בהפקת דוד פדידה

תושבי אשקלון מסכמים חג גדוש באירועים ביוזמת ראש העיר

במהלך חג הפסח, נהנו תושבי אשקלון מסדרת אירועי תרבות ופנאי למגזר הדתי-חרדי ביוזמת ראש העיר מר תומר גלאם. לא פחות משמונה אירועים התקיימו בהיכל התרבות העירוני, כשהם מותאמים לכל הקהלים והמגזרים בעיר. תושבי אשקלון מסכמים (תרבות, מקודם)

(צילום: יח"צ)

כשבכירי משרד הבריאות הודיעו לפני מספר שבועות שלקראת חג הפסח הקרוב יוסרו ההגבלות על הציבור בעקבות הצלחת מבצע החיסונים, גם האופטימיים ביותר לא תיארו לעצמם את המציאות כפי שחווינו אותה במהלך החג. אתרי התיירות המלאים, הכבישים הפקוקים, מסלולי הטיולים שהיו עמוסים עד אפס מקום במטיילים, כל אלה בישרו את החזרה לשגרה המבורכת. אך מעל הכל, נדמה שעולם התרבות שחזר לפעילות כמעט מלאה, הרחיב את ליבו של הציבור ומילא את החוסר הגדול שנפער בשנה האחרונה.

תושבי אשקלון מסכמים גם הם חג עמוס וגדוש באירועים שהתקיימו ביוזמת ראש העיר תומר גלאם שפעל רבות בכדי לאפשר פעילות עניפה בתחום התרבות עבור תושבי העיר.

גולת הכותרת של המבצע היתה סדרת אירועים מרשימה עבור הציבור הדתי והחרדי שהתקיימה במהלך החג בהיכל התרבות בעיר, בהשתתפות אלפי תושבים, עם מיטב האמנים וההופעות המותאמים לכל המשפחה מגדול ועד קטן, גברים ונשים כאחד, בניצוחו של המפיק דוד פדידה. חשיבה מיוחדת נעשתה עבור התושבים שעקב מגבלות התו הירוק לא יכלו להשתתף באירועים, והמופעים כולם ללא יוצא מן הכלל שודרו בשידור חי בערוצי היוטיוב והפייסבוק של עיריית אשקלון.

"ראינו הרבה מופעים שהתקיימו ברחבי הארץ", מספר לנו גבריאל אדרי, תושב העיר שהשתתף באחד המופעים, "אבל מה שמיוחד במה שעשתה עיריית אשקלון עבור התושבים, הוא המגוון הרחב של האירועים. עקבתי אחרי הפרסומים, היה מרשים לראות את החשיבה ותשומת הלב שהופנתה לכל הקהלים בעיר. ילדים, מבוגרים, נשים, גברים, אשכנזים וספרדים – כולם זכו לאירוע שמתאים עבורם. אין מילים להודות לראש העיר היקר שלנו תומר גלאם שדואג לתושבים בצורה כזאת".

סדרת האירועים המרשימה שקיימה העירייה כללה 4 מופעי ערב למבוגרים ו-4 מופעי צהריים המותאמים לכל המשפחה.

ביום שני בצהריים הופיעו צמד כוכבי הילדים אסי ויהונתן עם הצגה המותאמת לגיל הצעיר ובערב התקיים מופע של שני ענקי הזמר החסידי אוהד מושקוביץ ושלמה כהן, בניהולו המוזיקלי של אהרל'ה נחשוני.

ביום שלישי בצהריים שודר סרט לנשים ובערב יונתן רזאל וקובי ברומר הקפיצו את מאות הנוכחים בהיכל עד כלות הכוחות.

ביום רביעי בצהריים הופיעו אמן החושים מני הולנדר יחד עם הכוכב הגדול של המגזר שוקי סלומון במופע ייחודי לתושבי העיר, ובערב התקיים אירוע שכולו חיזוק ושמחת חג לנשות העיר עם הרבנית ימימה מזרחי והזמרת רוחמה בן יוסף.

ביום האחרון של חול המועד בשעות הצהריים שימחו את ילדי העיר צמד כוכבי חבורת תריג ושדרני רדיו קול חי, אלעד כהן ויהודה שוקרון, ובערב התקיים האירוע הגדול שחתם את סדרת המופעים של החג, גדול הזמר המזרחי יובל טייב אירח זמרים ופייטנים צעירים תושבי העיר, ישראל אבגי, ינון בורק, ציון יעקובי ויאיר הררי. את המופע כיבד בנוכחותו הרה"ג יצחק ברדא ראש מוסדות 'יצחק ירנן' שבירך את קהל המשתתפים תושבי העיר.

"הילדים שלי הלכו למופע של מני הולנדר ושוקי סלומון אחרי שנה שכמעט לא יצאו מהבית חוץ מלשחק בחצר עם חברים", מספרת לנו זהבה, תושבת העיר. "אין לי מילים לתאר את האושר שהיה להם בעיניים כשחזרו הביתה אחרי המופע, ראו איך זה היה חסר להם כל כך הרבה זמן. אני חייבת לומר תודה גדולה לראש העיר תומר גלאם על האירועים הנפלאים".

וזהבה לא לבד, עשרות רבות של תושבים מבין האלפים שהשתתפו באירועים או צפו מהבתים בשידורים החיים מספרים על חווית חג מיוחדת שהיתה להם בעקבות הפעילות של העירייה למען התושבים. תושב העיר דוד איפרגן משתף גם הוא "מבחינתי כתושב אשקלון, גולת הכותרת היתה המופע של יובל טייב שאירח את אמני העיר. זה היה מופע נפלא ומרגש שחיבר אותנו אל חג המימונה. זכינו בראש עיר קשוב ואכפתי שדואג לתושבים שלו, אשרינו".

אך מסתבר שלא רק תושבי אשקלון נהנו מהיוזמה הברוכה של ראש העיר. ביציאה מהאירוע של הרבנית ימינה מזרחי והזמרת רוחמה בן יוסף, אנחנו פוגשים את מיטל וגלית, שתי גיסות המתגוררות האחת באשדוד והשניה בנתיבות. "ראינו בפייסבוק את הפרסום על המופעים באשקלון והחלטנו לבוא", מספרת מיטל. "לצערי הרב לנו לא היו אירועים איכותיים ומושקעים כל כך, ונאלצנו להרחיק עד אשקלון כדי להנות ממופע איכותי בחג. נותר לנו רק לקנא בתושבי אשקלון שיש שלהם ראש עיר שדואג להם בצורה כזאת". "מפה אני נוסעת הישר אל עיריית נתיבות לדרוש שיזמינו את המופע הנפלא הזה עבור תושבי העיר", מוסיפה גלית בחיוך.

לסיכום, אין ספק שסדרת המופעים היתה הצלחה מסחררת שיכולה להוות מודל לחיקוי עבור ערים אחרות. היכולת לשלב בתבונה ובחכמה תכנים מותאמים לכל המגזרים בעיר מגוונת כמו אשקלון, היא אמנות של ממש, והמשימה הושלמה בהצלחה יתרה. הקרדיט שייך כולו לראש העיר תומר גלאם ולצוות המיוחד הסובב אותו, מסגן ראש העיר הרב אברהם עשור, יועץ ראש העיר אלי ברדא ומנהל האגף לתרבות יהודית שרון אלמליח, שעשו לילות כימים להצלחת הפרויקט. לתושבי העיר נותר רק לקוות כי גם לקראת הקיץ הקרב והחגים הבאים עלינו לטובה, תמשיך העירייה בפעילות המבורכת כפי שנהגה עד כה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר