אחד היה ואיננו...

המיזם שינציח את הרב החרדי פורץ הדרך!

מכתבם המרגש של בני משפחת הרב ישעיהו הבר, על החלום שנקטע, הבית שהרב הבר לא הספיק לבנות ועל המיזם המרגש שבימים אלו קורם עור וגידים • האיש והאגדה (חרדים)

(צילום: יח"צ)

שנה לאחר פטירת איש החסד הרב ישעיהו הבר, מקים ומייסד עמותת מתנת חיים, בני משפחתו וידידיו הרבים של הרב הבר עוסקים כעת במיזם מיוחד שינציח את שמו וזכרו בשכונת הר נוף שם גדל כל חייו.

במכתבם המרגש מספרים בני המשפחה על הכאב הגדול שעדיין לא נרפא ועל החלום שאבא לא הצליח לממש בחייו, ולא, אין מדובר בארגון החסד אותו בנה מהמסד ועד הטפחות, ארגון שהציל חיים של אלפי אנשים ללא כל תמורה.

כאן מדובר במיזם מסוג אחר לגמרי, מיזם אשר ידגיש את זכרו של הרב הבר דווקא מהצד התורני שלו, מעמדו כר"מ וראש ישיבה, אשר ממקום משכנו בהר נוף הרביץ תורה לאלפי תלמידים. זכרונו של הרב הבר כאיש טוב לב, לכל ילד ובחור בבית הכנסת, זכרונו כאיש יודע ספר ומגיד מישרים אשר שיחותיו הרבות זעזעו את קירות בית הכנסת.

במיוחד, במיוחד זכורה תפילתו המרגשת, בתפילת נעילה ביום הכיפורים, בימי חג ומועד או סתם בימי חול ושבת כשאף אחד לא רצה לגשת, אך כשהוא ניגש, הקירות רעדו, התפילה הייתה אחרת לגמרי כפי שמספרים ידידיו הרבים.

בית הכנסת הזה נמצא עכשיו במצוקה!

הקלק כאן כדי לקחת חלק בבנין בית ה' ולתת כבוד לתורה!>>

אם ר' שעי'ה היה כאן, הוא היה נעמד ועושה הכל כדי שבית הכנסת יעבור סוף סוף למשכנו החדש, כדי שמאות הרבנים וראשי הישיבות המפארים את בית הכנסת יזכו ללמוד בהיכל מרווח ובמשכן קבע, ללא רעשים מבחוץ, ללא הפסקות חשמל וללא ארונות וכסאות ישנים ועלובים.

בית הכנסת החדש ייבנה כולו לזכות ולעילוי נשמת הרב ישעיהו הבר זצ"ל, זה יהיה המקום שלו בהר נוף!

בנו ואביו של הרב הבר מתחננים במכתב המרגש:

זו ההזדמנות עבורנו ועבור כל ידידיו ומוקיריו של ר' שעי'ה זצ"ל להנציח את זכרו היקר בבית הכנסת שאותו כה אהב, ונוכל בס"ד להגשים את חלומו הגדול ולקדש שם שמים בבניין המפואר לה'.

כל תרומה קטנה שלכם, תהיה עוד אבן לזכרו של ר' שעיה!

אנו מבקשים את עזרתכם כדי שנגיע ליעד, אם באמצעות תרומה עצמאית או באמצעות גיוס מאחרים. יחד נטה כולנו שכם, בכל כוחנו למען בניית בית הכנסת.

מה נאה ומה יאה הזכות הכבירה שזכרו הטוב יונצח לדורות עולם בהיכל בית המדרש הקדוש שכל כך אהב ושבו התפלל כל ימיו, כאשר כל אלפי השעות של התורה, התפילה והחסד ייטיבו לנשמתו ויעשו לו נחת רוח במרומים, לנצח!

תרום כבר עכשיו ותן כבוד לתורה!

הקלק כאן כדי לקחת חלק בבנין בית ה' ולתת כבוד לתורה!>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר