למה לשפץ את הדירה עם המשפצים בישראל?

הסיבה הראשונה לכדאיות של שיפוץ דירות עם המשפצים בישראל היא הניסיון הרב של אנשי המקצוע שיגיעו אליכם הביתה - כשאתם מפקידים את התהליך בידיים אמינות ורציניות (שיפוץ הבית ,מקודם)

אילוסטרציה (צילום: freepik)

לפני כל שיפוץ של דירה, ובפרט כשהמטרה היא שינויים משמעותיים, ישנם לא מעט חששות. הפחד הגדול ביותר הוא מפני קבלנים לא אמינים שלא ימלאו את ההתחייבויות שלהם, ואולי אפילו ייעלמו באמצע הפרויקט. עוד חשש הוא מפני תשלום סכום גבוה מדי עבור שדרוג הנכס וגם רף הציפיות הגבוה לקראת השיפוץ מייצר מתח שמא השיפוץ לא יוביל לתוצאות הטובות ביותר האפשריות. עם המשפצים בישראל כל החששות מתפוגגים מהר מאוד, ואפשר לבצע כל שיפוץ דירה בראש שקט באמת.

בזכות הניסיון:

הסיבה הראשונה לכדאיות של שיפוץ דירות עם המשפצים בישראל היא הניסיון הרב של אנשי המקצוע שיגיעו אליכם הביתה. הוותק מבטיח 2 דברים חשובים: הדבר הראשון הוא ביטחון - כשאתם מפקידים את התהליך בידיים אמינות ורציניות, שכן קבלנים רשלנים מן הסתם לא מחזיקים מעמד בשוק שנים רבות.

הדבר השני הוא עבודה מקצועית. מי שכבר השלים בהצלחה שיפוצים מסוגים שונים יודע לזהות מיד מה חשוב לבצע גם בנכס שלכם, אילו חלומות שלכם אפשר לממש בכל מסגרת תקציב ועל מה כדאי לוותר, וכמובן גם איך ליישם כל תוכנית ביעילות ובאופן מושלם.

בזכות ההקפדה על איכות החומרים:

חידוש הבית, ובפרט כשמדובר על שיפוץ דירה ישנה, הוא פרויקט שהתוצאות שלו אמורות להחזיק מעמד לטווח ארוך ואפילו מאוד. כדי שכך יהיה, חשוב להקפיד על שימוש בחומרי גלם איכותיים. הכלל הזה תקף גם לגבי הפריטים שגלויים לעין - חיפויי רצפה, צבע, דלתות, חלונות ועוד - וגם לגבי מה שמכונה "חומרים שחורים" שאותם אי אפשר לראות אבל הם כמובן משפיעים על איכות החיים של בני הבית: צינורות, חומרי איטום ובידוד, בטון וכו'.

לאנשי המקצוע הוותיקים בתחום יש יתרון גם מבחינה זו. ההיכרות עם כל הספקים הרלוונטיים מצד אחד ומצד שני עם כל החידושים מאפשרת למצוא את המוצרים המובחרים ביותר בכל קטגוריה.

בזכות העבודה המסודרת והנקייה:

אחד החסמים העיקריים לביצוע שיפוץ קומפלט לדירה, ובמיוחד כשבני הבית ממשיכים לגור בו בזמן הפרויקט, הוא החשש מפני פרק זמן ארוך של בלגן משמעותי ופגיעה של ממש בשגרת היומיום. באופן טבעי כל שיפוץ משבש במידה כזו או אחרת את החיים המוכרים, אבל כשהעבודה מתבצעת באופן מאורגן, ותוך שמירה מרבית על הסדר והניקיון, ובמידת האפשר וגם על השקט, הפגיעה מינימלית.

גם התכנון היעיל מאוד תורם לצמצום משך העבודות ומקל על בני הבית לעבור את התקופה המאתגרת בקלות רבה יותר.

בזכות המיומנות המרשימה :

שיפוץ דירה בכל גודל מחייב מיומנות במגוון נושאים: חשמל, אינסטלציה, ריצוף, גבס, איטום, חיפויי פנים וחוץ, מטבחים, חדרי רחצה ועוד. כמו כן נדרש סנכרון מושלם בין כל הפעולות ותזמון נכון של כל אחת מהן, כך שהפרויקט כולו יושלם במינימום זמן ובעלות נמוכה. חשוב לזכור שכל ליקוי, ולו הקל ביותר, בעבודות שמבוצעות במסגרת השיפוץ פוגם בתוצאה הכללית, ובאופן משמעותי - ולכן לא כדאי להתפשר על האיכות של החברה שתבצע עבורכם את השבחת הדירה. בפרט מומלץ לבקש לראות עבודות קודמות ו/או לקבל המלצות מלקוחות מרוצים.

בזכות המחיר האטרקטיבי:

על-מנת להגיע ליחס עלות-תועלת אופטימלי, מומלץ לא לבחון רק את המחיר אלא גם את הביצועים של כל קבלן שיפוצים. בנוסף חשוב לעבור על המפרט ולבחון מה מתחייב הקבלן לספק בתמורה לכסף. עם המשפצים בישראל תוכלו למצוא גם קבלן מנוסה מאוד, שישמח להציג לכם פרויקטים קודמים שלו והמלצות על טיב העבודה, וגם לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד - כך שהנחת מהשיפוץ תהיה כפולה ומכופלת.

צריכים שיפוץ מכל סוג? פנו לצוות של המשפצים בישראל

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר