בשיתוף ארגוני ההצלה

מבצע מירון: ישיבת היערכות במד"א לקראת ל"ג בעומר

במטה הארצי של מד״א התקיימה ישיבת היערכות לקראת הילולת ל״ג בעומר במירון יחד עם ראשי ונציגי כלל ארגוני ההצלה מכל הארץ הפועלים תחת מד״א (חרדים)

(צילום: יח"צ)

בישיבה שנערכה השתתפו סמנכ״ל מבצעים במד״א גיל מושקוביץ, מנהל מרחב ירדן שאחראי על מבצע מירון אורן אביטן, רוסלן זינגרמן סגן מנהל מחלקת מתנדבים במד״א ונציגי מד״א.

בישיבה עדכן סמנכ״ל מד״א גיל מושקוביץ על ההיערכות וההתארגנות של מד״א יחד עם המשטרה ושאר הגופים ועל הישיבות המשותפות לקראת המבצע השנה. מושקוביץ ביקש מראשי ארגוני ההצלה שלאור מורכבות המבצע כאשר מאות מתנדבים מצוים בכל רגע נתון על מנת לאבטח את המתפללים, הרי שישנה חשיבות בפריסה מוקדמת בשטח, היות והשנה על פי ההערכות, יגיעו יותר מתפללים.

מנהל המרחב האחראי על מבצע מירון במד״א אורן אביטן עידכן את ראשי ארגוני ההצלה בכל הסיכומים עם המשטרה ושטח את תוכנית מד״א למבצע תשפ״א - ״נקים השנה במקום 3 מרפאות בפריסה רחבה ונביא להר עשרות כלים ביניהם ניידות, אופנועים, טרקטרונים וכלים נוספים שיסייעו לנו במבצע. המבצע יחולק ל-2. המבצע הראשון יחל ביום חמישי מ-7 בבוקר וכל יום שישי ומבצע שבת״.

עוד דיוח כי ״מרפאה אחת תוקם במתחם בבני עקיבא, מרפאה שנייה במתחם בשזיפון ומרפאה שלישית במתחם ההדלקות״.

מד״א מקים קבוצת שידור לניהול המבצע המורכב למירון בלבד על ידי כל ארגוני ההצלה שיתן מענה מיידי לכל אירוע ואירוע. ארגוני ההצלה שישתתפו במבצע המורחב: ארגון הצלה, צוות הצלה, הצלה פתח תקווה, הצלה דרום, הצלה כפר חב״ד, הצלה רחובות, הצלה מירון, הצלה צפת, הצלה חיפה, הצלה גלבוע, הצלה יבניאל, הצלה טבריה, הצלה בית שמש, הצלה מודיעין עילית והצלה אלעד.

בישיבה סוכם עוד כי במהלך השבת שלאחר ל״ג בעומר יוותרו כוחות רבים בהם תחנה וניידות טיפול נמרץ, ע״פ ההערכות עשרות אלפי איש ישהו בשבת בהר מירון ובכל הסביבה. אוהל מד״א שיוקם במתחם בני עקיבא יישאר גם במהלך השבת כמתחם הרפואי ועד עזיבת אחרון המתפללים.

מתנדבי וכונני ארגוני ההצלה ישהו בכל מרפאות מד״א במתחם המהדרין וגם במתחם המרכזי של מד״א בבני עקיבא ויעניקו עזרה וסיוע בכל שעות היממה.

לקראת הישיבה המשותפת של בכירי מד״א יחד עם ראשי ונציגי ארגוני ההצלה מכל הארץ הפועלים תחת מד״א, קיימו נציגי מד״א סיור מקצועי ורחב במתחם ציון הרשב״י. הסיור התקיים גם במתחם הציון וגם בכל מעלה ההר על מנת לאבטח את כל מתחם הר מירון בצורה הטובה ביותר.

מנכ״ל מד״א רמ״ג אלי בין - ״גם השנה אנחנו נערכים לאבטח את המבצע הגדול ביותר של השנה, מבצע הילולת ל״ג בעומר במירון בצל המתנה להוראות המשטרה ומשרד הבריאות עקב מגיפת הקורונה. יחד עם זאת בתקווה לחזרה לשגרה קיימנו סיורים וישיבות מקצועיות ויחד עם כל ארגוני ההצלה החרדים הפועלים תחת מד״א, אנחנו ערוכים לאבטח רפואית את מאות האלפים שיגיעו להתפלל במקום. מבצע מירון של מד״א יימשך עד יום ראשון".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר