'שבת הקלה' - שומרים שבת בקלות עם מערכת חכמה

איך מתמודדים עם הלחץ של יום שישי, איזה בית עובד בשבילנו ומה עושים בשבת, כל הסודות נחשפים...(טכנולוגיה, מקודם)

מנדי קוריץ: כל הסודות נחשפים (צילום: יח"צ | כיכר השבת)

כמה אתם מכירים את המשפטים האלה מ-1 עד 10... טוב לא נביך אתכם, אבל זה קורה כמעט בכל בית לפחות פעם בכמה שבתות... הלחץ הזה של יום שישי, האטרף שאתו אנו מכניסים את השבת וכל פעם אנחנו מנסים לחשוב, חבל שאין איזו מערכת שתעשה את הכל במקומי, שאני אוכל לשבת ולשתות קפה בנחת על העיתון של השבוע...

אז זהו, שיש כזה דבר ולא צריך לשפץ את הבית בשביל זה, המערכת החכמה של קוריץ מערכות, היא מערכת חכמה במיוחד שעושה את הכל במקומנו ולא רק ביום שישי, היא מדליקה את המזגנים בבית כמה דקות לפני שאנחנו מגיעים, מחממת את המים באמבטיה לטמפרטורה שאנחנו אוהבים, מכבה את החשמל כשאנחנו לא צריכים אותו ובעצם עושה כל מה שאנחנו אמורים לעשות ולא תמיד זוכרים.

המוטו של קוריץ מערכות שמשווקת את המערכת החכמה היא "שהבית אמור לעבוד בשבילנו ולא להיפך". ואכן בשנים האחרונות התקינו ב'קוריץ מערכות' מאות מערכות כאלה בכל הערים בישראל. החידוש במערכת החכמה של קוריץ מערכות היא שלא צריך לשפץ או להחליף כלום בבית לצורך התקנת המערכת, הטכנאים של קוריץ מערכות מגיעים לאחר שהבית שלכם כבר מוכן לאכלוס, הם מתקינים חיישנים על כל המערכות בבית, מחליפים את המתגים במתגי טאצ' חדישים וזהו, הבית מוכן לעבוד בשבילכם!

להתקנת מערכת חכמה אצלכם בבית לחצו כאן>>

ומה עושים בשבת?

החידוש של קוריץ מערכות הוא שכל המערכות מותאמות וכשרות לשימוש בשבת, באישור כשרות בלעדי ש'קוריץ מערכות' קיבלה לאחרונה מגופי הכשרות הגדולים בעולם החל מהמכון הטכנולוגי להלכה ועד מערכת הכשרות העולמית סטאר קיי. כל המערכות, החל ממצלמות וחיישני אבטחה, דרך מערכות סאונד וכיבוי אש ועד כאמור מערכות בית חכם, מתוכנתות ומאפשרות שימוש בשבת בכפוף להוראות תפעול והדרכה שנעשים עם הצרכן.

מערכת 'בית חכם' למשל, עוברת ביום שישי באופן אוטומטי למצב שבת (בשעה מסויימת או לפי זמן הדלקת הנרות לפי בחירת הצרכן), היא מתוכנתת מראש לדעת איפה אתם רוצים להשאיר מנורת לילה, מתי אתם רוצים לכבות את החשמל בחדר השינה ומתי בחדר הילדים, היא יודעת אפילו לשנות את הטמפרטורה של המזגן בשבת בבוקר שיהיה קר יותר מבלילה ולהדליק את האורות בחצר לאחר הסעודה כדי שתוכלו לשבת בנחת ולהעביר את פרשת השבוע על הערסל...

אם אתם באמת רוצים לכבד את השבת, אנו ממליצים על המערכות של 'קוריץ מערכות', בין אם זה בבית, בעסק, בבית הכנסת או בתלמוד התורה של הבנים, בכל מקום תוודאו שיש מערכת חכמה של קוריץ מערכות כדי שתהיו בטוחים שאתם שומרים על השבת, כהלכתה.

למעבר לנציג אישי של קוריץ מערכות לחץ כאן >>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר