עיצוב שעושה לכם סדר בהנחה

מפארים את שולחן הסדר עם הקולקציה החדשה

מתכוננים לחג? הפעם תפארו את שולחן הסדר עם הקולקציה החדשה של הצורפים ותהנו מ-30% הנחה על מגוון פריטים מעוצבים לחג (חגים)

קולקציה שהיא פאר העיצוב והיצירה (צילום: יח"צ)

לקראת חג הפסח, הצורפים, מותג כלי הכסף הבינלאומי המוביל, משיק את קולקציית קרלוס – קולקציה יוקרתית המשלבת מגוון פריטי כסף אומנותיים בעיצוב הרמוני לשולחן חג מושלם ומהודר, ובמבצע משתלם במיוחד: 30% הנחה על מגוון פריטים לפסח.

קולקציית קרלוס כוללת את הפריטים המסורתיים שמהדרים את שולחן הסדר כמו קערת סדר, בקבוקי יין מפוארים, גביעים וכוסות של אליהו, נטלה ומבחר כלי שולחן נוספים לסדר פסח שיפארו וישלימו את שולחן החג ויצרו הרמוניה של עיצוב מושלם.

יעקב מרדינגר, צורף אמן ובעלי הצורפים: "במהלך יצירת קולקציית 'קרלוס' לוותה אותי ההכרה שמדובר בקולקציה שהיא פאר העיצוב והיצירה שתמשיך ותתקיים עוד למשך דורות רבים. הקולקציה בנויה על בסיס שילוב של מוטיבים עגולים ומרובעים שחוברו להם יחדיו ונוצרו באמצעות תבנית ייעודית שנבנתה לשם כך. על גבי החלק העגול הבולט מרקעים באופן ידניבאזמל את העיטורים העדינים. על גבי החלק המרובע מולחמים עלים שפוסלו בעבודת יד המשנים את גודלם ומתכנסים ליחידה אחת משותפת, לעיצוב הרמוני מושלם."

עוד מוסיף מרדינגר: "כמותג כלי כסף בינלאומי, אנו גאים ושמחים להוות במשך שנים חלק בלתי נפרד משולחן הסדר של משפחות ברחבי העולם, ולהעניק לציבור את האפשרות להדר ולכבד את החג עם שולחן חג מפואר המעוטר בכלי כסף מיוחדים במינם. השנה הנוכחית מרגשת במיוחד מכיוון שבניגוד לפסח שעבר, אני מקווה ומייחל לליל הסדר בו נוכל לחגוג ביחד, כשכל המשפחה מתכנסת סביב שולחן החג. מגוון הדגמים שאנו מציעים, לצד המחירים המשתלמים, מאפשרים לחגוג בהידור ובשמחת חג אמיתית"

בין הפריטים היוקרתיים מסדרת קרלוס המוצעיםב30% הנחה ובהטבות ייחודיות לקראת החג ניתן למצוא: צלחות פסח, קערות פסח, סט חתן, נטלה, בקבוקים ליין, כוסות של אליהו, קנדלברות, גביעי רביעית, ועוד מבחר מתנות בטווחי מחירים נוחים.

מוצרי הצורפים הינם היחידים המצוידים בתעודת הערכה מקורית ISI המעידה על איכות ואותנטיות הפריטים. על מנת לשמר את איכות וברק הפריטים באופן המיטבי, הצורפים מציעה פיתוח בלעדי - ציפוי (HSP) Hazorfim Silver Protect - שכבת הגנה למניעת השחרה, המעניק הגנה מלאה לכלי הכסף שלכם לאורך שנים, ניתן להזמין שירות זה למוצרים חדשים או ישנים.

מבצע פסח בתוקף עד כ"א ניסן, 3.4 או עד גמר המלאי, לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים, למעט קולקציית Y.M. וללא כפל מבצעים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות למוקד הצורפים: 072-3700368, באתר האונליין www.hazorfim.co.il או בסניפי הרשת בירושלים, בני ברק, תל אביב, רעננה, כפר דניאל ו חיפה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר