האדמו"ר יערוך תפילה

עקב המצב הבטחוני בוטלה העליה לקברו של ר' שלמה מזוועהיל

למרות ההכנות הרבות והתאום עם חברת אגד, לאור המצב הבטחוני הרעוע בציר אבו תור וסביבותיה בוטלו הנסיעות המאורגנות ולא תתקיים עליה המונית לציון (חרדים, מקודם)

לאור המצב הבטחוני הרעוע בציר אבו תור וסביבותיה (צילום: באדיבות המצלם)

"אוי רבי ר' שלומקה, לאחר עשרות שנים, בהם יהודים מתדפקים על ציונך, קורעים שערי שמיים וזוכים בישועות מופלאות מעל לדרך הטבע כבש שנה שניה ברציפות, שביום ההילולא לא תתקיים עליה המונית לציון!"

ציונו הק' של הרה"ק רבי שלמה זיע"א, מהווה מוקד לעליה המונית של כלל הציבור 76 שנה נודע כמקום תפילה וישועה לרבים. רבבות מעידים כי זכו לישועה בזכות ההבטחה המפורסמת של הרבי הרה"ק רבי שלמה מזוועהיל זיע"א לסייע לכל המסייעים למוסדותיו.

חסידיו התבטאו: "לאחר שנת קורונה ואסונות רבים שנחתו עלינו, צפינו באופן מיוחד ליום הילולת הקדוש רבי שלומקה מזוועהיל זיע"א שיחול בשבת הקרובה, צפינו לעלות על ציונו ולהעתיר שיפעל עבורינו ממרומים וישפיע צינורות שפע לכל ישראל. אך לצערינו הרב, למרות ההכנות הרבות והתאום עם חברת אגד על סיעות מאורגנות לרווחת הרבים."

לאור המצב הבטחוני הרעוע בציר אבו תור וסביבותיה בוטלו הנסיעות המאורגנות ולא תתקיים עליה המונית לציון.

כמידי שנה, כ"ק האדמו"ר שליט"א יערוך תפילה מיוחדת בציונו הקדוש לאור המצב, השנה התפילה תעמוד בסימן מיוחד שלוחו של אדם כמותו' ושליחי המוסדות יעתירו שם אחר שם לישועה ורחמים. כך שגם השנה, כל אחד יוכל לזכות להדליק נר או להזכרת שמו ע"י שליח בציון הקדוש.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר