בקו האש:

כך המתנדבים החרדים בגופי הביטחון עמדו לימין הנפגעים במהלך ימי מבצע "שומר החומות"

ראובן פינסקי המשמש כמנכ"ל הרשות לשירות לאומי אזרחי הגיע במהלך הימים האחרונים לביקור בעיר אשדוד שהייתה בקו האש וספגה מטח רקטות מעזה ללא הרף • המנכ"ל פגש את המתנדבים החרדים בגופי הביטחון וההצלה אשר פעלו בקור רוח והיו ערוכים לתת מענה לכלל נפגעי המבצע • מנכ"ל הרשות: "תרומתם של המתנדבים החרדיים לכלל אזרחי ישראל היא אדירה" (חרדים, מקודם)

(צילום: באדיבות המצלם)

מנכ"ל הרשות לשירות לאומי אזרחי, ראובן פינסקי, הגיע במהלך השבוע האחרון לביקור וסיור מיוחד בעיר אשדוד הדרומית שם הוא נועד עם בני שירות חרדים המשמשים כמתנדבים בגופי הביטחון וההצלה אשר פעלו רבות ועמדו בקור רוח לימין הנפגעים במהלך ימי מבצע "שומר החומות".

ביקורו של מנכ"ל הרשות לשירות לאומי אזרחי בעיר אשדוד נערך ברקע המצב הביטחוני ומבצע "שומר החומות" שהתקיים במהלך אחד עשר יום האחרונים, דבר שהשפיע רבות על אזרחי ישראל כולם ועל תושבי הדרום שהיו בקו האש בפרט.

המתנדבים החרדים בגופי הביטחון שרבים מהם נכנסו לכוננות בימי המבצע הביטחוני מיד לאחר שפעלו באסון הנורא הר מירון הוכיחו יכולות יוצאות דופן בתרומתם יוצאת הדופן לתושבי הדרום שהיו בקו האש במהלך ימי החירום.

במהלך ביקורו אמר מנכ"ל הרשות לשירות לאומי אזרחי כי הוא מופתע לטובה מההתנהגות יוצאת הדופן של המתנדבים החרדים בגופי הביטחון וההצלה, וכי תרומתם לחברה ולכלל אזרחי ישראל היא אדירה.

מנכ"ל הרשות הוסיף ואמר כי, למרות המצב הביטחוני, ולמרות האירועים הקשים אותם הם חוו במהלך החודש האחרון ובין היתר אסון מירון החמור - המתנדבים היו ערוכים למצב הביטחוני מראש ונתנו מענה הולם לכלל נפגעי מבצע "שומר החומות".

במפגש המיוחד עם המתנדבים החרדים הוסיף המנכ"ל ואמר, כי "עם ישראל כולו גאה בכם, מודה לכם ומגבה אתכם". המנכ"ל הוסיף ואמר כי, "הוכחתם יכולות יוצאי דופן במתן עזרה לכלל הנפגעים בימי החירום, הן בנפגעי חרדה והן באזרחים שנפגעו פיזית ממטח הרקטות, העבודה שלכם מצילה חיים והיא ראוייה להוקרה".

ב"בור" החמ"ל העירוני של עיריית אשדוד

יצוין כי במהלך המפגש המיוחד סיפר שלמה צ. המתנדב בתפקיד בגוף ביטחוני בעיר אשדוד כי הפעילות בימי החירום הללו היא פעילות בלתי פוסקת, לדבריו, "תחושת הסיפוק שממלאת אותי בימים הללו היא מיוחדת, תחושה של הצלת חיים כפשוטו".

יאיר ל. המתנדב כנהג אמבולנס במגן דוד אדום סיפר למנכ"ל במהלך המפגש כי הוא לא חלם שיומו יהיה עמוס כל כך בהצלת חיים כמו במהלך החודש האחרון. המתנדב סיפר כי מאז אסון מירון הוא מגיע כמעט לכל קריאה בכדי להציל עוד ועוד אנשים. גם הוא כמו חבריו סיפר על תחושת סיפוק שגורמת לו להמשיך במעשי החסד הללו לאורך כל שעות היממה.

במהלך ביקורו של מנכ"ל הרשות לשירות לאומי אזרחי, ראובן פינסקי, בעיר אשדוד הוא הוזמן לביקור בעירייה שם קיבל סקירה מפורטת ממנהל המוקד מר דוד דבש על היקף פעולות העירייה שעשו הכל בכדי להגן ולשמור על ביטחונם של תושבי העיר.

לאחר מכן המשיך המנכ"ל לסיור ב"בור" החמ"ל העירוני של עיריית אשדוד הפועל לאורך כל שעות היממה בתקופות החירום. בכירי העירייה ובראשם אריה איטח – קב"ט העיר, סקרו בפניו את מתן השירות המקצועי והמענה המהיר של אנשי העירייה בתקופת החירום.

במהלך הסקירה הוצג בפני מנכ"ל הרשות כיצד בחמ"ל העירייה פעלו לאורך כל ימי מבצע "שומר החומות" בכדי לתת תחושת ביטחון והגנה לתושבי העיר גם בזמנים של אי וודאות ביטחונית.

במהלך המפגש הופעלה אזעקת צבע אדום שהובילה לכניסה של כולם למרחבים המוגנים

המנכ"ל אף ביקר בתחנת מד"א אשדוד שם הוא חיזק ועודד את בני השירות אשר עושים לילות כימים למען ביטחונם של תושבי העיר. המנכ"ל נפגש עם בכירים בתחנה אשר הודו לו על ביקורו המיוחד. במהלך המפגש הופעלה אזעקת צבע אדום שהובילה לכניסה של כולם למרחבים המוגנים והדגישה את האתגרים של צוותי ההצלה בימים אלו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר