להתארח

ביקור משפחתי בירושלים

קשר משפחתי הוא נושא חשוב, בין ההורים לאחים ולדור ההמשך. משפחות רבות שמעוניינות לשמור על קשר, מתאמות הגעה לסופי שבוע זה לזה. כך משפחה מבני ברק מגיעה ביום שישי בבוקר אל המשפחה בירושלים, או ממקומות אחרים ברחבי הארץ (אירוח, מקודם)

פתרונות הולמים ללינה עבור כל אחד מבני המשפחה (צילום: pixabay)

ביקור משפחתי

השהייה של השעות הרבות של סוף השבוע יחד יוצרות היכרות מעמיקה בין בני המשפחה השונים כמו הגיסים, הכלות והבני דודים. כאשר בני הדודים הם בגילאים קרובים זה לזה, נוצר קשר חברי אשר נשמר לאחר מכן לאורך שנים. לאור החשיבות הרבה שההורים מעניקים למפגשים של המשפחה המורחבת, הם מניחים בצד נושאים פחות חשובים כמו סידורי השינה, כיוון שברור להם שהם ימצאו פתרונות הולמים ללינה עבור כל אחד מבני המשפחה.

כשיש כמה ילדים בבית זה ומצטרפים אליהם ללילה אחד בני דודים נוספים האופציה המועדפת היא מיטת חבר שאפשר לפתוח אותה מתוך מיטת היחיד וכך אפשר לישון יחד שניים ולפעמים אפילו שלושה ילדים בשיטה של ראש וזנב. כשמדובר בלילה אחד בלבד, הילדים ייהנו מהחוויה כיוון שגם להם חשוב לשחק וליהנות מזמן האיכות עם הבני דודים. עבור המבוגרים אפשר להשתמש באופציה של ספה נפתחת שהיא ספה נוספת ואיכותית שאפשר לשלוף אותה מתוך הספה הרגילה של הסלון וכך יכולים לישון עליה בני הזוג.

הטיולים בעת ביקור משפחתי

כאשר בני המשפחה מגיעים לירושלים קיים רצון עז לסייר איתם במקומות ספציפיים בירושלים כדי שהם ייהנו מהצבעים ומהריחות. כך מטיילים איתם בשישי בבוקר באזורים היפהפיים של העיר ירושלים שהיא אחת הערים היפות ביותר בתבל. נוסעים לשוק מחניודה, לראות את תחנת הרוח של השר משה מונטיפיורי, או ברובע היהודי של עיר העתיקה. בהתאם לשעות שנותרו עד כניסת שבת בני המשפחה מטיילים בכל המקומות האטרקטיביים שמעניינים את האורחים והם חוזרים בזמן הביתה כדי לסיים את ההכנות האחרונות לקראת שבת.

שמחה משפחתית במהלך השבת

הילדים הצעירים הולכים בדרך כלל גם בשבת לבית הכנסת ונהנים מהתפילה עם בני המשפחה המורחבת. לאחר ארוחת הצהרים הטעימה, זה הזמן עבור כל הילדים לשחק במשחקים שונים ועבור המבוגרים לשבת ולשוחח על נושאים שונים. במהלך השבת הנעימה הם הולכים גם לטייל בסביבה שקרובה לבית המשפחה. נהנים לראות כיצד היא התפתחה ומה התחדש בה מאז הביקור הקודם שלהם.

לכל שבת יש מוצאי שבת

השבת הנעימה חולפת במהרה ומהר מאד השבת יוצאת וזה הזמן לחזור הביתה. השבת המשותפת יצרה קירוב לבבות בין כל אחד מבני המשפחה לאחרים ואף על פי שהם בילו יחד יותר מ – 24 שעות רצופות, קשה להם להיפרד זה מזה ובסופו של דבר האורחים נוסעים הביתה.

הם מבטיחים זה לזה לבצע מפגש נוסף לאחר כמה שבתות וקובעים את התאריך ביומן, בסוף שבוע מסוים או בחג הקרב, על פי המועד שנוח לכולם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר