מידע חינם וללא כוונת רווח

היתר מיוחד: לחזור מחופשת הלידה, היישר לחל"ת

"כשאשתי חזרה מחופשת הלידה, התברר לה שהמעסיק לא יכול להוציא אותה לחל"ת בלי היתר מיוחד" חפשו גם אתם במאגר המידע המקיף ביותר על זכויות תושבי ישראל (מעניין)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

למען האמת, נתקלתי לראשונה ב"כל זכות" כשחיפשתי בזמנו מידע שעזר לי בתקופה שבה אשתי הייתה לקראת סיום חופשת הלידה. בדיוק פרצה הקורונה, והמעסיק שלה הודיע לה כי היא הוצאה לחל"ת ועל כן היא לא תשוב לעבודה לאחר חופשת הלידה. לא כל כך ידענו מה לעשות וגם אחרים שהתייעצנו איתם לא ידעו מה מגיע לה ומה לא ומה הזכויות שלה במצב הזה, ואני הייתי מוכן לזקק את המידע מכל מקום שאמצא אותו.

בסופו של דבר, רק באתר "כל זכות" מצאתי תשובה ברורה ולפיה, בשל מצבה ואף על פי שכל כך הרבה אנשים הוצאו לחל"ת בקורונה, הרי שאותה, לאחר הלידה לא יכולים להוציא לחל"ת ללא היתר מיוחד. לאחר שהראנו למעסיק את מה שכתוב באתר "כל זכות" בנושא, הוא החזיר אותה לעבודה על אף הקורונה.

מה שחשוב לי לציין, זה ש"כל זכות" הפתיעה אותי במיוחד. כבר בהתחלה ראיתי שההסברים כתובים ממש בשפה פשוטה, שכל אחד יכול להבין, וגם מבנה העמודים, ההדגשות והעיצוב, פשוט הגישו לי את הפתרונות על מסך של כסף... כשהתעמקתי באתר הזה, גיליתי שם חלוקה לקריטריונים של זכאויות כמו "קורונה", "תעסוקה וזכויות עובדים", "בריאות", "חינוך" ועוד לא מעט נושאים. מצאתי שם אפילו כותרת של "חרדים", המפנה לכל הזכויות הרלוונטיות לציבור שלנו... כיוון שאני טיפוס שאוהב לדעת דברים, מאז "כל זכות" הפך להיות אתר הבית שלי...

אחת לשבוע אני מגיע ולומד מהמאגר הנפלא הזה עוד ועוד זכויות, שאני מרגיש שליחות לחלוק עם החברים שלי בכולל. המכרים הקרובים אלי כבר מכירים השיגעון שלי שאני מתקשר אליהם מפעם לפעם ואומר להם "תבדקו כך", "מגיע לכם כך" וכו'.

בכל מקרה, מה שרציתי להדגיש זה שבעוד שבמקומות אחרים ההסבר הוא בשפה נוקשה יחסית, ב"כל זכות" המידע ממש מוגש באופן נוח ומונגש לכל אחד – לא רק לעסקנים כמוני...

בקיצור, אני ממליץ גם לכם לנסות את המאגר הזה (שמאושר כמובן בכל הפלטפורמות הכשרות) ולהחכים במה שמגיע לכם!

חפשו גם אתם ב"כל זכות", מאגר המידע המקיף ביותר על זכויות תושבי ישראל, בחינם וללא כוונת רווח>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר