בדרך לשוויון כלכלי? לוקחים אחריות מהבית

תקופת הקורונה עוררה ספקות מסוג חדש, גם בתחומים בהם שלטון החוק אמר עד כה את דברו - והנה נולד ספק חדש: מי אחראי על כוח העבודה במשק? לוקחים אחריות אישית (דיגיטל, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

מי אחראי פה? בטח לא אני

לכולנו (או לפחות לרובנו) יצא להיות קורבן ל'פינג פונג' בין מי שאמור לתת לנו מענה כלשהו, לבין מי שמתנער ממנו: החנות ממנה קנינו או היבואן שמספק את הסחורה? הגננת בגן הילדים או המפקחת האזורית? המנהל שלנו או המנהל שלו? וכן על זה הדרך. דבר זה מצוי כאשר אין תשובה ברורה לאף אחד, כך שכולם נהנים זמנית מהספק.

תקופת הקורונה עוררה ספקות מסוג חדש, גם בתחומים בהם שלטון החוק אמר עד כה את דברו - והנה נולד ספק חדש: מי אחראי על כוח העבודה במשק? האם אלו המעסיקים שבחרו להתנער (ומהר) מהעובדים ולשלוח ואתם לחל"ת? או משרדי הממשלה שמסתפקים לאן לשלוח את תקציבי ה'רזרבה' שלהם, בטח לא לאזרחים מודאגים שיכולים לקחת 'מקסימום' עוד הלוואה עד להודעה חדשה.

על קרעים שנוצרו, ומדורה שקשה לכבות

בנוסף, משבר הקורונה עוד ייכתב בספרי ההיסטוריה על היבטיו השונים, אך צעקת ההמון לפרנסה בטוחה - לא בהכרח תתפוס את התפקיד הראשי במחזה. בכולנו עוד מתנוסס רגש הכאב על ההמון הדואג, שגם בלי משבר מיוחד מוצא את עצמו נאבק לנהל חיי משפחה נורמליים, וכעת נשללו ממנו גם רגעי תורה ותפילה קבועים, כדי לחפש בנרות מקור פרנסה חדש, זה שלא יבגוד בו בשנית.

ובכל זאת, מה ניתן לעשות כדי לפצות על הקרע, קרע בין 'עובד למעביד', קרע בין ציבור שקשה לו עדיין להתכנס למניין נורמלי, וקרע בין ערים שבהן עד לא מזמן הפריד רק כביש אחד, וימי הקורונה 'הוסיפו אש למדורה' ופילסו קרע בין תורה לעבודה? הרבה יש לעשות, ותיכף נראה היכן מתחילים.

קודם כל: יש סיבה לאופטימיות

למה? כי אנחנו עם שכזה. עם שמחפש בכל הכוח ומוצא את המפתח שכולם שכחו שבכלל קיים: מפתח האמונה, האמונה שהכל לטובה – והכל הוא חלק מהתכנית האלוקית כדי להגיע לעולם טוב יותר. אנחנו יודעים ובטוחים שנצליח למצוא דרך לאחות את הקרעים, לצאת ממשברים עולמיים, ולזכות לשגרה טובה יותר. אך זה ברמה הכללית והגלובלית.

ומה בנוגע לרמה האישית והמשפחתית? כאן דרושה מחשבה יותר פרטנית ומעמיקה, וההחלטה לקחת אחריות בעצמנו כדי לחולל שינוי אמיתי, כזה שמביא אותנו לתוצאות בטוחות ואמיתיות, שנוכל לעלות על מסלול כלכלי איתן – ולהישאר בו.

ישנן הזדמנויות מיוחדות שצצות מדי כמה עשורים, להצטרף למקצוע חדש וצומח, או לענף חדש בתעשייה, כזה המייצר מקומות תעסוקה רבים, ומשתמש בטכנולוגיה ש"שוברת את כללי המשחק", וכדאי לעלות על הגל ולהצטרף אליו. בשנים האחרונות נוצר מקצוע חדש שכזה, שמושך אליו את מי שרוצה ליהנות משגרת פנאי סדורה, בעקבות תנאי הכנסה מסוג חדש.

ומהו המקצוע החדש הזה?

ובכן, מאז התפתחות עולם הרשת, התחזקה תרבות הקנייה באינטרנט, ורבים האנשים שמשוטטים בו ומוצאים פתרונות רבים לבעיות שקיימות אצלם. במקרים רבים הם גם נעזרים ברשתות החיפוש, כדי לקנות מוצרים ספציפיים אותם הם מחפשים, או כאלה שמתפרסמים לנגד עיניהם, ולהם נשאר 'לעבור לקופה' ולהתחדש. ומה זה אומר לנו? שתרבות צרכנית מסוג זה משנה את כללי המשחק. ההמון כבר לא ממהר לעשות סיבובים רבים במרכזי קניות או מרחיב להתייעץ בהמלצות מפה לאוזן, אלא בודק את המענה לצורך שלו בזירה הדיגיטלית – ומאפשר לנו כמשווקים דיגיטליים להציע לו את המענה שהוא מחפש – וליהנות מהכנסה מתחדשת בעקבות מכירות שניזום, או מוצר שנמכור בעצמנו.

על שיווק דיגיטלי, והסגולה לעשירות

למה דווקא שיווק דיגיטלי? כשזה מגיע לשאלת העשירות המפורסמת: "מה יעשה אדם ויתעשר?" ידועה התשובה המפורסמת של רבי יהושע שנדרש להרבות בסחורה, ולבקש רחמים ממי שהעושר שלו.

שיווק דיגיטלי לוקח את הסעיף הראשון של "להרבות בסחורה" – ומשנה אותו ל"להרבות בשיווק". כלומר, במקצוע זה אין צורך כלל להתעסק בסחורה, לא מול המוכר ולא מול הקונה. נדרש רק לעמוד באמצע ולתווך בין השניים, וליהנות מעמלה מכובדת. זאת אומרת, התובנה הזו מגמדת עד למאוד את המאמץ שנדרש להשקיע בתחום, ומצד שני מעצימה את האפשרות להרוויח הרבה יותר מאשר במסחר בעולם הפיזי, או אפילו בשיווק הרגיל בשיטה הישנה (פליירים, שלטי חוצות, ועוד).

גם הסעיף השני של "לבקש רחמים ממי שהעושר שלו": העיסוק בשיווק נעשה בזמנים מוגדרים מאוד, כדי שביתר הזמן – נוכל לעסוק בקודש ובכל דבר שאנו מעוניינים בו, תוך כדי שהשיווק עובד ברקע לטובתנו ומייצר לנו הכנסה שלא מסיחה את דעתנו מתורה ותפילה.

נמצאנו למדים כי התעסקות בכל ענף מענפי השיווק הדיגיטלי יאפשר לנו מרחב עבודה נוח וקבלת הישגים שיקנו לנו שקט כלכלי וביטחון תעסוקתי. וכיצד מבצעים זאת בפועל?

מקצוע פתוח, במערכות סגורות

עיקר העיסוק של משווק דיגיטלי מתרחש במערכות סגורות. היינו: מערכות מפותחות שתומכות בפעילויות השונות של עולם השיווק ומריצות את השיווק בשביל המשווק, בזמן שהוא רשאי להישאר מאחורי הקלעים ולנתח את דוחות השיווק שלו, ומשם להתקדם. גם מערכות הדיוור שתפקידן לשלוח מסרים ללקוחות רלוונטיים או פוטנציאליים, או מערכות בניית דפי המוצרים לשיווק – הן מערכות סגורות שמאפשרות מרחב תנועה מוגן ומסונן ללא כל פשרה.

כיצד ניתן ללמוד זאת בהרחבה, כדי לבדוק אם אנו מתאימים לעסוק בשיווק דיגיטלי אונליין?

סמינר המבוא המלא של אקדמיית 2100 לשיווק דיגיטלי

כדי ללמוד את עקרונות השיווק הדיגיטלי, ולפגוש מקרוב את השיטות החזקות ביותר להתמקצע בו, אנו מזמינים אתכם להירשם לסמינר חינמי שמועבר ברשת, בו מייסדי אקדמיית 2100 לשיווק דיגיטלי מסבירים בהרחבה את 4 השיטות המצליחות ביותר להיכנס לתחום הזה כמקצוע לכל דבר, או כהכנסה נוספת בשעות הפנאי – גם בלי ניסיון קודם, או עשייה קודמת ברחבי הרשת.

4 השיטות שמוסברות בסמינר הן: שיווק שותפים, מוצרי מידע, מסחר אלקטרוני, והקמת סוכנות שיווק. לכל אחת מ-4 הדרכים עקרונות משלה, ודרכי פעולה מוכחות להצלחה מסודרת, שמעניקה את הפריבילגיה עליה אנו חולמים: לקחת את האחריות על חיינו בעצמנו, ללא תלות במעסיק שיכתיב לנו את היום, או ברחמי גורמים ממשלתיים כאלה ואחרים.

האם הסמינר מותאם גם לקהל חרדי?

בהחלט. הסמינר מועבר בשידור וידאו אינטרנטי במועד אליו תבחרו להירשם, על ידי מייסדי האקדמיה שילמדו אתכם את כל מה שצריך לדעת כדי להניח את היסוד הראשון במרחב הדיגיטלי.

ניתן לצפות בסמינר דרך המחשב, או דרך המכשיר הנייד.

האם מדובר בידע תיאורטי?

סמינר הרשת השל האקדמיה הוא לא רק תיאורטי. בשונה מלימוד במוסדות אקדמאיים, או קמפוסים (ואפילו חרדיים) בהם נדרש ללמוד ידע בסיסי נרחב, החל מעקרונות רבים ומסועפים, ועד לקבלת תעודה שתביא אותנו לנקודת פתיחה התחלתית בשוק – אצלנו השיטה שונה לחלוטין.

האקדמיה שלנו מושתתת על למידה מקיפה ומהירה של התחומים החדישים ביותר לעיסוק בשיווק הדיגיטלי, ויישום שלהם במהירות הגבוהה ככל שניתן. זאת אומרת: אפשר להצטרף לסמינר, לקבל את הידע שיוכל לגרום לכם כבר באותו ערב לצאת עם כיוון מעשי, ובידיים שלכם.

אנו מזמינים אתכם בחום להצטרף לסמינר הרשת שלנו, ליהנות משעה וחצי של תוכן עשיר ואיכותי, לבנות הכנסה פסיבית איתנה לכלכלת הבית שלכם – ולקחת אחריות על החיים מעתה ולאורך כל הדרך.

לפרטים אודות התכנית, כנסו>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר