לקראת השנה החדשה הבעל"ט

מנכ"ל 'לאומית' הנכנס בביקור והתייעצות אצל גדולי ישראל שליט"א

מנכ"ל לאומית הנכנס, מר חיים פרננדס, ערך ביום חמישי האחרון סבב ביקורים במעונם של גדולי ישראל בעיר בני ברק • הביקורים התקיימו לרגל כניסתו של פרננדס לתפקיד המנכ"ל, על רקע משבר הקורונה וכחלק מההיערכות לקראת השנה הבעל"ט (חרדים)

מנכ"ל לאומית הנכנס, מר חיים פרננדס, ערך ביום חמישי שעבר סבב ביקורים במעונם של גדולי ישראל בעיר בני ברק. הביקורים התקיימו לרגל כניסתו של פרננדס לתפקיד המנכ"ל, על רקע משבר הקורונה וכחלק מההיערכות לקראת השנה הבעל"ט. לביקור התלוו הרב אפרים רוזנשטיין מנהל המגזר החרדי בלאומית והרב פישי ויזל מנהל אשכול בני ברק.

הביקור נפתח במעונו של חבר מועצת חכמי התורה הגאון הגדול הרב שמעון בעדני שליט"א. הרב בירך את המנכ"ל לרגל כניסתו לתפקיד ושמע ממנו סקירה ממושכת בכל הנוגע למאבק בנגיף קורונה, החלק החשוב של 'לאומית' במערכה והמאמצים למציאת חיסון לנגיף. הרב בעדני הודה נרגשות למנכ"ל ולצוות לאומית כלקוח לאומית מזה שנים רבות, על הטיפול המסור ועל השירות המיוחד לתושבי בני ברק.

משם המשיכה המשלחת למעונו של הגאון הרב שמואל אליעזר שטרן שליט"א, רב מערב בני בר ברק וגאב"ד שערי הוראה המצוי בקשר שנים רבות עם הנהלת לאומית. "יש לנו חברים יקרים שיעמדו לימינך ולצידך, אני משתמש בשירותים שלכם, אני חייב לומר שיש לכם צוות נפלא ובזכות הצוות אנחנו מקבלים שירות נפלא", אמר הרב למנכ"ל והוסיף: "היסוד הכי חשוב זה להתחשב ברגשות, למגזר החרדי יש אורח חיים מיוחד, חשוב להקפיד על העניין הזה, ברוך השם בלאומית תמיד מנסים לבוא לקראת הציבור בצורה יוצאת מן הכלל וזה נקודה מאוד חשובה". המנכ"ל השיב שאכן לאומית שמה את הדאגה וההתאמה לציבור החרדי בראש סדר העדיפויות. "השת"פ הוא מוחלט ומבורך בשגרה ובקורונה", הדגיש המנכ"ל. בסיום הביקור בירך הרב את המנכ"ל בברכת שנה טובה והצלחה בתפקיד החדש.

משם המשיכה המשלחת למעונו של רבה של בני ברק הגאון הרב יצחק אייזיק לנדאו שליט"א. המנכ"ל סיפר על ההיערכות לחורף: "אנחנו עושים המון בשביל לתת מענה שוטף לצד המאבק בנגיף קורונה. קיבלנו משלוח ראשון לחיסונים לקראת החורף, הביקוש מאוד גבוה, יותר מההיצע. יש שני פרמטרים כשרוכשים חיסונים: המחיר והעיתוי. מאוד חשוב לקבל את החיסונים בתחילת החורף, בפרט השנה שיהיו הרבה יותר מחוסנים, שבוע הבא כבר מתחילים לחסן את קבוצות הסיכון, כאשר יגיעו עוד חיסונים יחוסנו הקהל רחב".

"החובה שלנו היא למנוע מחלות וצריך להתחסן", השיב הרב. "צריך להחדיר לציבור שצריך לעשות כל מה שיכולים למנוע מחלות בפרט בתקופת הקורונה וגם בכלל כולל בדיקות סקר לנשים ובדיקות שגרתיות לגברים, אני קורא מכאן לכל הציבורים להפקיד על הבדיקות- זה מציל חיים פשוטו כמשמעו. בפסוק נאמר ונשמרתם מאוד לנפשותיכם, הגמרא מייחסת את זה על שמירת הגוף, אדם מחויב לשמור על הגוף בשביל שיוכל לקיים את המצוות".

לאחר מכן עלה המנכ"ל למעונו של הגאון הגדול ראש הישיבה, הרב ברוך דב פוברסקי שליט"א ראש ישיבת פוניבז', שבירך אותו לרגל כניסתו לתפקיד וביקש ממנו לשלוח ברכת שנה טובה ויישר כוח לכל הצוותים המקצועיים והניהוליים של לאומית בכל רחבי הארץ על מסירותם הרבה בשגרה ובחירום למען עם ישראל.

הביקור נחתם בסיור מרגש בהיכלה של ישיבת פוניבז', כשהמנכ"ל עומד מקרוב על ההקפדה הגדולה על הכללים וההנחיות בבית המדרש ומחוצה לו. המנכ"ל נחשף לסדר הישיבה באולם הלימודים בהתאם להתוויות משרד הבריאות במסגרת הקפסולות. "שמעתי רבות על ההקפדה הגדולה בציבור החרדי על הנחיות משרד הבריאות, ואני מתרגש לראות זאת בעיניים. כיצד חרף הקשיים והאתגרים הרבים הציבור החרדי לא מקל ראש אלא מחמיר ומהדר בשמירה מקסימלית על ההנחיות וההוראות שהן מצילות חיים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר