לבקשת רבים:

מערכות אבטחה והגנה קיבלו את הכשרות המהודרת ׳סטאר קיי׳ ללא חשש חילול שבת

אחת ההשפעות שהביאה עלינו מגיפת הקורונה והסגרים החוזרים ונשנים - במקביל לפגיעה האנושה בעסקים ובחנויות הסגורים כמעט חודשים על גבי חודשים הינה החשש מפריצות, ונדליזם, הרס וביזה (בארץ, מקודם)

(צילום: חיים אייזיקוביץ )

נתונים אלו הובילו מספר רשויות מקומיות ועיריות להחלטה להקצות תקציבים מיוחדים למערכות אבטחה והגנה עירוניות ולפנות דווקא לחברת קוריץ מערכות המתמחה בטכנולוגיות ומערכות חכמות מתקדמות, מערכות תקשורת, ומערכות אבטחה והגנה אשר במהלך השנה האחרונה אף קיבלה כשרות מחמירה על כלל מוצריה המאושרים להפעלה בשבתות וחגים ללא שום חשש חילול שבת ע"י מערכת הכשרות המהודרת סטאר קיי בראשות הגאון רבי משה היינעמאן שליט"א.

אמצעי הבטיחות ופתרונות התקשורת המתקדמים מבוססים בדרך כלל על חיישני תנועה או נפח המפעילים את המערכות הטכנולוגיות השונות וכך נגרמים חילולי שבת לפי רבים מהפוסקים. ואכן, בקרב שומרי תורה ומצוות, יש רבים הנמנעים מלעבור בשבתות בסמיכות למקומות ומבנים עם מערכות צילום ואבטחה הפועלות ללא הפסקה.

מערך הכשרות של "סטאר קיי" נחשב לאחד מגופי הכשרות המובילים בעולם היהודי (חיים אייזיקוביץ)

תהליך פיתוח ההתאמה הטכנולוגי שזכה לאישור הלכתי, נמשך מספר שנים שבמהלכן שקדו טכנאי החברה על הפתרון המהודר ביותר. המצלמות, האזעקות, החיישנים והגלאים שיותקנו במערכות הכשרות, יכללו התערבות ברמת התוכנה ובמקרים מסוימים אף ברמת החומרה, זאת מבלי לאבד פונקציונליות קיימת שהינה קריטית ביותר להפעלת מערכות אבטחה והגנה עירוניות.

מערך הכשרות של "סטאר קיי" נחשב לאחד מגופי הכשרות המובילים בעולם היהודי, הפועל בכל רחבי תבל. למערכת הכשרות "סטאר-קיי" ניסיון של עשרות שנים במתן כשרות בעולם, כאשר כל התהליכים מפוקחים באופן הדוק תחת עינו הפקוחה של הגאון הגדול רבי משה היינעמאן שליט"א מגדולי הפוסקים בארצות הברית, תלמידם וממשיך שרשרת הפסיקה של מרן הגר"מ פיינשטיין זצ"ל ומרן הגר"א קוטלר זצ"ל.

לוועד הכשרות סטאר קיי מחלקה נרחבת של נון פוד - מוצרים שאינם מזון ובין החברות הגדולות שעובדות עם סטאר קיי ניתן למנות את החברות הגדולות בעולם כמו סמסונג, מילה, AMANA, LG, LIEBHERR ועוד. מי שעומד בראש המחלקה הוא דמות תורנית מוסמכת, שהוא בעל ידע טכנולוגי מהגדולים בעולם יחד עם צוות רבנים מומחים .

הרה"ג אהרון חסקל, יו"ר ועד הכשרות בישראל ובאירופה: "אנשים מקפידים על כל מזון שמכניסים לפיהם שיהיה בכשרות גבוהה, אבל חשוב לקחת בחשבון גם את מוצרי הצריכה החשמליים שיהיו מתאימים לשימוש בשבת, הפרדת בשר וחלב בתנורים, לביגוד שיהיה כשר ללא שעטנז ועוד, כדי שגם הם יהיו תחת כשרות מהודרת ושניתן יהיה להשתמש בהם ללא חשש ופקפוק".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר