45%-35% בכל חנויות הרשת ובאתר האונליין

סייל קיץ לוהט ומשתלם ברשת הצורפים

הזדמנות נדירה ליהנות מההנחות הכי משתלמות, על כל מגוון פריטי רשת הצורפים ובאתר האונליין • הצורפים, מותג כלי הכסף היודאיקה הבינלאומי המוביל, פותח את הקיץ עם ה-SUMMER SALE השנתי ואתם בהחלט לא רוצים לפספס את זה! (צרכנות, מקודם)

מאות פריטים בהנחות משתלמות במיוחד (צילום: יח"צ)

במסגרת סייל קיץ לוהט ומשתלם ברשת הצורפים ישנה הזדמנות לקהל הצרכנים להתחדש עם פריטים מעוצבים ממגוון הקולקציות של הצורפים, בהנחות משתלמות במיוחד של 45%-35% על כל החנות ובאתר האונליין!

כבר שנים שמותג הצורפים מוביל את שוק כלי הכסף עם המבחר העשיר ביותר של עיצובים מקוריים, מרהיבים ואומנותיים הנצרפים ע"י צורפים מובילים מרחבי העולם, ומאפשר לקהל הלקוחות לכבד שבתות, חגים ורגעים מרגשים עם פריטים ייחודיים, המפארים את השולחן.

בין מבחר הפריטים המעוצבים תוכלו למצוא מאות מוצרים בהנחות משתלמות במיוחד, לדוגמא: סט חתן מדגם תלתן קל ב-1,200 ₪ בלבד במקום 2,189 ₪, סט גביע צלחת מדגם ליבורנו ב-850 ₪ בלבד במקום 1,584 ₪, כלי למים אחרונים עם שרשרת ענבים ב-1,060 ₪ בלבד במקום 1,922 ₪, וזוג פמוטים מדגם בן יהודה מיקרו ב-1,080 ₪ בלבד במקום 1,800 ₪.

יעקב מרדינגר, צורף אמן ובעלי הצורפים מציין כי הצורפים שמה לה למטרה לאפשר לכל אחד, לכבד את שולחן השבת והחג עם פרטי אומנות ייחודית. "עבורי זו שליחות לאפשר לכל בית יהודי באשר הוא להדר בכבוד השבתות והחגים. סייל הקיץ המשתלם של הצורפים מעניק הזדמנות לקהל הצרכנים ליהנות מפריטים יוקרתיים ואיכותיים במחירים שווים מתמיד."

רשת הצורפים ממשיכה כל העת להתחדש ולהציע מגוון דגמים חדשים בסגנונות עיצוב מלכותיים לצד דגמים קלאסיים בקו אלגנטי חלק. מוצרי הצורפים הינם היחידים המצוידים בתעודת הערכה מקורית ISI המעידה על איכות ואותנטיות הפריטים. על מנת לשמר את איכות וברק הפריטים באופן המיטבי, הצורפים מציעה פיתוח בלעדי - ציפוי (HSP) Hazorfim Silver Protect - שכבת הגנה למניעת השחרה, המעניק הגנה מלאה לכלי הכסף שלכם לאורך שנים, ניתן להזמין שירות זה למוצרים חדשים או ישנים.

המבצע ימשך בין התאריכים ג'-ט"ז תמוז (13-26.6) בסניפי הרשת, לחברי מועדון ולמצטרפים חדשים, למעט קולקצייתY.M . ללא כפל מבצעים והטבות, בתוקף עד 26.6. או עד גמר המלאי

לפרטים נוספים ניתן לפנות למוקד הצורפים: 072-3700368, באתר האונליין www.hazorfim.co.il , או בסניפי הרשת בירושלים, בני ברק, תל אביב, רעננה, כפר דניאל וחיפה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר