תקדים:

תינוקת בת שנה אושפזה בבית החולים שערי צדק עם שבץ מוחי

הצוותים הרפואיים שטפלו בה מסרו כי נכון לעכשיו הם מזהים פגיעה חמורה בתפקוד השרירים אך היכולת הקוגניטיבית נראית תקינה (חדשות, מקודם)

האם מרים, גננת לגיל הרך במקצועה, נאלצה לעזוב את עבודתה ולהתמסר לטיפול בתינוקת (צילום: באדיבות המצלם)

אל בית החולים שערי צדק הובהלה תינוקת בת שנה שאובחנה עם שבץ מוחי.

" אמרו לנו שזה אירוע נדיר ואין אתו כמעט ניסיון, בבת אחת התינוקת שלנו הפכה לנכה ואנחנו עדיין לא יודעים מה עומק הפגיעה" מסרו הוריה.

לסיפור המלא הקליקו כאן>>>

שרה דיאמנט נולדה לפני כשנה עם מחלה נדירה הקרויה חומצה גלוטרית 1. בראיון שנערך עם הוריה מרים ואברהם (26) הם ספרו על ההשלכות:

"כששורי נולדה, חיכינו לתינוקת ורודה ומהממת ואז התברר שהיא חולה, המשמעות העיקרית היא שהגוף שלה לא מסוגל לפרק את החלבון והיא נזקקת למזון מיוחד וטיפול חודשי בבית החולים"

מרים, גננת לגיל הרך במקצועה, נאלצה לעזוב את עבודתה ולהתמסר לטיפול בתינוקת.

לפני תקופה חוותה המשפחה טלטלה נוספת כאשר שרה אובחנה עם שבץ מוחי ואושפזה במחלקת טיפול נמרץ.

"מילדה מתפקדת שמחה וצוחקת היא הפכה לנכה קשה, היא לא יכולה לאכול דרך הפה וניזונה רק מפג, השרירים שלה נהרסו לגמרי" מספר אברהם.

"קשה לנו לראות אותה, היא עוברת כל יום טיפולים ובדיקות והיד הקטנה שלה נדקרת בלי סוף. אני לא מאחל לאף אחד את הכאב הנוראי הזה, לראות ילדה סובלת ולדעת שאין לך מה לעשות..."

לשרה יש שני אחים גדולים יותר ובריאים לגמרי שנאלצים לשהות שעות ארוכות לבד ורואים את ההורים לעיתים רחוקות.

"הילדים שלי מתגעגעים, הם שואלים אותי, אמא מתי שורי תחזור הביתה ואין לי מה לענות. אנחנו נמצאים בבית החולים השיקומי 'אלין' והעתיד לא ברור.

עכשיו הרופאים מציעים לנו תכנית שיקום לשנתיים שבסיומה שורי תוכל לתפקד לפחות ב80% ולאכול דרך הפה. הטיפולים עולים הון תועפות ואין לנו דרך לממן אותם. אנא תעזרו לנו להציל את החיים של שורי ולחזור להיות משפחה מאוחדת ורגילה" בקשה מרים.

לתרומות הקליקו כאן>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר