ובכך להסיר אותה בפועל. בהמשך, תיבחן העלאת תקרת התקבולים השנתית גם ללקוחות שאר הבנקים.

זאת ועוד, לאומי הודיע כי בקרוב תתווסף האפשרות לעוסקים זעירים לשלוח ללקוחותיהם קבלה דיגיטלית בגין תשלומים שבוצעו באפליקציית PAY.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר