מנסים לשדרג את האירוע שלכם ולא יודעים איך?

מנסים לחשוב על איך להכין בר מתוקים בכמה שלבים? ייתכן שבר מתוקים הוא הפתרון המושלם בשבילכם, בר מתוקים יכול להפוך אירוע טוב לאירוע מדהים, מכיוון שהוא מספק בדיוק את מה שכל האורחים מחכים לו, סיום מתוק עם טעם של עוד בפה (אוכל,מקודם)

אילוסטרציה (צילום: CANVA)

רגע לפני שאתם מתקשרים לחברת הפקה לברי מתוקים ושולחנות מתוקים ושניה לפני שאתם מתמקחים על מחיר השירות ומתווכחים על סוג הקינוחים, נציג בפניכם אפשרות שאולי לא שקלתם, הכנת בר מתוקים בעצמכם. במאמר זה נסביר למה צריך לשים לב ועל מה צריך לתת דגש כאשר אתם מכינים בר מתוקים לאירוע שלכם.

שלב א' – עיצוב בר המתוקים

כשזה מגיע להכנת בר המתוקים עיצוב הבר הוא חלק אינטגרלי מהתהליך, ישנם מגוון סגנונות עיצוב מהם ניתן לבחור, אך ישנם דברים שחשוב לזכור לפני שאנו מתחילים לעצב את בר המתוקים שלנו.

נושא: אם המסיבה או האירוע בנושא מסוים זה זמן מעולה להתאים עוד חלק מהאירוע אל הנושא, ולעצב את בר המתוקים בהתאם לאווירה הכללית של האירוע.

בולט לעין: בר מתוקים צריך להיות ססגוני לפחות במידה מסוימת, זו אטרקציה כיפית קלילה ומתוקה שצריכה למשוך את העין של כל אחד מבאי האירוע, לכן עיצוב בר המתוקים והרקע שלו בצורה ססגונית תתרום לכך שהוא יבלוט וכולם יוכלו ליהנות ממנו. אפשר להיעזר בבלונים מעוצבים בצבעים מיוחדים אפילו לעיצוב קשת בלונים, סרטים מיוחדים לעיצוב רקע השולחן ועוד.

שלב ב' – בחירת והכנת הקינוחים

החלק הכי חשוב בהכנת שולחן הקינוחים הוא כמובן הקינוחים עצמם, ישנו מגוון עצום של מתוקים וקינוחים שניתן להכין או לקנות בכדי למלא את שולחן הקינוחים בכל טוב, אך לפני כן אנו צריכים לשאול את עצמנו: מה רמת השולחן שאני אכין? אפשר להכין שולחן מממתקים קנויים וקינוחים מוכנים ואפשר להכין בעבודת יד. אך באילו קינוחים כדאי למלא את שולחן הקינוחים?
ניתן לקנות כל מיני סוגי גומי, מתקן לשערות סבתא או מפל שוקולד לשולחן עם מתוקים אשר לא הכנו בעצמנו ועדיין יהווה אטרקציה מהנה. אם נרצה להשקיע קצת יותר ולהכין את הקינוחים בעצמנו אפשר להכין כוסות מוס שוקולד מכל הסוגים כקינוח טעים וקל להכנה, ואפילו בגרסת הפרווה לקהל שומרי הכשרות עם שוקולד מריר. קאפקייקס בעיצובים מיוחדים, כוסות קינוחים או עוגות מעוצבות יכולים להוות פתרונות מעולים לשולחן קינוחים בכל סוג של אירוע.

שלב ג' – סידור בר המתוקים

השלב הבא בהכנת בר המתוקים לאירוע הוא סידור הבר מבחינת מיקום כל הכלים והמתוקים על פני השולחן בצורה אידאלית, לדוגמה: אם בחרנו להשתמש במפל שוקולד אז יש למקם אותו במקום כמה שיותר נמוך מכיוון שהוא יוכל ללכלך את שאר השולחן.

ישנם כלים רבים בהם ניתן להגיש את הקינוחים על גבי השולחן כמו למשל:

מגשים: המגשים הם כלים שמאוד נוח לעבוד איתם, קלים לנשיאה ולניקיון. לרוב נרצה להשתמש במגש קומות שכן הוא חסכוני מאוד במקום מכיוון שהקומות נישאות לגובה ולא תופסות יותר מדי שטח על פני השולחן ובנוסף הנראות שלו מוסיפה לשולחן.

כוסות: כוסות קינוחים הן טרנד לוהט בעולם הקינוחים, ניתן למלא אותן במגוון סוגי מילואים והן נראות טוב, קלות להכנה ואינן תופסות הרבה מקום ולכן הן יעילות לסידור השולחן.

עיצוב מפיות: מפיות הו חלק הכרחי מבר מתוקים שמלא בשוקולדים, קרמים ועוד. סידור השולחן במפיות מעוצבות אשר מקופלות ומסודרות בצורה יפה יכול להוות טאץ' מעולה לסיום.

שלב ד' – גישה לבר המתוקים

אחרי שסיימנו את לעצב ולסדר את הבר ולבחור ולהכין את הקינוחים המתאימים נותר רק לוודא שכל המוזמנים יוכלו ליהנות ממנו על ידי מציאת המקום המתאים באירוע להציב את בר המתוקים.
חשוב מאוד להקפיד על 2 כללים חשובים בשלב זה:

  • הצבת בר המתוקים במקום בולט לעין.

  • ווידוא גישה ממגוון זוויות ולכל הקינוחים.

לאחר שמצאנו את המקום המושלם לבר המתוקים שלנו כל שנותר הוא ליהנות מפירות העבודה הקשה ולצפות במוזמני האירוע מתענגים על הקינוחים.

קרדיט על התוכן: אתר הבר המתוק

עריכה: ליאל ערוסי

קרדיט על התמונות: CANVA

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר