לקראת פסח תשפ"א

פתרונות מתקדמים וטכנולוגים בצל נגיף הקורונה

מכבי שירותי בריאות נערכת לקראת חג הפסח במגוון פתרונות מתקדמים וטכנולוגים בצל נגיף הקורונה שמאתגר את כל המערכת (חדשות בריאות, מקודם)

הנגיף שמאתגר את כל המערכת יחייב היערכות שונה מעל מה שהיינו רגילים (צילום: באדיבות המצלם)

לראשונה עקב תקופת הקורונה מכבי נערכה מוקדם יותר מכל שנה, להנגיש את רשימת התרופות הכשרות לפסח לטובת חברי מכבי, חוברת מהודרת של תרופות הכשרות לפסח תונגש לכלל החברים, באלפי בתי הכנסת ובעמדות קהילות, בנוסף לאור הקורונה לראשונה יוקם קו ייחודי טלפוני שיתן מענה בו בעת על ידי מאות רבנים מכל רחבי הארץ.

כבכל שנה, לקראת חג הפסח מתעוררות בקרב הציבור שאלות רבות הנוגעות לרפואה והלכה, בדגש על תרופות כשרות לפסח. יהודים רבים המקפידים על הלכות חג הפסח ונמנעים מאכילת חמץ בתקופת החג. אך מה עושים אלו שנאלצים ליטול תרופות שיש בהן חמץ? והאם הוויטמינים שאנו לוקחים בדרך קבע כשרים לפסח? ואיך מתמודדים חולי סוכרת עם מצוות שתיית ארבע כוסות בליל הסדר?

במכבי שירותי בריאות יקיימו גם השנה קו טלפוני ייעודי ומתקדם עם מיטב הרופאים שיענו לשאלות הציבור יחד עם רבנים מוכרים, במהלכו ימצאו הרופאים יחד עם הרבנים פתרונות לשאלות שיעלו מקרב הפונים. זאת כדי לשמור על בריאות המטופלים ועל הלכות חג הפסח. כדי להקל על הפונים מכל קבוצות החברה הישראלית, הצליחו במכבי לתאם מומחים שיוכלו לענות בארבע שפות: עברית, אנגלית, צרפתית ואידיש, זאת לטובת כלל המגזרים.

בכל שנה מתקבלות אלפי פניות לקו החם, מכל רחבי הארץ והעולם. כאשר בשנים הקודמות נרשמה שביעות רצון רבה בקרב הפונים מהמענה המהיר ומהשירות המיוחד הניתן לציבור בקו זה.

הרב משה שלזינגר מנהל השיווק למגזר החרדי, מציין שדווקא השנה לאור נגיף הקורונה המשתולל בארצנו ובעולם נערכנו כבר מראש לפני חג הפסח למציאת פתרונות מתקדמים וטכנולוגיים ולתת מענה לעשרות אלפי הפונים על ידי מאות רבנים מכל רחבי הארץ בטכנולוגיה טלפונית חדשנית ומתקדמת

עוד מציין משה שלזינגר כהנחשונים לקיים את הקו הפתוח למגזר החרדי, ראינו לעצמנו את חובתנו להערך מבעוד מועד ולהנגיש את כל שירותי ההלכה בצורה מתקדמת ומקצועית.

בנוסף השנה עשרות מתאמי קשרי הקהילה והשדרה הניהולית החרדית הפרוסה בכל רחבי הארץ יעמדו בנגישות טלפונית לצדם של הרבנים ברחבי הארץ לסייע ולתת מענה לשאלות הקשורות לפסח ולנגיף הקורונה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר