העתיד כבר כאן:

הפארק הבא של בית שמש נבנה בימים אלו ברמב"ש ד' המתפתחת

עבודות בנייה ותכנון נרחבות נראות בשבועות האחרונים בין הפרויקטים 'חזון את גלילי' ברמב"ש ד'1 ל'מצפה האלה' של חברת ISA ברמב"ש ד'3, זאת כחלק מהקמת פארק רחב ידיים הכולל מדשאות, מתחמי פעילות לילדים וטיילת לאופניים ולהולכי רגל (מקומי, מקודם)

שכונת רמב"ש ד' הפכה זה מכבר לאזור המבוקש ביותר בעיר. עם תנופת בנייה אדירה שלא פוסקת, הקמת אלפי יח"ד מושקעות ומרווחות, שטחי ציבור ומבנים קהילתיים, רמב"ש ד' מבטיחה עתיד טוב ונוח וחיי קהילה תוססים עבור המשפחה החרדית על כל גוניה.

בימים אלו מתקיימות ברמב"ש ד' עבודות מקיפות בתכנון, הנדסה ואדריכלות בדרך להקמת פארק רחב ידיים העתיד לשמש את תושבי רמב"ש ד' על כל חלקיה.

הפארק הייחודי מכיל 170 דונם של שטחי פעילות ומתקני כושר, גינות מטופחות, מדשאות, מתחמי משחקים לילדים עם עשרות מתקנים מכל הסוגים, מבנה אמפיתיאטרון למופעים והצגות וטיילת רחבת ידיים העוברת לאורך הפארק בין צמחייה ססגונית ומתחלקת לשבילים מותאמים לאופניים ולהולכי רגל.

תכנון מבנה הפארק ועיצובו האדריכלי הופקדו על חברת האדריכלים ברוידא - מעוז הנחשבת מומחית בתחום. לדברי הרב שמעון גולדברג - יו"ר ועדת תכנון ובניה בעיריית בית שמש, הקמת הפארק נעשית בשיטה חדשנית ומתקדמת וכוללת תכנון יסודי, תוך ניצול מקסימלי של המתחם והתאמתו לכמות רבה של מבקרים.

שטח הפארק מקיף את כל שכונות רמב"ש ד', הוא מתחיל מכיוון צפון, בין הפרויקטים 'חזון את גלילי' ברמב"ש ד'1 ל'מצפה האלה' של חברת ISA - העתיד להיות הפרויקט המאוכלס הראשון ברמב"ש ד'3, ומשם הוא ממשיך לכל אורכה של השכונה.

תושבי הרחובות הסמוכים עתידים ליהנות ממרחבים מוריקים, פארק שעשועים ענק לילדים ונוף פסטורלי הניבט מכל כיוון.

פרויקט זה הוא חלק ממגוון תהליכי התפתחות שמראה בית שמש בשנים האחרונות ומציבה את עצמה כעיר המבוקשת ביותר במגזר החרדי כולו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר