פורטל בריאות חדש

כשמדובר בבריאות של המשפחה שלכם, ידע זה הרבה יותר מכח!

עולם מופלא של ידע רפואי נגיש ומעשי לכם כהורים: הכירו את ׳ילדודעס!׳ – פורטל התוכן שהופך למדריך האישי לכל הורה בתחום הבריאות ורווחת המשפחה - כאן תתעדכנו (מקודם)

מקום אחד שמאגד את המידע המקצועי, המוסמך והמעשי ביותר בתחום הבריאות והמשפחה - פורטל ילדודס (צילום: יח"צ)

אף אחד לא סיפר לנו שהורות זה מסע של התלבטויות ונקיפות מצפון שמקיף אותנו בכל יום מחדש, שכמות השאלות שמטרידות אותנו היא אינסופית וכמה היינו שמחים למדריך מקצועי שילחש לנו באוזן ויעניק תשובות מדויקות: איך לנהוג עכשיו? האם פעלתי נכון? האם אנחנו מוציאים את המיטב בכל סיטואציה מול הילדים? האם אנחנו הורים מספיק טובים?

וזה עובר לסיטואציות יומיומית או מתמשכות: הקטן כבר בן 14 חודשים ועדיין לא הולך, האם הכל תקין אצלו? איך להתייחס למצבי הרוח המשתנים של בת ה 13? מה עלינו לעשות עם בן ה 5 שמראה סימני נסיגה בכל פעם שמישהו מבני הבית נכנס לבידוד? ואיך לנהוג עם סרבני הירקות? המרוץ אחר אבות המזון ההכרחיים לילדים כמעט ומכריע אותנו...

דמיינו לכם שהיה מקום אחד שהיה מאגד את המידע המקצועי, המוסמך והמעשי ביותר בתחום הבריאות והמשפחה תחת מטריה אחת, מאפשר לכם לקרוא מאמרים מקצועיים שנכתבו על ידי רופאים מובילים ומגוון אנשי מקצוע, לצפות בסרטונים, לקבל טיפים מעשיים ויישומיים, ופשוט להעניק לכם את התשובות המדויקות לכל השאלות שלכם כהורים. דמיינו ׳ילדודעס!׳.

׳ילדודעס!׳ הוא פורטל תוכן ענק בתחום הבריאות, הרווחה והמשפחה, מבית עמותת גושן, בליווי רופאים ואנשי מקצוע מובילים, המכיל מאות מאמרים, סרטונים וטיפים מעשיים שיעניקו לכם כהורים את המידע המקצועי והעדכני ביותר במגוון רחב של נושאים: התפתחות, התנהגות, הורות וקשר, בריאות וחולי, למידה ומשחק, שינה, תזונה, ילדים עם צרכים מיוחדים, התייחסות לנושאים אקטואליים בוערים כמו ההתמודדות עם נגיף הקורונה ועוד.

׳ילדודעס!׳ מותאם למשפחה החרדית, כאשר כל התכנים עברו בקרה על ידי ועדה רוחנית ונמצאו מתאימים לעולם המושגים ולחיי היומיום של משפחות דתיות וחרדיות. הפורטל פעיל במגוון מסנני התוכן הקיימים כיום.

בבחינה מהירה של המאמרים הנקראים ביותר בימים האחרונים בפורטל, אפשר לראות מה מעסיק אתכם כהורים, ועד כמה ׳ילדודעס!׳ מעניק לכם את הידע המעודכן והמקצועי ביותר בכל תחום:

עמותת גושן המפעילה את ׳ילדודעס!׳ הינה ארגון ללא כוונת רווח שנוסד בשנת 2014 על ידי קבוצת רופאי ילדים מובילים בישראל, שזיהו כי יש צורך ממשי לקדם את בריאותם, התפתחותם ורווחתם האופטימלית של ילדי ישראל, ולשנות את האופן שבו השירותים ניתנים לילדים ולבני משפחותיהם.

העמותה ממקדת את פעילותה בעיקר בקרב אנשי מקצוע העובדים במערכת הבריאות, לאור העובדה שכל אחד מהילדים בישראל פוגש באיש מקצוע ממערכת זו מספר פעמים בשנה.

אנו עובדים עם רופאים, קובעי מדיניות ושותפים מכל רחבי הקשת המשפחתית, החברתית והמקצועית העוטפת את הילד ומשפחתו, כדי לשנות באופן משמעותי את מערך התמיכה בהתפתחות ילדים בגיל הרך ובהורות בישראל.

התוכן בפורטל מתעדכן בקביעות, כך שתוכלו בכל ביקור ב׳ילדודעס!׳ ליהנות ממידע חדש ורלוונטי, ולמצוא מענה לעוד מגוון שאלות שפוגשות אתכם כהורים וכבני זוג.

שימרו את פורטל ׳ילדודעס!׳ yeladudes.org במועדפים אצלכם בדפדפן, הוא ישמש אתכם לעיתים קרובות, ויסייע לכם כהורים לפעול נכון ולדעת שאתם מתבססים על הידע המקצועי והעדכני ביותר. רק בריאות!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר