ישיבת ההסדר החרדית

"להיות חרדי גם בבית מדרש וגם בחיי המעשה"

סדר יום ישיבתי בעיון ובקיאות עומד בבסיסה של ישיבת ההסדר החרדית הראשונה מסוגה, המכינה את בוגריה לעולם המעשה עם שירות צבאי מותאם • יום פתוח להיכרות (חרדים)

הישיבה דוגלת בהכנת הבחור להיות חרדי, בן תורה אמתי, גם בבית המדרש וגם בחיי העבודה והמעשה. (צילום: יח"צ)

ישיבת ההסדר החרדית "דרך חיים" היא מוסד יחודי מסוגו, בכך שלצד היותה ישיבה גדולה חרדית עם הקפדה בלתי מתפשרת על רמת הלימודים ועל הרמה האישית של בני הישיבה - משולבים בה גם לימודים לתואר ראשון ושירות טכנולוגי-מקצועי בצה"ל.

הישיבה דוגלת בהכנת הבחור להיות חרדי, בן תורה אמתי, גם בבית המדרש וגם בחיי העבודה והמעשה.

רוצים עוד פרטים? כנסו>>

בשונה ממסלולי הגיוס החרדיים 'הרגילים' שמפנים את הבחור ליחידות קרביות, בישיבת דרך החיים ממשיך הבחור לעולם המחשוב ביחידות המודיעיניות והטכנולוגיות.

מסלול ההסדר של הישיבה הוא 5 שנים, מתוכן שלוש שנים לומדים בישיבה ושנתיים משרתים בצבא.
בשנת הלימודים תשפ"ב תפתח את הישיבה את המחזור התשיעי.

חרדי אמתי בכל שלבי החיים

המסלול כולל חמש שנים: בשנתיים הראשונות לומד הבחור בישיבה בבית המדרש בשני סדרים: עיון ובקיאות, עם דגש אליבא דהלכתא. בשעות הערב לומדים בתכנית לימודים אקדמאיים שמותאמים לתכניות המחשוב השונות בצבא.

לאחר מכן עובר הבחור לשנתיים למסלול גיוס ביחידות המודיעיניות והטכנולוגיות בשירות יומי, כאשר הוא ממשיך להיות חלק מהישיבה ובשעות הערב חוזר לבית המדרש ולמסגרת התורנית.

לאחר השירות, רוכש הבחור ניסיון משמעותי ביחידות היוקרתיות המודיעיניות והטכנולוגיות ויחד עם הלימודים האקדמאיים שרכש במהלכן הוא יוצא לשוק ההיי-טק עם ניסיון מקצועי משמעותי.

בכל מהלך השירות הצבאי נשאר הבחור חלק מהישיבה לכל דבר ועניין: בערבים, בשבתות ובחגים וכדומה.

רוצים עוד פרטים? כנסו>>

סדר היום האינטניסיבי בישיבה, ולימודי הגמרא ברמה הגבוהה, מתאימים לבחורים רציניים בלבד, בגילאי 17-21, שמעוניינים ללמוד להיות חרדי אמתי בכל שלבי החיים: בבית המדרש ובעולם המעשה.

ביום שני הקרוב, כ"א באייר 3/5, יערך בישיבה "יום פתוח" לרישום לשנת הלימודים תשפ"ב.

במסגרת היום הפתוח מוזמנים מועמדים בגילאי 17-19 הלומדים בשיעור ג' של ישיבה קטנה או בשיעור א' של ישיבה גדולה - לבקר בישיבת ההסדר החרדית "דרך חיים" ולעמוד על דרכה והנהגתה.
במהלך היום המועמדים ישתתפו בסדר הלכה ובסדר גמרא בבית המדרש, יכנסו לשיעורים השונים ויוזמנו לעבור ראיון אישי עם ראש הישיבה הרב כרמי גרוס ומבחן בפני הרב דוד בלוך - ר"מ בישיבה.
גם הורי התלמידים מוזמנים ביום זה, לסייר בישיבה, לראות את סדריה ואת תנאי החיים שבה, ולשוחח ולהכיר את צוות הרבנים ואת ראש הישיבה.
היום הפתוח מיועד גם לתלמידי ישיבות תיכוניות חרדיות הצפויים לסיים את לימודיהם בישיבה בסוף השנה.
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר