הצעה נדירה להשקעה: המרכז המסחרי בהר שמואל

הזדמנות שלא תחזור להשקעה במרכז המסחרי החדש בהר שמואל: השקעה רווחית וייחודית מסוגה בארץ, עם מיטב הביטחונות. הצעה נדירה - כנסו לשמוע פרטים (נדל"ן, מקודם)

(צילום: יח"צ)

הצעה שלא תחזור - להשקעה נדירה: חברת 'Estate השקעות', מציעה לכם הצעה נדירה להשקעה בפרויקט חדש עם מקסום הרווחים שלכם. בואו להשקיע במרכז המסחרי הראשון והיחיד, שיתחיל להיבנות בקרוב מאד בשכונת הר שמואל בירושלים.

היום כמעט ולא נבנות שכונות חדשות ברחבי הארץ, והמרכז המסחרי בהר שמואל, שכבר עבר את כל האישורים ויתחיל להיבנות בקרוב, בולט בכך ומהווה הצעה נדירה: זהו מרכז מסחרי ראשון בשכונה גדולה שעד היום לא שכן בה מרכז שכונתי, ולדברי התושבים ומבדיקות שערכה חברת Estate הוא נצרך בה עד מאד.

רוצים לשמוע פרטים נוספים על המיזם המיוחד? לחצו כאן>>

מדובר כאמור במרכז מסחרי שכונתי, השונה ממרכזים מסחריים גדולים כמו מרכזי "ביג" או קניונים שאינם במרכזי הערים – שוני שניתן היה לראות באופן בולט מאד השנה, בה פרץ משבר הקורונה: בשנה הזו, ראינו כיצד הקניונים ודומיהם נפגעו אנושות ונאלצו להפסיק לפעול, בו בזמן שהמרכזים המסחריים השכונתיים פרחו בזמן הזה ואף צברו תאוצה, כשיותר ויותר אנשים משתמשים בהם. הבדל זה אמנם בלט בייחוד בשנה האחרונה, אך גם בשנה רגילה, מרכזים מסחריים "שכונתיים" עובדים מצוין. ניתן לראות זאת גם בשטח: יותר ויותר רשתות סופרמרקטים גדולות, בוחרות לפתוח את סניפיהן החדשים דווקא במרכזים השכונתיים.

שוק ענק ותוסס – שעובר מתחת לרדאר של משקיעים רבים

שוק המרכזים השכונתיים, שעובד חזק מאד, אולי זוהר פחות מהמרכזים המסחריים הגדולים, אבל זהו שוק שמייצר כסף אמיתי, כל העת. בזמן שאחרים מחפשים השקעות, (שלעתים מתבררות כהשקעות-שווא), במקומות "מפוצצים", חברת 'Estate השקעות' מציעה לכם הזדמנות נדירה וחד פעמית לגעת בשוק ענק ותוסס – שעובר מתחת לרדאר של משקיעים רבים. כעת, בסכומי השקעה לא גבוהים במיוחד, אתם יכולים להצטרף להשקעה נדירה במרכז המסחרי בהר שמואל, ולייצר רווחיות גדולה לכסף שלכם!

למה זאת הזדמנות "נדירה"? ובכן, כי כמעט אין היום עוד מרכזים מעין אלה. היקף השכונות החדשות המוקמות בארץ אפסי, ואם כבר מוקמת שכונה כלשהי - היזם משאיר לעצמו את הפנינה הזו. כאן מדובר בשכונה קיימת בת כ-700 משפחות, שעד היום לא נבנה בה מרכז מסחרי, והמרכז החדש יהיה הראשון והיחיד שבה. יצוין כי מדובר בשכונה עם סוג אוכלוסייה משכבה סוציו-אוקונומית גבוהה, תושבים אמידים ברובם הגדול, דבר המעלה את כדאיות ורווחיות ההשקעה.

רוצים לשמוע פרטים נוספים על המיזם המיוחד? לחצו כאן>>

כדאי לשים לב גם לסוג העסקים שייפתחו במרכז המסחרי, ויפנו לתושבי השכונה: סופרמרקט מרשתות גדולות, קופות חולים, בתי מרקחת – כלומר סוג העסקים ששוכרים שטח לטווח ארוך, בדרך כלל לפחות ל-7 או 10 שנים, בשל הצורך היומיומי בהם, דבר המהווה יתרון גדול לביטחון העסקה.

חברת 'Estate השקעות' רכשה 50 אחוז בעסקה מהיזם יחד עם החברה היזמית 'אינדיגו מניבים’, שזכתה במכרז להקמת המרכז המסחרי בהר שמואל. בכך הפכו שתי החברות לשותפות בשטח, בקרקע היחידה המיועדת למסחר בכל השכונה. "אנחנו בעצם הראשונים והבלעדיים שניתן מענה מסחרי לצרכים היומיומיים של לתושבי השכונה", מסביר מאיר מלול, יו"ר Estate השקעות. "נכון להיום כבר חתמנו על הבנות מול רשת מזון שתשכור את כל הקומה הראשונה, ואנחנו במגעים עם גופים רפואיים שישכרו את שאר הקומות".

מאיר מלול - יו"ר אסטייט השקעות (באדיבות המצלם)

הבנייה עצמה תחל בתקופה הקרובה, ובינתיים התחילה החברה בגיוס כסף מהמשקיעים הקיימים של החברה, מהם גויס כבר רוב הכסף. כעת החברה מציעה לכם להצטרף למשקיעים, שיזכו בעז"ה ברווחיות גדולה להשקעה, כשהיתרון בהשקעה בפרויקט בהר שמואל הוא שותפות ברווח היזמי.

מלול: "יש הבדל בין אדם שקונה דירה ויכול לקבל עליה תשואה שוטפת של 3 או 4 אחוז לשנה, לבין אדם שנהיה שותף ליזם שבונה את הדירה. באופציה השנייה של השותפות ליזם, ברגע שהדירה נמכרת - אותו אדם שותף ברווח המכירה שהוא רווח יזמי, וכמובן הרבה יותר גבוה. משקיע שייכנס להשקעה במרכז המסחרי בהר שמואל, יהיה שותף לרווח היזמי. פוטנציאל הרווח הוא עצום".

ומה לגבי הביטחונות? ובכן, בהשקעה הזאת ישנם כל סוגי הביטחונות האפשריים, החל מביטחונות נדלניים, כשכל משקיע מקבל שותפות בקרקע; הכספים מופקדים בנאמנות במשרד עורכי דין ידוע מוכר ומקצועי; ומעל הכל לווי בנקאי אשר ילווה את פעילות הבניה.

כעת, Estate השקעות פתחה בגיוס משקיעים חדשים, שיהיו כאמור שותפים לרווח היזמי.

Estate השקעות, על קצה המזלג: החברה היא גוף פיננסי, שעיקר הפעילות שלה הוא גיוס כספים והשקעה בנדל"ן. החברה שותפה למגוון גדול של חברות גדולות בישראל. לחברה אחזקות בתחום הנדל"ן המסחרי במקומות שונים בארץ, וגם בארה"ב - מפעילות החברה בעבר.

יו"ר החברה מאיר מלול, כלכלן בהכשרתו, ניהל קרנות השקעה בהיקפים של מאות מיליוני שקלים. בן למשפחת מלול הידועה שבנתה מעל 2,000 יח"ד בישראל, בצפון הארץ, ובעל ניסיון גם בשוק הנדל"ן האמריקאי.

רוצים לשמוע פרטים נוספים על המיזם המיוחד? לחצו כאן>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר