אקדמיה זה בעברית? // הגשמה עצמית!

למקרה ותהיתם, המילה "אקדמיה" אינה מילה בְּעִבְרִית, אך עבור מי שמחפש הגשמה עצמית ורמה מקצועית גבוהה, כדאי לנסות דווקא אקדמיה בָּעִבְרִית.זוהי קריאה אחרונה! (לימודים)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בעבר, היעדר תואר ראשון היווה חסם משמעותי בקבלת מועמדים לתעסוקה איכותית. כיום, ריבוי האקדמאים בשוק גורם למעסיקים להציב רף גבוה יותר, ומעבר לתואר ראשון הם מחפשים בידול וייחודיות בקרב המועמדים.

מה יוצר בידול וייחודיות? ובכן, כישורי חיים, ניסיון תעסוקתי מוכח, ותואר שני.

הגשמת שאיפות לצד פרנסה

בשנים האחרונות בולטת תופעה של עליה בשיעור החרדים היוצאים ללימודי תואר שני (26% בשנה) – כך על פי "שנתון החברה החרדית 2019".

למעשה, הנתון אינו מפתיע: לאחר "הקפיצה למים" והתהליך הכרוך בפנייה להשכלה גבוהה וללימודי תואר ראשון בפרט, הרבה בוגרים חרדים מבינים גם את היתרון הפוטנציאלי המשמעותי שבלימודי תואר שני. התואר השני מאפשר העמקה וקבלת כלים מעשיים בתחום הנבחר ומעניק מקצוענות שלא מגיעים אליה עם תואר ראשון בלבד. לכן הוא גם פותח דלת לתפקידים ניהוליים בכירים ומהווה בדרך כלל מקפצה לקריירה ולפרנסה כאחד – שילוב מנצח, בעיקר עבור מי שהגשמה ורמה גבוהה חשובה לו.

אז מה בכל זאת צריך להוביל אתכם בהחלטה ללמוד תואר שני ובבחירת המוסד הנכון עבורכם?

רמה אקדמית ללא תחרות

הגוף הבינלאומי לדירוג מוסדות אקדמיים בשנגחאי מדרג את האוניברסיטה העברית בין מאה האוניברסיטאות המובילות בעולם.

הלימודים באוניברסיטה העברית הם מעין סמל סטטוס המצביע על היכולות הגבוהות של הבוגרים ושאיפתם למצוינות, לצד איכויות הלמידה והמחקר מהגבוהות בעולם. בוגריה מבוקשים מאוד ועוקפים בקלות יתרה מתמודדים על משרות נחשקות, בוגרי מוסדות אקדמיים אחרים.

אבל לא רק. האוניברסיטה העברית היא גם המוסד היחיד אשר היטיב להבין כיצד לשלב רמה אקדמית גבוהה ביותר יחד עם סטודנטים חרדים השומרים על אורח חיים ייחודי!

לאחר רכישת ניסיון עשיר עם סטודנטים חרדים, הבינו באוניברסיטה העברית מה הם האתגרים העומדים בפני סטודנט חרדי והכינו סט כלים לסיוע לסטודנטים ולסטודנטיות בוגרי המגזר החרדי.

"המעטפת החרדית" באוניברסיטה העברית כוללת, בין היתר: יועצים חרדים המלווים את הסטודנטים החל משלב בחירת התואר ולכל אורך הלימודים, עזרה ותמיכה אקדמית, פעילות חברתית מותאמת למגזר ואפילו תמיכה וליווי חברתי לכאלו המתמודדים עם קושי מול הסביבה שלהם.

בנוסף ניתן לקבל מלגת לימודים בגובה 5,000₪, במידה ומשתתפים בסדרת מפגשים ייחודית המיועדת להעשיר ולהעצים את הסטודנטים החרדים, זאת כמובן בנוסף לאפשרות לזכאות בעוד מלגות לימודים.

חשוב לציין פרט חשוב העלול לסייע לכם בקבלת ההחלטה: בעקבות המצב הבריאותי, נכון להיום, הלימודים צפויים להתבצע באופן מקוון, מה שעשוי להקל את האתגר ולאפשר לימודים באזור הנוחות שלכם, בזמן שלכם, בדרך שלכם. עם ליווי צמוד של סגל האוניברסיטה, כמובן.

בימים אלו נסגרת ההרשמה למגוון מסלולי תואר שני לשנת הלימודים הקרובה וזה הזמן לשים את השאיפות שלכם בראש סדרי העדיפויות!

זוהי הקריאה האחרונה בהחלט לתפוס את מקומכם בטרם תיסגר ההרשמה. הקליקו כאן עכשיו לתיאום ייעוץ ורישום >>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר