מעדני בשר עם מסורת

יש מטעם? יש סעודה מושלמת!

מותג הבשרים 'מטעם חפץ חיים' הוא מותג בשרים משפחתי אשר נוסד לפני כ- 100 שנה בארה"ב וכיום מייצר בארץ מעדני בשר המשתבחים מדור לדור עם סודות המקצוע המשפחתיים (מעניין, מקודם)

(צילום: שושי סירקיס)

כמיטב המסורת ב'מטעם' משלבים חלקי בשר, הודו ועוף משובחים ומתובלים לצד חיתוך וניקוי הנתח באופן שמשאיר רק את החלקים היפים והאיכותיים ביותר לבישול והגשה.

אתם יכולים לבחור מוצר מתוך מגוון מוצרי בשר עשיר במיוחד ולבשל נתחים מפתיעים ויחודיים ולהיות בטוחים שהתוצאה תהיה עסיסית וטעימה ללא מאמץ וכולם יבקשו מנה נוספת..

חנות האונליין של 'מטם חפץ חיים' נפתחה ואתם מוזמנים לבחור את מטעמי הבשר המובחרים שירימו כל ארוחה. זה הזמן להכיר את המבחר הגדול של המוצרים הייחודיים של 'מטעם' לתפריט מנצח ביום יום, שבתות וחגים>>

באתר גם תוכלו למצוא מתכוני שף נהדרים לצד מתכונים מהירים להכנה.

בחרנו 2 מוצרים מובילים של 'מטעם': 'נייבל שיקאגו' ו'נייבל פסטרמי' – מוצרי בשר מפתיעים להכנה קלה במיוחד, שתרצו להכין שוב ושוב עם מתכון של השף ישראל דודק.

פשוט מכניסים את הנתח לתוך סיר עם מים (אפשרי ומומלץ להכניס לחמין) או בתבנית עם מים בתנור למשך 3 שעות, חותכים ומגישים בסעודה או בשילוב עם רוטב מעניין כמנה בפני עצמה.

המתכון:

נבל שיקגו / נבל פסטרמי

מתכון לחימום והגשה ברמת עשיה עסיסית במיוחד:

החומרים:

  • חבילת נזל שיקאגו / נבל פסטרמי – להשאיר סגור

אופן ההכנה:

מניחים את השקית (הסגורה) בתוך סיר רחב, ומכסים אותו במים, מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש ומבשלים בסיר 3 שעות או בתנור על 160 מעלות

המלצת הבית לשבתות וחגים:

מניחים את נתח הבשר בתוך סיר עם מים / בחמין על פלטת שבת עד לסעודה

רוטב עשיר להגשה לצד הבשר:

  • כוס מי הבישול של הנבל

  • רבע כוס סילאן

  • 3 כפות סוכר חום

  • חצי כפית פפריקה מעושנת

(בנבל פסטרמי להחליף את הפפריקה במעט חרדל)

  • כפית קורנפלור מדולל ב 3 כפות מים


לסיכום, 'מטעם חפץ חיים' כבר 100 שנה מובילים בעולם עם מעדני בשר מנצחים כמיטב המסורת עם שילובים של תיבול ייחודי שמגיע משורש הנתח, חיתוך וניקוי הנתח באופן שמשאיר רק את החלקים היפים לבישול והגשה, כך שגם אתם יכולים לבשל נתחים חדשים ויחודיים ולהיות בטוחים שהתוצאה תצא מושלמת!

באתר החדש של 'מטעם' matamcc.com ניתן להזמין את מגוון הבשרים עם משלוח עד הבית, הכנסו עכשיו והתחילו להזמין >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר