ההרשמה נסגרת!

שעות אחרונות להגרלת יד לאחים על ס"ת עוד לפני החג

תכונה רבה ביד לאחים לקראת ההגרלה על ספר התורה המיוחד של גדולי ישראל שיוגרל הערב בין כלל השותפים למצוות פדיון שבויים של יד לאחים ויהיה רכושו הפרטי של הזוכה בו • פניות רבות מיהודים שמשתוקקים להנציח את זכר יקיריהם בספר תורה מהודר, זורמות כל העת למוקד ההרשמה • שמו של הזוכה יפורסם עוד הלילה • כזכור, מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א כתבו את האותיות הראשונות בספר התורה המיוחד (חרדים, מקודם)

"דווקא בימים סוערים אלו, כל יהודי רוצה לזכות בספר התורה" (צילום: יח"צ)

התעניינות שיא בהגרלת הענק ההיסטורית והנדירה שתערך הלילה על ספר תורה מהודר ומפואר בין כלל התורמים והמסייעים למצוות פדיון שבויים. למוקד שפתח יד לאחים להרשמה להגרלה מגיעים פניות רבות ומגוונות של יהודים מכל רחבי הארץ המבקשים לזכות בקיומה של המצווה הנדירה.

במסגרת הזכייה הגדולה והחשובה בספר תורה מהודר ומפואר, מזכירים ביד לאחים, יקבל העולה בגורל גם את מימון העלות של מודעות רחוב המבשרות על הכנסת ספר התורה, ואפילו במימון התהלוכה לבית הכנסת של הזוכה המאושר. "דווקא בימים סוערים אלו, כל יהודי רוצה לזכות בספר התורה המיוחד שאת אותיותיו הראשונות כתבו גדולי ישראל" אומרים בארגון. מצוות כתיבת ספר תורה טומנת בחובה סודות גדולים וסגולות נפלאות.

להצטרפות להגרלה לחצו כאן

ממוקד יד לאחים נמסר על פניות מרגשות ביותר שהגיעו למוקד בימים האחרונים. כך, למשל, היו אלו בני משפחות רבים שבקרבם בוערת השתוקקות זה זמן רב להנציח את זכר יקיריהם בספר תורה מהודר. הללו התארגנו במשותף, כשהם מגייסים לשם כך את כל בני המשפחה המורחבת. כולם התקשרו להירשם להגרלה במוקד יד לאחים, במטרה להגדיל את סיכוייהם בזכייה הגדולה.

מהמוקד הטלפוני נמסר כי ההרשמה להגרלה תיסגר היום בשעה 22:00 בדיוק, והציבור להקדים ולהתקשר מוקדם ככל האפשר. להשתתפות בהגרלה חייגו ליד לאחים 9234* או כנסו לאתר יד לאחים

להצטרפות להגרלה לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר