חדש בקופת החולים

הטבות וכיסויים שאינם כלולים בסל הבריאות

סל שירותים מקיף • תכנית לשירותי בריאות משלימים של 'מאוחדת' מעניקה מעטפת כיסויים ושירותים רפואיים שאינם כלולים בסל הבריאות • הכיסוי הרפואי המקיף ביותר (בריאות)

"הכיסויים החדשים חיוניים כדי לשמור על בריאות המשפחה" (צילום: שאטרסטוק)

תכנית הבריאות שב"ן (שירותי בריאות נוספים ) של מאוחדת כוללת הטבות וכיסויים רבים שאינם כלולים בסל הבריאות של המדינה– החל מטיפולי שיניים משמרים בעלות של 20 ש"ח בלבד, דרך סל שירותים מקיף לתקופת ההיריון ולאחר הלידה, אפשרות לבחירת מנתח ומרכז רפואי, השתתפות ברכישת תרופות ואביזרים רפואיים, טיפולים רגשיים לילדים, מימון טיפולים רפואיים בחו"ל, רפואה משלימה ועוד.

20 ש"ח לחודש ואתם בפנים >>

לוריא שמואלי, מנהלת השב"ן במאוחדת: "הרובד הרפואי המשלים מעניק מעטפת כיסויים ושירותים רפואיים שאינם כלולים בסל הבריאות אשר חיוניים כדי לשמור על בריאות המשפחה"

כולנו מכירים את האיחולים השגרתיים "העיקר הבריאות", "שנה של בריאות טובה" או" רק בריאות ".

לעיתים, כדי להבטיח שגם בזמן מחלה או אירוע בריאותי יהיה לנו את הכיסוי הרפואי המקיף והאיכותי ביותר, שיאפשר לנו לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר, וכדי שגם בשגרה נוכל לדאוג לשמור ולתחזק את הבריאות שלנו ושל ילדינו בצורה המיטבית, חשוב לדאוג שיהיה בבעלותנו כיסוי רפואי נרחב מבעוד מועד. בדיוק לצורך כך פעלה מאוחדת ויצרה את תכנית הבריאות המשלימה – השב"ן.

לוריא שמואלי, מנהלת השב"ן במאוחדת מסבירה על חשיבות הצטרפות מבוטחי מאוחדת לתכנית זו: "לצערנו, צרכי הבריאות של המשפחה, הן בשגרה והן , חס וחלילה, בעיתות מחלה או משבר בריאותי, אינם מכוסים במלואם במסגרת סל הבריאות הבסיסי שמספקת המדינה. מסיבה זו ומתוך רצונה של מאוחדת להיטיב עם מבוטחיה, נולד הרובד הרפואי המשלים שמעניק מעטפת כיסויים והשלמה של שירותים רפואיים שאינם כלולים בסל הבריאות אשר חיוניים כדי לשמור על בריאות המשפחה".

מצטרפים בקלות, כנסו >>

"קחו למשל את בריאות הפה", מוסיפה הגב' שמואלי "אחוז לא מבוטל של מבוטחים נאלצים לוותר על טיפולי שיניים מסיבות כלכליות, למרות שמומחים חוזרים ומזהירים מפני נזקים בריאותיים ואסתטיים הנובעים מהזנחה ודחיית הטיפול. מבוטחי שב"ן מאוחדת מקבלים טיפולי שיניים משמרים בעלות של 20 ₪ בלבד! כך יכולים כל בני המשפחה לשמור על בריאות הפה בעלות שווה לכל נפש וכיס ולהיות רגועים שעשו כל מה שצריך למען בריאותם".

"דוגמא נוספת", מציינת הגב' שמואלי, "במסגרת תכנית הבריאות הנוספת שמציעה מאוחדת, כלול סל מקיף לתקופת ההיריון ולאחר הלידה, המספק מענה ייחודי לבדיקות וטיפולים במהלך התקופה וכן הטבות שונות לאחר הלידה, ביניהן: הבראה ליולדת מילד ראשון ועד 6 ימי הבראה מילד רביעי. כל אישה יודעת כמה משמעותיים ימים אלה להתאוששות, החלמה וצבירת כוחות לפני החזרה הביתה".

"ואם אתם זקוקים לייעוץ רופא מומחה, בשב"ן מאוחדת תקבלו עד 6 ייעוצים כאלה בשנה (שני יעוצים לילדים עד גיל 4) כדי שתהיו בידיים המקצועיות הטובות ביותר ותקבלו את חוות הדעת המקצועית ביותר".

תכנית השב"ן של מאוחדת כוללת הטבות וכיסויים רבים נוספים כדוגמת : אפשרות לבחירת מנתח ומרכז הרפואי במגוון ניתוחים, השתתפות ברכישת תרופות ואביזרים רפואיים, טיפולים רגשיים לילדים, מימון טיפולים רפואיים בחו"ל, רפואה משלימה ועוד. כל אלה מעניקים למשפחה שלכם מעטפת של שירותי בריאות איכותיים במגוון גדול של תחומים.

"כל מבוטח הקופה יכול לבחור להצטרף לתכנית השב"ן ", מוסיפה שמואלי, "בהתאם לדמי חבר חודשיים משתלמים (לפי טווח גילאים) וליהנות מחבילה של שירותים בהתאם למסלול שבחר" עוד מוספיה שמואלי כי "להבדיל מהביטוחים הפרטיים, לתכנית השב"ן של מאוחדת, יכול להצטרף כל מבוטח, בכל גיל ובכל מצב רפואי. מבוטחי מאוחדת יכולים לבחור בתכניות שב"ן – " מאוחדת עדיף " ו "מאוחדת שיא ", הנבדלות האחת מהשנייה בהיקף הכיסויים והשירותים הכלול בהן. תכנית מאוחדת עדיף הינה הרובד הבסיסי של שירותי הבריאות הנוספים ו"מאוחדת שיא" הינה תוכנית רחבה יותר מ "מאוחדת שיא" וכוללת שירותים נוספים.

שתי התכניות מהוות עוגן רופאוי בטוח ומעניקות ערך מוסף משמעותי בכיסויים ושירותים למבוטחי מאוחדת".

לסיכום- כאשר מדובר בבריאות שלכם ושל משפחתכם, אל תתפשרו על פחות מהמענה המקיף והבטוח ביותר- תכנית שירותי הבריאות הנוספים של מאוחדת.

20 ש"ח לחודש ואתם בפנים >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר