מספר המצטרפים מוגבל

מחר הגרלת יד לאחים על ס"ת של גדו"י; האדמו"ר מויז'ניץ כתב אות

דריכות ביד לאחים לקראת ההגרלה ההיסטורית שתיערך מחר על ספר התורה המיוחד שכתבו גדולי ישראל בין כלל השותפים לפעילות הקודש • האדמו"ר מויז'ניץ קיבל במעונו את ראשי יד לאחים, הרים תרומה למצוות פדיון שבויים שעורך הארגון, בירך את השותפים בפעילות וכתב אות בספר התורה • במוקד ההרשמה מפצירים בציבור שלא לחכות לשעות העומס של הרגע האחרון, ואומרים: מספר המצטרפים להגרלה מוגבל, ומכסת המשתתפים החדשים מתמלאת במהירות (חרדים)

חבר מועצת גדולי התורה, האדמו"ר מויזנ'יץ בכתיבת האותיות, עם משלחת יד לאחים (צילום: ללא קרדיט)

משלחת מיוחדת של ראשי יד לאחים ביקרה השבוע במעונו של חבר מועצת גדולי התורה כ"ק מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א, כדי להציג בפניו את פעולות מחלקות ההצלה השונות, לקבל את ברכתו ולזכות שמרן יכתוב אות בספר התורה המיוחד שעליו יערוך יד לאחים מחר הגרלה (רביעי) בין כל השותפים למצוות פדיון שבויים של הארגון.

בפתח הפגישה המיוחדת סקר הרב חיים דויטש, מבכירי המרצים ביד לאחים את פעילות המחלקות השונות הפועלות להצלת יהודים משבי בידי בני ניכר, ולאחר מכן הציג בפני האדמו"ר את הרב שמואל ליפשיץ מראשי יד לאחים, שאביו הגה"ח הרב שלום דב ליפשיץ זצ"ל עמד בקשר הדוק עם מרן כ"ק האדמו"ר בעל ה'ישועות משה' זיע"א אשר חיבב מאוד את פעילות יד לאחים ואף עזר ותמך בפעולות הברוכות.

ראשי יד לאחים התרגשו כאשר האדמו"ר הביע את רצונו ליטול חלק באופן אישי בפעילות הקודש למען חיזוק וביצור חומות מערכות ההצלה, והרים תרומה כמניין ש"י שקלים למצוות פדיון שבויים.

להצטרפות להגרלה לחצו כאן

מאוחר יותר התכבד אדמו"ר שליט"א להצטרף לגדולי ישראל אשר כתבו את האותיות הראשונות בספר התורה המיוחד שעליו יערוך יד לאחים הגרלה בין כלל התורמים והשותפים לפעילות החשובה, ולאחר מכן בירך את המסייעים לפעילות יד לאחים כי יזכו לגדל ילדים יראי שמיים ולהתברך בכל מילי דמיטב מתוך בריאות והצלחה.

ביד לאחים אומרים כי בציבור נרשמה התעניינות שיא בהגרלה הנדירה על ספר תורה המיוחד של גדולי ישראל. מאז יצאה ההודעה על קיום ההגרלה, המוני בית ישראל מציפים את המוקד הטלפוני בבקשה להצטרף אליה כדי לממש את חלום חייהם בדמות הכנסת ספר תורה לבית הכנסת שלהם, לזכותם ולעילוי נשמת יקיריהם ולהנציחם במזכרת נצח.

במוקד ההרשמה מפצירים בציבור שלא לחכות לשעות העומס של הרגע האחרון, ואומרים: מספר המצטרפים להגרלה מוגבל, ומכסת המשתתפים החדשים מתמלאת במהירות. אנו ממליצים לכל מי שרוצה להכניס את ספר תורה המיוחד לזכותו או לעילוי נשמת יקיריו, להצטרף כבר עכשיו באמצעות חיוג למוקד שתוגבר משמעותית בימים אלו.

ההגרלה תתקיים בעז"ה מחר יום רביעי א' בסיון - לכניסה מידית להגרלה חייגו כעת 9234* או לחצו כאן,

להצטרפות להגרלה לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר