מצלמות אבטחה צינור וכיפה: מה ההבדל?

אחרי שהחלטתם לרכוש מצלמות אבטחה לבית או לעסק, כעת עליכם לבחור את סוג מצלמת האבטיחה הרלוונטי. יש סוגים שונים של מצלמות, ולכל מצלמה יהיו את היתרונות שלה אך גם את החסרונות הבולטים (מקודם)

אילוסטרציה (צילום: pexels)

אנו כמובן רוצים שכל אחד וכל אחת מכם יבחר את המצלמה הכי טובה שיש, זאת שבאמצעותה תוכלו להשיג את התועלת המקסימאלית. מהסיבה הזאת אנו נסביר לכם את ההבדלים השונים בין מצלמת אבטחה צינור לבין מצלמת אבטחה כיפה.

זה נכון שיש הבדל משמעותי מאוד בצורה של המצלמות הללו, אך בפועל יש עוד הבדלים שאולי אינכם מכירים. אחרי שתכירו את כל ההבדלים, תוכלו לדעת איזו מצלמה הכי מתאימה לצרכים שלכם. כי אם מצלמת אבטחה לא תתאים לכם כמו כפפה ליד, לא תוכלו להשיג ממנה את התועלת הרצויה. לא בכל יום יוצא לכם לרכוש מצלמת אבטחה, לפחות תעשו את הבחירה בלב שלם.

האם יש הבדל מבחינת העלויות?

העלות היא מהנושאים החשובים ביותר לכל אחד שמחפש אחר מצלמות אבטחה. הרי אף אחד לא ירצה למצוא את עצמו משלם אלפי שקלים על התקנה של מצלמות בעסק או בבית. אך נכון להיום אין הבדל משמעותי בעלויות בין המצלמות הללו. תוכלו למצוא הבדלים במחירים רק בגלל סוגי המצלמות, ולא בגלל הצורה שלהן. מהסיבה הזאת תוכלו למצוא מצלמות כיפה שיהיו זולות יותר מאשר מצלמות צינור, וכמובן שגם בדיוק ההפך. אם העלות היא הפקטור שהכי חשוב לכם, הצורה של המצלמה לא משפיעה עליה. תוכלו למצוא מצלמת אבטחה בכל צורה בעלות שככל הנראה תעמוד בתקציב שלכם.

האם יש הבדל מבחינת נוחות ההתקנה?

ישנם מקרים שבהם תרצו להתקין מצלמות אבטחה באופן עצמאי, ולכן נוחות ההתקנה היא אלמנט משמעותי בקבלת ההחלטות. לדעת המומחים מצלמת צינור תהיה פשוטה יותר להתקנה מאשר מצלמת כיפה. הסיבה לכך היא שכל האלמנטים המיועדים להתקנה נמצאים בחלק האחורי של המצלמה. כך שגם אנשים שאין להם ידע מקצועי, יוכלו למצוא את עצמם מתקינים את המצלמה. אך אם אתם מתקינים את המצלמה על ידי איש מקצוע, מבחינתם זה לא באמת משנה עד כמה היא מורכבת. העיר שהיא תספק את הסחורה, ותביא לכם את רמת ההגנה הנדרשת.

האם יש הבדל מבחינת איכות הצילום?

בכדי שתוכלו להשיג את מירב התועלת מאותן מצלמות אבטחה, יהיה עליכם להשיג את איכות הצילום הכי גבוהה שיש. החדשות הטובות הן שנכון להיום שתי האפשרויות מביאות תועלת גבוהה, ואיכות הצילום שלהן תהיה מאוד גבוהה. כל זאת בתנאי שאתם רוכשים מצלמה מתקדמת, ולא מצלמה ישנה שאיכות הצילום בה היא איכות ירודה. הבחירה בשורה התחתונה היא בחירה שלכם, ולכן שימו לב לאיכות הצילום של המצלמה מבעוד מועד. כך תוכלו להיות בטוחים כי בכל פעם שתרצו להשתמש בתמונות שהמצלמה מצלמת, תוכלו לעשות זאת בלב שלם. מבלי שתצטרכו להצטער על כך שרכשתם את המצלמה הזאת.

האם יש הבדל מבחינת העמידות?

כאשר מדובר על מצלמות אבטחה הנמצאות מחוץ לבית או לעסק, העמידות היא עוד אלמנט שאתם לא יכולים לשכוח אותו. באופן מוכח לאורך השנים, מצלמות בצורת כיפה יהיו יותר עמידות מאשר מצלמות בצורת צינור. הסיבה לכך היא שכל החוטים והאלמנטים נמצאים בתוך המצלמה, כך שהם לא נפגעים לרוב. לעומת זאת במצלמת צינור לא מעט מהכבלים ומהאלמנטים השונים נמצאים בחוץ, ולכן כל תקלה קטנה יכולה להשבית את המצלמה. אך בפועל מצלמה איכותית לא אמורה להיהרס כל כך מהר וזה לא משנה באיזה צורה היא מגיעה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר