בשורה לתושבי ב"ש והסביבה

רשת בהתרחבות: 'וול-דאן' מגיעה לבית שמש

מותג הבשר וול-דאן מתחדש בסניף מפואר, במיקום מרכזי ונוח, לרווחת תושבי בית שמש והסביבה. שמעון אסרף, מבעלי המותג וול-דאן: "אנחנו רואים לעצמנו זכות וחובה להנגיש בשר איכותי ומהודר לכל משפחה בישראל" (צרכנות, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

אל רשת הקצביות הארצית מבית וול-דאן – מותג הבשר האיכותי והמהודר, יתווסף בקרוב סניף חדש בעיר בית שמש. לאור הביקוש הרב בריכוזים החרדיים, שמחים ברשת 'וול דאן' לבשר על פתיחתו של סניף חדש שיצטרף בימים הקרובים למשפחת 'וול דאן', הכוללת את הסניפים הוותיקים בשכונות הר חוצבים ורוממה בירושלים, והסניף ברעננה המעניק שירות לכל אזור המרכז. הסניף החדש במרכז 'האחים אום' ברחוב ישעיהו – שלאחר השקעה מרובה בתכנון ובעיצוב המקום מהווה חוויית קניה כשלעצמה – ייפתח בעז"ה לקראת סוף השבוע הנוכחי, במעמד רבנים, אישי ציבור ותושבי העיר, שייהנו מכיבוד עשיר וממחירי היכרות ייחודיים. לדברי שמעון אסרף, מבעלי המותג: "עם פתיחת עונת הנופשים והעובדה כי משפחות רבות לא יוצאות השנה מבתיהם, עשינו הכול כדי לפתוח בימים אלו על מנת שמשפחות רבות ייהנו מבשר איכותי ומהודר לערבי על-האש משפחתיים תוך שמירה על ההנחיות וכללי הבריאות".

משחטות וול-דאן משמשות למעשה כספקיות הבשר - בעיקר של הבקר - לאולמות, מסעדות, קצביות, ובתי-המלון מהגדולים בארץ, מלבד העובדה כי המותג וול-דאן הוא מהמבוקשים ביותר בבתי ישראל ממגוון החוגים והעדות, הנהנים מהאיכות והטעם שיש למותג להציע.

אבל הבשורה האמיתית מבית וול-דאן מגיעה מתחום הכשרות. מזה זמן רב שהמשחטות, כמו גם רשת הקצביות, מתהדרות בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית מבלי לוותר על חומרות מרן הבית-יוסף, על מנת שיוכלו כל קהילות ישראל ליהנות מהבשר האיכותי של 'וול דאן' – מטרת העל של האחים שמעון ודודו אסרף, בעלי המותג, שיעשו הכול על מנת להנגיש בשר ועופות טריים ואיכותיים לכל בית בישראל בכשרות המהודרת ביותר שיש.

כזכור, לפני כחודש, בסיור מקיף שערך הראשון לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר שליט"א, במשחטות 'וול דאן', נחשף הגרש"מ לייחודיות המאפיינת את השחיטה המקומית ומשלבת בין כשרות מהודרת לבני אשכנז הנוהגים כדעת הרמ"א, עם חלק ב"י לחומרא לבני עדות המזרח הנוהגים כדעת מרן הבית-יוסף. בביקורו, התרשם הגרש"מ מהשוחטים בבד"ץ העדה החרדית הבקיאים בכל הסעיפים של החומרות אותם יש להנהיג בשחיטה ובבדיקות כדי שיתאימו לכלל הקהלים בעם ישראל. הגרש"מ – המשמש כראש מערך הכשרות של בד"ץ מהדרין ירושלים – הביע את התפעלותו משילוב ההידורים והחומרות, והרבה לשבח את פועלם של האחים אסרף: "מה שאתם עושים כאן בעצם זה הסיטוריה. אתם בונים שלב נוסף באחדות עם ישראל לשבטיו, אשכנזים וספרדים". הגרש"מ, המשמש כרבה של ירושלים, העניק למשחטות את חותמתו המהודרת בה נכתב כי "מקורות הבשר והעוף משחיטה מקומית של בד"ץ העדה החרדית חלק ב"י לחומרא לכל הדעות - באישור בד"ץ מהדרין ירושלים", ואף הותיר את חותמו במקום – משגיח מטעמו שיימצא במשחטות ויוודא כי הבדיקות הנעשות לאחר השחיטה, כגון של הסרכות והריאות, ייעשו על פי הדרכתו והוראותיו.

לאחרונה השיקה הרשת – הידועה באיכות הבשרים, בניקיון הקצביות ובשירות האישי - את סדרת הנקניקיות המשובחת מבית 'וול דאן'. הנקניקיות – בסטנדרט גבוה כמיטב המסורת מבית 'וול דאן' - הינם מ-100% בשר, ללא חומרים משמרים, וללא שום תוספות. הסדרה כוללת טעמים מיוחדים שלראשונה ניתן ליהנות מהם בהכשר המהודר של בד"ץ העדה החרדית, והיא כוללת נקניקיות צ'וריסוס, מרגז, עגל קראנץ, וטעמי טלה, הניתנים לצלייה, בישול או טיגון. "לראשונה בישראל", מסביר אסרף את התלהבות הקונים שכבר הספיקו לחטוף את הנקניקיות מהמדפים, "ניתן לאכול את הנקניקיות עם הציפוי שעליהם – 'שקיות מעיים', מכיוון שהוא עשוי ממעיים צמחיות ואין צורך להפרידן מהמאכל".

סדרת הנקניקיות החדשה מצטרפת אל יתר המוצרים האיכותיים, הטעימים והטריים, שניתן למצוא על המדפים ובתוך המקררים בקצביות, ביניהם; מוצרי בשר בקר, סטייקים, צלעות כבש, שיפודי פרגית, קבבים, עופות, דגים, יינות, רטבים, ציפויים לטיגון, חמוצים, תבלינים, ועוד קרוב למאה מוצרים המשדרגים כל אירוע, כל ארוחה, וכל ערב 'על האש' עם המשפחה או החברים.

לקראת החגים הקרבים ובאים עלינו לטובה, קורא אסרף ללקוחותיו, חדשים גם ישנים, להמשיך וליהנות משירות האון-ליין המתבצע במגוון ערוצים, להזמין בהקדם את המוצרים לחג, לנצל את המבצעים החמים שהרשת מציעה, ולקבל אותם עד דלת הבית תוך 24 שעות מביצוע ההזמנה. לדבריו: "למרות שלקוח רוכש ב'און-ליין' תמיד ניצור איתו קשר ונתעניין אם הכול בסדר ואם היה מרוצה מהרכישה. כך גם בקנייה עצמית בחנות – הקצבים יהיו קשובים לצרכי הלקוח, יעניקו הסבר מפורט על דרכי הבישול או האפייה הנכונים כמו גם על זמני האפייה הראויים, כדי שבסופו של דבר יגיע לצלחת בשר עסיסי, איכותי וטעים". כבדרך אגב מציע אסרף לקונים להדר בשמחת החגים ולרכוש את מוצרי הכבש: "בניגוד למקומות אחרים, אצלנו מדובר בטלה צעיר שידוע באיכותו ובטעמו שלא נפגמים מעודף שומן או ריח".

אל בשורת הכשרות והאיכות מבית 'וול דאן' מבקש אסרף להוסיף את בשורת המחירים. "בעת ביקור הרב עמאר שליט"א במשחטות שלנו", הוא מספר, "ביקש ממני הרב, שכמו שהצלחנו להביא הידור בכשרות השווה לכל נפש כך ראוי שנוזיל את המחירים שיהיו שווים לכל משפחה בישראל". אסרף - הידוע באהבת התורה ולומדיה ובדאגתו למשפחות הנזקקות וברוכות הילדים - לא היה צריך יותר מזה. "כבר התחלנו לעבוד על זה ובעזרת ה' בקרוב נוכל לפרסם את המחירים החדשים כבקשת הרב", הוא מצהיר בלי לחשוב פעם נוספת.

"ברור שתמיד יש לאן לשאוף. האתגר העיקרי שלנו הוא לעשות מהפכה בחשיבה של הלקוחות. כשיבינו שבמותג וול-דאן ההידור בכשרות לא בא על חשבון האיכות והאיכות לא באה על חשבון המחיר, יוכלו גם אברכים ומשפחות של בני-תורה - שהנטייה אצלם היא לחסוך בהוצאות - ליהנות מבשר איכותי מבלי להתפשר על רמת הכשרות".

הקדימו הזמנותיכם:

טלפון: 02-5363335 09-8865833

ווצאפ: ירושלים – 052-7117344 054-7805770

בני ברק – 054-9950979

און-ליין: www.weldone.co.il

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר