שר הבריאות בביקור ב'לאומית': "כוח מוביל במלחמה בנגיף הקורונה"

שר הבריאות יולי אדלשטיין קיים ביום חמישי סיור ממושך בעיר אשדוד במהלכו נועד עם בכירי 'לאומית' וקבע מזוזה במרכז החדש לבריאות האישה • השר שיבח את 'לאומית' על הובלתה את המאבק בנגיף הקורונה (חדשות הבריאות, מקודם)

(צילום: יח"צ)

שר הבריאות ח"כ יולי (יואל) אדלשטיין ערך ביום חמישי סיור מקיף במרכז הרפואי אשדוד ג' של לאומית באשדוד, במהלכו נועד עם יו"ר דירקטוריון לאומית, מר יעקב (קוקי)אדרי, מנכ"ל 'לאומית שירותי בריאות', מר חיים פרננדס, מנהלת מחוז דרום בלאומית הגב' צ. אליאש וראשי החטיבות. השר אף השתתף בטקס קביעת מזוזות במרכז החדש לבריאות האישה בסניף. השר סייר גם בעמדת הבידוק המיוחדת לבדיקות קורונה שפותחה בשיתוף צה"ל.

לאורך הסיור ובמהלך הפגישות השונות הביע השר התרשמותו והתפעלותו מהעשייה הרבה של 'לאומית' במסגרת המאבק בנגיף קורונה. "לאומית היא כוח מוביל וחוד החנית במאבק בנגיף קורונה", ציין השר תוך שהוא מזכיר את שירותי המעבדה המתקדמים של לאומית שמאפשרים את כמות הבדיקות הגדולה ביותר ומהירות התוצאות הגבוהה ביותר, וכן את עמדות הבידוק המשוכללות שפותחו בשיתוף צה"ל והוכנסו לשימוש ב'לאומית' באזורים רבים בארץ.

השר גם שיבח את 'לאומית' על הובלת שירותי ה"רפואה מרחוק" עבור לקוחותיה שמצמצמים למינימום את ההגעה למרכזים הרפואיים ובתי המרקחת בתקופה זו. "לאומית היא נושאת הדגל של המהפכה הטכנולוגית והדיגיטלית ולפיכך היא מצליחה לספק מענה מושלם לדרישה מורכבת וגדולה בזמן אמת".

יו"ר ומנכ"ל לאומית הציגו בפני השר כרטיס ביקור של הקופה ואת פעילותה הנרחבת במהלך ההתמודדות עם נגיף הקורונה. מנכ"ל הקופה הדגיש בפני השר כי עד כה טיפלה לאומית ב10,000 חולי קורונה, כאשר למעלה מ95 אחוז מתוכם היו חולים בקהילה. לאחר מכן סייר השר במרכז הרפואי והביע התפעלות מהשירותים החדישים אותם מעניקה לאומית ללקוחותיה, כמו גם על הפתיחה העתידית של המרכז להתפתחות הילד בתוך הסניף.

ראשי לאומית בירכו את השר שיצליח בתפקידו החשוב בתקופה מאתגרת זו, וציינו את המקצועיות והאחריות שבה הוא מוביל את מערכת הבריאות על רקע הקורונה. "האיש הנכון במקום הנכון", כהגדרתם.

כאמור, בסיום הסיור השתתף השר בטקס חנוכת הבית ומעמד קביעת מזוזה במרכז החדש לבריאות האישה שממוקם בתוך המרכז הרפואי של לאומית ברובע ג' באשדוד. השר הביע את התפעלותו מהמרכז החדיש והנגיש, לצד התאמתו לציבור החרדי. השר הודה למנהלת מחוז דרום הגב' צ. אליאש על ההשקעה הרבה בפיתוח מערכת בריאות יעילה ומקצועית בעיר.

המרכז החדש לבריאות האישה באשדוד – חדשנות והתאמה

המרכז לבריאות האישה והתפתחות הילד ברובע ג באשדוד, כולל מגוון שירותים ואבחונים בתחום – באופן המותאם לציבור החרדי.

המרכז פועל במרכז הרפואי חנה סנש שעליו נמנים 10,000 לקוחות, מציע מגוון עצום של שירותים ויתרונות רפואיים כמותם לא ניתן למצוא באזור, זאת בנוסף לשירות וזמינות לרופאה ראשונית ומקצועית, ולשעות פעילות נרחבות, להלן רשימת הרופאים המקצועיים שיתנו שירות במרכז החדש לבריאות האישה: פרו' ענתבי איל – מנהל מחלקת נשים בברזילי. ד"ר אנגלהרד יואל – רפואת נשים. ד"ר שמולמן מיכאל-רפואת נשים. ד"ר ספיר שלווה –רפואת נשים. ד"ר מאש ש. - רפואת נשים. ד"ר פוטיש רפואת נשים. ד"ר קטנוב י. רפואת נשים.

מומחה פוריות – ד"ר בכר דב. הריון בסיכון גבוה – ד"ר סימון שנהב. מיון נשים – ד"ר זיתוני משה.

מכון בדיקות בריאות האישה במרכז החדש: ד"ר וולדרסקי מיכאל – צוואר הרחם. ד"ר צוקר נפתלי – היסטרוסקופיה. מכון אולטרה סאונד – א. דנינו

לאומית אשדוד - מעצמה של רפואה ובריאות

למעלה מ40,000 תושבים המתגוררים בעיר אשדוד נמנים על לקוחות 'לאומית שירותי בריאות'. עשרות אלפי הלקוחות נהנים מתשעה מרכזים רפואיים חדישים, מתקדמים וזמינים, המציעים מגוון עצום של שירותים רפואיים לכל המשפחה.

המרכזים פרוסים בכל העיר ומשרתים את כלל האוכלוסייה, כאשר 3 מהם ממוקמים באזורים החרדיים בעיר (רובעים ג, ו, ז).

המרכזים הרפואיים מציעים כאמור מגוון שירותי רפואה, ביניהם: רפואה ראשונית, ילדים, מעטפת כוללת של רפואה מקצועית בכל התחומים.

בנוסף באשדוד קיים מרכז אורתופדיה גדול הכולל רופאים מהשורה הראשונה ומכון רנטגן.

במעגל השני מציעה לאומית ללקוחותיה שורה של שיתופי הפעולה המאפשרים להם ליהנות מספקי רפואה בכל האזור. מדובר, בין היתר, ב: אסותא ציבורי, אסותא כלניות, אישפוז בית, שר"ן, ממו גרף, קשר עין ועוד.

כל הנ"ל מתבצע במקביל לשירותי הרפואה מרחוק אותם מציעה לאומית ללקוחותיה, בדגש על שירות תרופות עד הבית בו עושים שימוש מאות תושבי העיר מידי יום.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר