השבוע שמעסיק את כולם!

שבוע התעסוקה של המגזר- כל אחד מוצא!

ל'זמן פרנסה', שבוע התעסוקה הגדול של המגזר החרדי, יש תוכנית מסודרת שמוצאת עבור כל אחד משרה מכניסה שמתאימה לו.וובנירים והדרכות לכל ענפי התעסוקה (חרדים)

חוזרים לשוק התעסוקה עם סיום החל"ת (צילום: יח"צ)

רק יומיים חלפו מפתיחתו של שבוע התעסוקה הגדול של מרכזי הכוון ומשרד העבודה, וכבר למעלה מ- 1,000 אנשים נרשמו. ויש צפי לעוד אלפים שיצטרפו במהלך השבוע, מרכזי הכוון ערוכים היטב לקלוט את שלל הפניות, ולסייע לכל פונה למצוא את מקומו בשוק התעסוקה.

במהלך השבוע, מלבד הכלים האיכותיים שיקבלו המשתתפים, וסדנאות ההכנה החשובות. ימסרו וובינרים מרתקים, שיסקרו את כל ענפי התעסוקה השונים ויסבירו כיצד יש לגשת אליהם. בכל יום יגיע מרצה חרדי אחר, שצמח בתחום ההתמחות שלו והצליח להתקדם בו, וישתף את הקהל במסעו האישי ובדברים שהוא למד בדרך.

עבודה קלה אין, אבל חיפוש עבודה קל יש כנסו>>

היום הראשון בשבוע התעסוקה נפתח בסימן משרות פתיחה – משרות למתחילים. ובו נמסר וובינר מיוחד "לבחור נכון" בהגשת נפתלי ליבמן, מאמן תעסוקה ורכז קשרי מעסיקים. נפתלי קיים עם המשתתפים שו"ת מעניין וחשוב בנושא דרכי הכניסה לעולם התעסוקה, והסביר כיצד מתווים דרך להצלחה בקריירה.

היום (ב') מוקדש למשרות אדמיניסטרציה ופיננסים והוא עוסק במשרות הנהלה, חשבונאות וכספים. ואת הוובינר של היום "אין דבר העומד בפני הרצון" ימסור אלי רבינוביץ', מנהל פעילות מגזר חרדי בבנק הפועלים. ויחלוק עם הקהל את סיפורו האישי מלווה בתובנות אישיות ומחכימות, כמי שהתחיל מתפקידי בסיס ועלה מעלה מעלה בצמרת הבנק, עד לתפקיד הבכיר שהוא מאייש כיום.

מחר ביום שלישי המיקוד יהיה בעולם ההייטק הנחשק, איך נכנסים אליו? וכל מה שצריך לדעת בנושא. בוובינר "השער להייטק" היומי ירצה אביגדור רבינוביץ', מנהל המיזם הלאומי לשילוב חרדים בהייטק. והוא יעסוק בכלים, מידע ומסלולים להשתלבות נכונה בהייטק.

יום רביעי הוא יום המשרות המקצועיות, לרבים מאיתנו יש הכשרה ותעודה במקצוע מסוים. היום הזה מוקדש להשמה ולשימוש במקצוע על מנת להשתלב במשרה נחשקת ומכניסה, בתפריט: מגוון ענק של משרות חמות בכל תחום מקצועי. את הוובינר "איך לבנות קריירה מנצחת" יגיש חיים קליגר, יועץ ואסטרטג הנחשב לאוטוריטה בתחום המיתוג במגזר החרדי, ומחבר רב המכר "איך למכור ארטיק לחרדים".

יום חמישי שגם חותם את שבוע התעסוקה, יעסוק במשרות תחבורה ותעשייה. ויעסוק בהכנה ובהשתלבות למשרות מעולם התחבורה, ההובלה, הלוגיסטיקה ועולם הייצור. את הוובינר האחרון ימסור רונן שוורץ, מנכ"ל שוורץ עיבוד שבבי. ויעניק הצצה מרתקת לעולמות התעשייה, מתובלת בסיפור אישי על הצלחה של מפעל משפחתי.

עבודה טובה זו עבודה מכניסה שמתאימה לך!

מלבד הוובינרים המחכימים והמעשירים, המתקיימים בכל יום מימי שבוע התעסוקה בשעה שמונה בערב. שבוע התעסוקה מעניק לנרשמים בכל יום אבחוני תעסוקה מקוצרים ומקוונים בחינם. סימולטור ראיון עבודה, המאפשר לכל מחפש משרה לחוות מכלי ראשון ראיון עבודה, ולהיערך אליו בהתאם, כך שכאשר הראיון האמיתי יגיע הוא יוכל להיות נינוח ושקט.

בנוסף, בכל בוקר נמסרות סדנאות הכנה לעולם התעסוקה, בהן מוכוונים המשתתפים לדרך שבה עליהם לבחור על מנת להצליח. ותינתן האפשרות להגיש בקשה לשוברי מימון לימודים לשלל תעודות ומקצועות, בעזרת השוברים אפשר לקבל סיוע גדול מאד בתשלום שכר הלימוד. מה שעוזר מאד לרבים שחוששים מהעלויות הגדולות, שאף מונעות בעדם מלהתמחות במקצוע מכניס, או לגשת ללימודי תעודה.

היריד מתקיים במרכזי ההכוון התעסוקתי הפזורים ברחבי הארץ, בין התאריכים יב' – טז' סיון (23.5 – 27.5) ומטרתו העיקרית היא "לחזור מחל"ת". כלומר, שוק התעסוקה סבל מטלטלות קשות בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, רבים מהעובדים שהו בביתם תקופת זמן ממושכת, וחלקם לא שבו למשרתם. מרכזי הכוון תחת משרד העבודה, פתחו במיזם החשוב הזה על מנת לסייע, הן למפוטרים והן למחפשי משרה טריים. למצוא את מקומם ולהשתלב בשוק התעסוקה בקלות ובמהירות.

אז קדימה לעבודה!

הרשמו עכשיו לשבוע התעסוקה, ותתחילו להתפרנס>>>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר