בואו להיות חלק מההצלחה:

הזדמנות עסקית במרכז המסחרי של רמת בית שמש ד'

שטחי מסחר בלב השכונה החדשה בעיר העתיד המתפתחת • החל מ-900 אל"ש בלבד • רייסדור מציעה שטחי מסחר בלב השכונה החדשה והמתפתחת רמת בית שמש ד' (נדל"ן, עסקי)

שטחי המסחר ממוקמים בקומת הקרקע של הפרויקט המצליח (צילום: יח"צ)

שכונת רמת בית שמש ד' מהשכונות החדשות והמתפתחות ביותר בעיר בית שמש, תכלול מספר רובעים עם תכנון לכ-10,000 יח"ד. השכונה שמיועדת לאוכלוסייה החרדית, צפוייה לגדול מדי שנה באלפי משפחות מהאוכלוסייה החרדית ובאלפי יחידות דיור חדשות. עתודות הקרקע הנרחבות בית בית שמש הפכו את העיר למקום המבוקש ביותר לזוגות הצעירים ולמשפרי הדיור במגזר החרדי.

המרכז המסחרי שבונה רייסדור מתפרש על פני 1,270 מ"ר, שטחי המסחר ממוקמים בקומת הקרקע של הפרויקט המצליח של החברה בו נמכרו כל הדירות במהירות שיא. המרכז ממוקם, כאמור בלב השכונה, מה שמבטיח תנועת לקוחות ערה, מרקם עירוני עם רוח תוססת, ומתוככנן להיות ה"גאולה " של רמת בית שמש ד'.

לפרטים ולהשקעה - כנסו>>

30% מהחנויות ושטחי המסחר כבר נמכרו לסוחרים ולמשקיעים ולבעלי רשתות במגזר החרדי, שמבינים שהעיר בית שמש שצפוייה למנות בעשור הקרוב כ-250 אלף תושבים, ורמת בית שמש ד' בפרט היא עיר העתיד של המגזר החרדי. השקעה היום במסחר בעיר העתיד תניב תשואות מכובדות תוך עליית ערך מובטחת בנכס.

גודל החנויות במרכז המסחרי הם בין 40 מ"ר ל200-מ"ר. המחיר למ"ר 23,000-25,000 שקלים. בהתחשב בתשואה חודשית של 110-140 שקלים למ"ר, מדובר בהשקעה נדל"נית איכותית ויציבה עם פוטנציאל רב.

חברת 'רייסדור', הקימה בשנים האחרונות פרויקטים בהיקפים של מאות מיליוני שקלים – שכונות מגורים הכוללות פיתוח סביבת מגורים יוקרתית ומפנקת ומרכזי מסחר ומשרדים, ביניהם ניתן למנות את שכונת 'מרום שיר' בגבול בני ברק – רמת גן, מרכז רייסדור באלעד, מרכז מסחרי רייסדור בבני ברק, song towers בגבעת שמואל, שיר בחריש ועוד.

המקצועיות הבלתי מתפשרת, השאפתנות, ההקפדה על איכות בסטנדרטים גבוהים, עד לפרטים הקטנים, כמו גם העמידה האדוקה בלוח הזמנים, היחס האישי והשירות הפרטני, הפכו את החברה למודל לחיקוי בענף ייזום הנדל"ן בישראל.

לפרטים ולהשקעה - כנסו>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר