"משבר נגיף הקורונה מחייב מציאת פתרונות ייחודיים להתמודדות עם אתגרי התקופה"

מנהלת אזור ירושלים והדרום בבנק מרכנתיל, הגב' יעל קלמנוביץ, מתייחסת להתנהלות הבנק בתקופת המשבר ומספקת סקירה ייחודית על יישום פתרונות מותאמים לאתגרים החדשים - "כל לקוח יכול פשוט 'להרים טלפון' ולקבל מענה מקצועי ומתחשב"(צרכנות, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: יח"צ)

שנה חלפה מאז התפרצות נגיף הקורונה בישראל, ונדמה שהוא כבר הפך לחלק מהשגרה החדשה שנכפתה על העולם. המגבלות הרבות שנועדו לצמצם את שיעורי התחלואה, האתגרים הכלכליים כתוצאה מכך והשינויים הרבים שמתחוללים במשק, מחייבים חשיבה מחודשת ויישום יעיל של פתרונות בהתאם למצב הקיים.

"בנק מרכנתיל הבין את אתגרי התקופה המורכבת", אומרת הגב' יעל קלמנוביץ, מנהלת אזור ירושלים והדרום בבנק מרכנתיל, "ופעל במהירות לסיוע וצירוף הלקוחות למגוון הערוצים והאפשרויות העומדות בפניהם לקבלת שירות, קבלת מידע וביצוע פעולות".

בשל התקופה המורכבת בה אנו נמצאים, תקופה של סגרים, של הקפאת עסקים, של חוסר פעילות כלכלית וכתוצאה ממנה חוסר וודאות פיננסית, הבנק פועל למציאת פתרונות יעילים על מנת לסייע ללקוחותיו. "בנק מרכנתיל נרתם לסייע בנזקי הקורונה הישירים והעקיפים שנגרמו לציבור הלקוחות, תוך הנגשת מענה מקצועי, ממוקד ואמפתי ללקוחות", היא מסבירה. "כך, אחד השירותים של הבנק הוא לאפשר לכל לקוח לבחור את סוג המענה שיקבל. אצלנו הבחירה היא של הלקוח ולא של הבנק, ולכן כל לקוח, בכל היקף פעילות, יכול למעשה לבחור אם לקבל את המענה באמצעות בנקאי בסניף בו מתנהל החשבון או לחילופין מהטלבנק, זאת בניגוד לבנקים אחרים שמקבלים את ההחלטה עבור הלקוחות".

אם זה ליווי מתחשב בשל המורכבות הכלכלית של התקופה, מתן אפשרות לביצוע פעולות מרחוק בשל המגבלות החדשות או קבלת שירותים שוטפים ללקוחות הבנק, במרכנתיל פעלו במהרה כדי לאפשר את המענה ההולם בכל אחד מאפיקי השירות הקיימים. הטמעת השינויים הביאה לשדרוג המערכות הקיימות ולהעמקת הקשר עם הלקוחות שזקוקים לכך בתקופה הנוכחית, אולי יותר מכל תקופה אחרת שהייתה בעבר.

כל זה התאפשר הודות לצוותים המקצועיים של מרכנתיל בסניפים. "הצוותים בסניפים שלנו, המכירים את הלקוחות לכל אורך פעילותם בבנק, מתייחסים בצורה פרטנית, אישית – לבעיות הכלכליות המתעוררות בניהול השוטף ובמצוקות הגוברות בעידן הקורונה, ומשתדלים לתת את המענה המיטבי והאיכותי ביותר כדי להקל בתקופה זו", היא אומרת. "ערוץ נוסף, הנוח והמתאים לתקופה, הוא ה'טלבנק' שלנו שנותן, כאמור, מענה למגוון פעולות כגון הנפקת קוד לצורך ניהול החשבון, קבלת מידע, ביצוע פעולות וכמובן גם אפשרות לשיחה עם נציג שירות בכל עת ולכל צורך – ללא צורך להגיע פיסית לסניף".

הפעולות הנחושות שבוצעו בזמן ובעיתוי הנכון, נועדו לתת מענה ולסייע לצרכי לקוחות מרכנתיל בכדי שיחד נגבר על אתגרי התקופה.

אין באמור כדי להוות המלצה או הצעה למתן הלוואה כלשהי ואינו מהווה ייעוץ או מחליף לשיקול דעת עצמאי של הלקוח ולצורך בבחינת בקשת הלוואה בהתחשב בנתונים ובצרכי הלקוח. האמור במאמר זה נעשה בהתבסס על מידע אשר פורסם ו/או היה נגיש לכלל הציבור. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר