או לשרוד או להיכנע

תינוקת אושפזה בטיפול נמרץ בשל וירוס עונתי

שרה דיאמנט אושפזה בטיפול נמרץ איכילוב בשל וירוס במעי שתקף את מערכת החיסון שלה."הרופאים בקשו שנשמור עליה בבידוד כי כל וירוס קטן מאיים על החיים שלה" (מקודם)

ניתן יהיה לשקם את חייה על ידי תכנית טיפולים מותאמת וארוכת טווח (צילום: באדיבות המצלם)

הוריה בקשו למסור את שמה המלא לתפילה: שרה חנה מינדל בת גיננדל מרים והוסיפו:

"הרופאים בקשו שנשמור עליה בבידוד כי כל וירוס קטן מאיים על החיים שלה. אנחנו כבר רוויים מטיפולים ואשפוזים והמתח לחיים של שורי לא נותן לנו לנשום. אנא תתפללו ותעשו מה שאפשר בשביל שהיא תצא מזה"

לעזרה הקליקו כאן>>>

אברהם ומרים דיאמנט (26) עלו לכותרות בעקבות האירוע המוחי שתקף את בתם התינוקת והותיר אותה פגועה מאוד:

"מילדה מתפקדת שמחה וצוחקת היא הפכה לנכה קשה, היא לא יכולה לאכול דרך הפה וניזונה רק מפג, השרירים שלה נהרסו לגמרי.

קשה לנו לראות אותה, היא עוברת כל יום טיפולים ובדיקות והיד הקטנה שלה נדקרת בלי סוף. אני לא מאחלת לאף אחד את הכאב הנוראי הזה, לראות ילדה סובלת ולדעת שאין לך מה לעשות..." ספרה מרים.

לצד האירוע המוחי סובלת שורי ממחלה נדירה הקרויה חומצה גלוטרית מסוג 1 המונעת מהגוף לפרק את החלבון ודורשת טיפול חודשי בבית חולים.

משיחה עם הרופאים עלה כי למרות חוסר הניסיון עם מקרים מעין אלו, ניתן יהיה לשקם את חייה על ידי תכנית טיפולים מותאמת וארוכת טווח בסיומה תוכל לחזור לתפקוד מירבי.

בנוסף למתח העצום מתמודדים ההורים עם אתגר כלכלי קשה מנשוא. מרים שעבדה כגננת נאלצה לעזוב את עבודתה והיא שוהה שעות ארוכות ליד מיטתה של שורי.

"הגענו לצומת דרכים והאפשרויות שעומדות בפנינו הם או לשרוד או להיכנע... אנא תעזרו לנו להתמודד... ותזכו לראות רק בריאות ונחת מהילדים שלכם" מסר אברהם.

לתרומה הקליקו כאן>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר