מהפכה בעולם הנדל"ן בישראל

לראשונה בישראל-חברת מאי דירה מקבוצת HDE האירופאית, מציעה לך השקעה בטוחה בתשואה גבוהה החל מ-100,000 ש"ח. גם במשבר הקורונה אתה רק מרוויח (נדל"ן, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

הדים נרחבים לבשורה החדשה שמביאה עמה חברת 'מאי דירה' המתמחה זה שנים בשוק הנדל"ן, ובפרט בהשקעה משותפת בדירות ונכסים בהם יש צפי :לפוטנציאל רווחי גבוה.

הקונספט שהחל לפני מספר שנים במדינות אירופה בהצלחה גדולה , נכנס כעת לשוק הישראלי שידוע כשוק קשה ויקר. בליווי מומחים ואנשי מקצוע מתחום הנדל"ן בארץ פועלים בחברה להביא את הבשורה לציבור הרחב, יחד עם תוכנית יחודית המכוונת בעיקר לציבור החרדי.

. ענין ההשקעות בציבור החרדי נדון בכובד ראש ובזהירות יתירה, כבר היה לעולמים לא פעם, שאברכים יקרים הניחו את כל כספם וחסכנותיהם שצברו לחתן את בניהם ולאחר פיתויים להשקיע את כספם במקומות כמו פירמדות, או השקעה במוצרים שונים ואפילו בנדל"ן בחו"ל או בקרקעות חקלאיות העומדות להפשרה, ובסופו של דבר גרם למשפחות אברכים להישאר בעירום ובחוסר כל.

לאחר חשיבה ארוכה והיכרות עם הציבור החרדי, בחברת מאי דירה יוצאים במיזם יחודי בו הם מציעים לציבור השקעה ללא סיכון כלל בסכום של החל מ-100,000 ₪ ניתן להירשם בטאבו יחד עם שותפים, על דירה בבעלות מלאה, דירה שגם תכניס כסף משכירות מדי חודש לחשבון הבנק שלך.

מדובר בנכסים קיימים ומניבים, העומדים לפני הליך פינוי בינוי או תכניות שינוי תמ"א שעתידים להקפיץ את שווי ערך הדירה בטווח הקרוב.

היתרון הגדול הוא שהמשקיע בעצמו יכול לראות את הנכס ואת מצבו לפני חתימת החוזה, ובנוסף מקבל ייעוץ וליווי מלא לאורך כל הדרך.

מייד עם סיום התקופה, לפי מה שסוכם מראש בחוזה, הדירה נמכרת בתשואה גבוהה של עד 11%.

מה שאומר שהתשואה גבוהה ולא על חשבון בטחון ההשקעה.

מעבר לכך כל הניהול מול המוכרים והשוכרים כולל ניהול המו"מ נעשה ע"י אנשי מקצוע עם נסיון רב בתחום בכדי להבטיח עסקה טובה ומשתלמת.

רבנים ועסקנים בציבור החרדי שנחשפו לפרויקט ההשקעה הייחודי, הגיבו בסיפוק רב כשהם רואים בזה כתוכנית אידיאלית והשקעה נבונה עבור ציבור האברכים, דבר שידאג לרווחתם בעתיד שיוכלו להשיא את ילדיהם בשמחה ללא סיכונים מיותרים, בראש שקט, ובלי דאגות.

עם פתיחת המיזם נרשמו כבר עשרות בציבור החרדי, לאחר שבדקו היטב את שלל ההיבטים מבחינה מקצועית והלכתית ואת היתרונות שמציעה חברת מאי דירה בתוכנית עבור הציבור החרדי.

למידע נוסף - כנסו>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר