רגעים של פלא עם יוגורט דנונה של שטראוס

יוגורט הוא עולם שלם של ערכים תזונתיים - פלא בגביע אחד! את הפלא הזה, שהפך לאהוב במיוחד על כל שכבות האוכלוסייה, מובילה דנונה עם מוצרים ייחודיים ופיתוחים חדשניים (אוכל, מקודם)

עם המודעות הגוברת לאורח חיים בריא ותזונה נכונה, קטגוריית היוגורט חווה התפתחות משמעותית (צילום: גל בן זאב)

בשנים האחרונות גוברת המודעות לשמירה על אורח חיים בריא. אנשים מעדיפים לצרוך תזונה איכותית יותר, ואף עוסקים בפעילות גופנית כדי לשפר את איכות חייהם. שמירה על אורח חיים בריא משפרת את ההרגשה, משדרגת את היכולות הפיזיות ומעניקה תחושה טובה לאורך היום. העדפת תזונה איכותית ובעלת ערכים תזונתיים גבוהים מהווה חלק בלתי נפרד מאורח חיים בריא, והיא משפיעה לטובה על הגוף שלנו גם בעתיד. היא המרכיב הבסיסי הטוב ביותר לאורח חיים מאוזן.

העדפת מוצרים מזינים כרוכה בחיפוש מתמיד אחר רכיבי מזון איכותיים וחומרי גלם טבעיים. לעיתים הבחירה לחיות בריא מלווה בהתפשרות על טעמים מרגשים וחוויות קולינריות מענגות. את המחיר הזה, כך מתברר, לא כולם מוכנים לשלם. הוויתור עשוי להיות מאתגר עבור כאלה שהתרגלו לצרוך מזון מכל הבא ליד.

עם המודעות הגוברת לאורח חיים בריא ותזונה נכונה, קטגוריית היוגורט חווה התפתחות משמעותית. היא המענה האופטימלי עבור צרכנים המעוניינים ליהנות מחוויית טעם עשירה אך בלי התפשרות על רכיבים טובים ובעלי ערך תזונתי גבוה. היוגורט הוא שילוב של חלב וחיידקי מחמצת בלבד, כך שצריכתו עונה על הצורך האנושי ליהנות מאוכל מזין בטעם נפלא. רכיבי היוגורט מספקים ערכים תזונתיים גבוהים, והם מאפשרים פינוק אמיתי. השילוב הייחודי של טעם מעודן עם ערך תזונתי גבוה, הופך את היוגורט למוצר צריכה בסיסי בכל בית. זו הסיבה שכבר למעלה מחמישים שנה מיליוני בתים ברחבי ישראל נהנים מיוגורט דנונה מדי יום.

5 טיפים להפקת הנאה מושלמת מפלא היוגורט

  • מומלץ להרגיל לטעם היוגורט כבר מגיל צעיר

  • אנשים שאינם מתחברים לחמיצות של היוגורט יכולים ליהנות מהפלא הזה במתיקות מעודנת

  • יוגורט בתוספת פרי טרי יכול לשמש כארוחה מושלמת מבחינת ההרכב התזונתי

  • ניתן לצרוך יוגורט כמעט בכל סיטואציה אפשרית: טיול, ארוחה ונשנוש

  • כדאי להתאים את סוג היוגורט לטעם האישי והצרכים כדי להפיק את מקסימום ההנאה והתועלת

ארוחה מושלמת בגביע אחד

עולם היוגורט מתפתח כל הזמן כדי לעמוד בדרישות הצרכניות. כיום היוגורט אינו עוד תחליף למעדן מפנק, אלא עולם בפני עצמו - פלא בגביע אחד! "היוגורט קיים כבר מאות שנים", אומרת שני ארד, דיאטנית שטראוס. "גם אז, למרות שלא הכירו את העולם הביולוגי ותרומתם של החיידקים הטובים, ידעו שהיוגורט עושה טוב. לצריכה שלו יוחסו תכונות חיוביות. היום אנחנו יודעים לומר שהתכונות הללו קיימות הודות לחיידקי המחמצת הידידותיים שנמצאים ביוגורט".

היוגורט מהווה מעין 'בית גידול' לחיידקים טובים המסייעים לפעילות העיכול ולחיזוק ההגנה הטבעית. "היוגורט מכיל חיידקים חיים עד סוף חיי המדף שלו", מסבירה ארד, "והם שמעניקים לו את התכונות הייחודיות שלו. לחיידקים ה'טובים' ישנם תנאי גידול טובים ונוחים בתוך היוגורט. הם נהנים מטמפרטורה נוחה וממזון. החיידקים הללו ניזונים מהסוכר הטבעי שנמצא בחלב, הנקרא לקטוז, וכך נוצרת המחמצת שמעניקה ליוגורט את טעמו החמצמץ. כל זה קורה בתהליך ייצור טבעי משני רכיבים – חלב ומחמצת – כפי שנעשה כבר מאות שנים".

לדבריה, היוגורט מכיל גם סידן וחלבון בכמות יפה, וכך הוא הופך למרכיב משמעותי ובעל ערך בתפריט היומי. "בגביע יוגורט אחד יש חלבון, סידן, חיידקים טובים וקלוריות מאוזנות", היא אומרת. "בחלק ממותגי היוגורט משלבים גם פרי ותוספות אחרות, ובמקרים כאלה כבר מדובר בארוחה מלאה ומזינה שמגולמת בגביע אחד או בבקבוק קטן של יוגורט. זו הסיבה שאנחנו מתייחסים ליוגורט כאל מוצר הנושא עמו תכונות פלאיות הייחודיות לו".

פלא בכל זמן

היוגורט ייחודי בכך שהוא זמין לצריכה שוטפת ונגישה בכל סיטואציה. במהלך היום ישנם לא מעט רגעים שבהם ניתן לצרוך יוגורט. הוא מתאים גם כארוחת ביניים קטנה, טעימה ומשביעה בין הארוחות, גם כתוספת נפלאה לשדרוג מנות, והוא מושלם לארוחת בוקר עם מעט פירות וגרנולה. "היוגורט מתאפשר לצריכה במגוון דרכים בהתאם לטעם ולחיבור האישי של הצרכנים", מסבירה ארד. "הוא יכול להגיע עם תוספות, כשילוב בארוחות וגם כיוגורט נקי. דנונה מציעה מגוון מוצרי יוגורט איכותיים המאפשרים מרחב בחירה בהתאם לטעם האישי. היוגורט הבסיסי מורכב רק מחלב ומחמצת, כאשר לסדרות מסוימות מוסיפים רכיבים נוספים להעשרת היוגורט. כל אחד מתחבר אחרת ליוגורט, ולכן חשוב שיהיה מגוון נגיש על מנת שכל אחד יוכל למצוא את היוגורט אליו הוא מתחבר".

כדי לספק את מנעד הצריכה הרחב ביותר, פיתחה דנונה סדרות שונות של יוגורט איכותי בטעמים מושלמים. לכל סוג של חיידקים פרוביוטיים המייצרים איזון בין החיידקים ה'טובים' ל'רעים' ישנן תכונות שונות והשפעות ספציפיות, כאשר חלק מהתכונות הנלוות ליוגורט הן סיוע לתהליך העיכול הטבעי וחיזוק ההגנה הטבעית.

עולם היוגורט של דנונה מציע מבחר יוגורטים בסגנונות שונים, בטעמים מרעננים ועם תוספות מותאמות. מבחר המוצרים של דנונה מציע יוגורטים ייעודיים לעוסקים בפעילות גופנית, לסיוע בחיזוק ההגנה הטבעית ולסיוע בפעילות מערכת העיכול. "בסדרת אקטימל, שהיא סדרת המשקאות הפרוביוטיים של דנונה, ישנה תוספת של חיידקי 'ל.קזאי' המסייעים בחיזוק ההגנה הטבעית. כל בקבוק של אקטימל מכיל בתוכו כעשרה מיליארד חיידקים מהזן 'ל.קזאי' הידועים כמסייעים לחיזוק ההגנה הטבעית. הייחודיות של אקטימל באה לידי ביטוי בבקבוקים האישיים הקטנים המאפשרים צריכה חווייתית ונוחה לכל בני המשפחה, מה שמעניק חוויה עם ערך מוסף שקל להכניס לשגרה".

יוגורט בהתאמה אישית

צריכת יוגורט כחלק מהתזונה היומיומית רווחת בישראל. בשנים האחרונות, הודות להתפתחות המשמעותית שחווה קטגוריית היוגורט, קל למצוא את הנוסחה המותאמת ביותר לצרכים והטעם האישי. הפיתוחים הטכנולוגיים והמחקרים שמתבצעים בדנונה, הפיקו את הסדרות השונות שכל אחת נושאת עמה ערך תזונתי מוסף המשדרג את חוויית הצריכה. "אנשים שמתחברים לטעם החמצמץ של היוגורט יכולים ליהנות ממוצר לבן ונקי", אומרת ארד. "עם זאת, ישנם אנשים שלא הורגלו מגיל צעיר לטעם הגולמי של היוגורט, ועבורם קיימים יוגורטים במתיקות מעודנת ובטעמים נפלאים. כל אחד יכול למצוא יוגורט שמתאים לו".

את ההרגל לטעם הייחודי של היוגורט מומלץ להקנות כבר מגיל צעיר, אבל גם אנשים שלא הורגלו לכך יכולים ליהנות ממוצר עם ערך תזונתי גבוה במיוחד במתיקות מעודנת. "ביוגורט המתקתק", היא מסבירה, "אין תוספת של סוכרים. המתיקות המעודנת הינה תוצאה של פירוק הלקטוז. המטרה היא לאפשר צריכה נגישה של יוגורט בעל ערך תזונתי גבוה, כאשר כל הטוב הזה נמצא במוצר אחד. התוצאה היא לא פחות מפלא".

רוצים לקרוא עוד על פלא היוגורט - היכנסו >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר